-10% Szállítás ingyenes Airbox betétek Sport légszűrő K&N E-9183 | race-shop.hu Nagyobb TOP termék

*46 674   

K&N

Sport légszűrő K&N E-9183

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Új termék

Raktáron: 1 db
Megrendelésre : 2db

Figyelmeztetés: Utolsó darabok az áruházban!

Már otthon : Április 25.

33.250 Ft‎ áfával

-10%

36.940 Ft‎ áfával

Javasoljuk egy tisztító és impregnáló készlet beszerzését

E-9183   

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

Sport légszűrő K&N E-9183

Sport légszűrő K&N E-9183

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

Sport légszűrő K&N E-9183

Sport légszűrő K&N E-9183

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Alternatív

Pipercross: TUPX1365

Simota: --

• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség

• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel

• Újra felhasználható

• Környezetbarát

• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint

• Külön engedélyeztetés nem szükséges

• Garantált teljesítménynövekedés

Vnútorný priemer [mm] 89, Vonkajší priemer [mm] 125, Magasság [mm] 165 do roku vyroby 06/1991

Használat:

CITROEN, AX (ZA-_) 14, rok výroby: 1988/01 -> 1992/12

CITROEN, AX (ZA-_) 14, rok výroby: 1987/04 -> 1997/04

CITROEN, AX (ZA-_) 11, rok výroby: 1986/09 -> 1997/12

CITROEN, AX (ZA-_) 10, rok výroby: 1987/02 -> 1998/12

CITROEN, BERLINGO (MF) 1.1 i (MFHDZ, MFHFX), , rok výroby: 1996/07 -> --/--

CITROEN, BERLINGO Skrinka (M_) 1.1 i (MAHDZ, MBHDZ, MBHFX), Skrinka, rok výroby: 1996/07 -> --/--

CITROEN, BX (XB-_) 14, rok výroby: 1989/01 -> 1993/02

CITROEN, BX Break (XB-_) 14, Kombi, rok výroby: 1989/01 -> 1993/02

CITROEN, SAXO (S0, S1) 1.1 X,SX, rok výroby: 1996/05 -> 2003/09

CITROEN, SAXO (S0, S1) 1.1 X,SX, rok výroby: 1996/05 -> 2003/09

CITROEN, XSARA (N1) 1.6 i, rok výroby: 1997/04 -> 2000/09

CITROEN, XSARA Break (N2) 1.6 i, Kombi, rok výroby: 1997/10 -> 2000/09

CITROEN, XSARA Coupe (N0) 1.6 i, Coupe, rok výroby: 1998/02 -> 2000/09

CITROEN, ZX (N2) 1.6 i, rok výroby: 1991/03 -> 1997/06

CITROEN, ZX (N2) 1.4 i, rok výroby: 1991/03 -> 1997/06

CITROEN, ZX (N2) 1,1, rok výroby: 1991/03 -> 1993/08

CITROEN, ZX (N2) 1.4, rok výroby: 1991/03 -> 1997/06

CITROEN, ZX (N2) 1.1, rok výroby: 1991/03 -> 1997/06

CITROEN, ZX Break (N2) 1.6 i, Kombi, rok výroby: 1993/10 -> 1997/10

CITROEN, ZX Break (N2) 1.4 i, Kombi, rok výroby: 1993/10 -> 1997/10

PEUGEOT, 106 I (1A, 1C) 1.6, rok výroby: 1993/06 -> 1996/04

PEUGEOT, 106 I (1A, 1C) 1.4, rok výroby: 1991/09 -> 1996/04

PEUGEOT, 106 I (1A, 1C) 1.4, rok výroby: 1991/09 -> 1996/04

PEUGEOT, 106 I (1A, 1C) 1.4, rok výroby: 1991/08 -> 1996/03

PEUGEOT, 106 I (1A, 1C) 1.6, rok výroby: 1994/01 -> 1996/04

PEUGEOT, 106 I (1A, 1C) 1.1, rok výroby: 1991/09 -> 1996/04

PEUGEOT, 106 II (1) 1.6 i, rok výroby: 1996/05 -> --/--

PEUGEOT, 106 II (1) 1.6 i, rok výroby: 1996/05 -> --/--

PEUGEOT, 106 II (1) 1.4 i, rok výroby: 1996/05 -> --/--

PEUGEOT, 306 (7B, N3, N5) 1.6 SR, rok výroby: 1994/06 -> 2000/10

PEUGEOT, 306 (7B, N3, N5) 1.1, rok výroby: 1994/06 -> 2001/05

PEUGEOT, 306 (7B, N3, N5) 1.4 SL, rok výroby: 1994/06 -> 2001/05

PEUGEOT, 306 Break (7E, N3, N5) 1.6, Kombi, rok výroby: 1997/03 -> 2000/10

PEUGEOT, 306 Cabrio (7D, N3, N5) 1.6, Cabrio, rok výroby: 1996/04 -> 2000/10

PEUGEOT, 306 sikma zadna cast (7A, 7C, N3, N5) 1.1, rok výroby: 1993/05 -> 2001/05

PEUGEOT, 306 sikma zadna cast (7A, 7C, N3, N5) 1.6, rok výroby: 1993/05 -> 2000/10

PEUGEOT, 306 sikma zadna cast (7A, 7C, N3, N5) 1.4, rok výroby: 1993/05 -> 2001/05

PEUGEOT, 309 II (3C, 3A) 1.4, rok výroby: 1990/07 -> 1993/12

PEUGEOT, 309 II (3C, 3A) 1.4, rok výroby: 1989/07 -> 1993/12

PEUGEOT, 405 II (4B) 1.4, rok výroby: 1992/08 -> 1995/10

PEUGEOT, 405 II Break (4E) 1.4, Kombi, rok výroby: 1992/08 -> 1996/10

PEUGEOT, PARTNER Combispace (5F) 1.1, , rok výroby: 1996/06 -> --/--

PEUGEOT, PARTNER Skrinka (5) 1.1, Skrinka, rok výroby: 1996/06 -> --/--

Tisztítási útmutató :

 

1. A levegőszűrő tisztítószer használata

A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!

 

2. Öblítés

Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.

Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.

 

3. Száradás

Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.

Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!

 

4. Olajozás

A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.

Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.

Alkalmazás
CITROËN AX (ZA-_) 10 (1987/2 -> 1998/12 ) 37Kw/50K
CITROËN AX (ZA-_) 11 (1986/9 -> 1997/12 ) 44Kw/60K
CITROËN AX (ZA-_) 14 (1987/4 -> 1997/4 ) 55Kw/75K
CITROËN AX (ZA-_) 14 (1988/1 -> 1992/12 ) 62Kw/85K
CITROËN BERLINGO (MF) 1.1 i (MFHDZ, MFHFX) (1996/7 -> 2008/5 ) 44Kw/60K
CITROËN BERLINGO Box (M_) 1.1 i (MAHDZ, MBHDZ, MBHFX) (1996/7 -> 2008/3 ) 44Kw/60K
CITROËN BX (XB-_) 14 (1989/1 -> 1993/2 ) 55Kw/75K
CITROËN BX Break (XB-_) 14 (1989/1 -> 1993/2 ) 55Kw/75K
CITROËN SAXO (S0, S1) 1.1 X,SX (1996/5 -> 2003/9 ) 40Kw/54K
CITROËN SAXO (S0, S1) 1.1 X,SX (1996/5 -> 2003/9 ) 44Kw/60K
CITROËN XSARA (N1) 1.6 i (1997/4 -> 2000/9 ) 65Kw/88K
CITROËN XSARA Break (N2), XSARA Estate (N2) 1.6 i (1997/10 -> 2000/9 ) 65Kw/88K
CITROËN XSARA Coupe (N0) 1.6 i (1998/2 -> 2000/9 ) 65Kw/88K
CITROËN ZX (N2) 1,1 (1991/3 -> 1993/8 ) 40Kw/54K
CITROËN ZX (N2) 1.1 (1991/3 -> 1997/6 ) 44Kw/60K
CITROËN ZX (N2) 1.4 (1991/3 -> 1997/6 ) 55Kw/75K
CITROËN ZX (N2) 1.4 i (1991/3 -> 1997/6 ) 55Kw/75K
CITROËN ZX (N2) 1.6 i (1991/3 -> 1997/6 ) 65Kw/88K
CITROËN ZX Break (N2), ZX Estate (N2) 1.4 i (1993/10 -> 1997/10 ) 55Kw/75K
CITROËN ZX Break (N2), ZX Estate (N2) 1.6 i (1993/10 -> 1997/10 ) 65Kw/88K
PEUGEOT 106 I (1A, 1C), 106   (1A, 1C) 1.1 (1991/9 -> 1996/4 ) 44Kw/60K
PEUGEOT 106 I (1A, 1C), 106   (1A, 1C) 1.4 (1991/8 -> 1996/3 ) 51Kw/69K
PEUGEOT 106 I (1A, 1C), 106   (1A, 1C) 1.4 (1991/9 -> 1996/4 ) 55Kw/75K
PEUGEOT 106 I (1A, 1C), 106   (1A, 1C) 1.4 (1991/9 -> 1996/4 ) 69Kw/94K
PEUGEOT 106 I (1A, 1C), 106   (1A, 1C) 1.6 (1993/6 -> 1996/4 ) 65Kw/88K
PEUGEOT 106 I (1A, 1C), 106   (1A, 1C) 1.6 (1994/1 -> 1996/4 ) 76Kw/103K
PEUGEOT 106 II (1), 106 Mk II (1) 1.4 i (1996/5 -> 2004/7 ) 55Kw/75K
PEUGEOT 106 II (1), 106 Mk II (1) 1.6 i (1996/5 -> 1999/10 ) 65Kw/89K
PEUGEOT 106 II (1), 106 Mk II (1) 1.6 i (1996/5 -> 2001/1 ) 74Kw/101K
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.1 (1994/6 -> 2001/5 ) 44Kw/60K
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.4 SL (1994/6 -> 2001/5 ) 55Kw/75K
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.6 SR (1994/6 -> 2000/10 ) 65Kw/89K
PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.6 (1997/3 -> 2000/10 ) 65Kw/89K
PEUGEOT 306 Convertible (7D, N3, N5) 1.6 (1996/4 -> 2000/10 ) 65Kw/89K
PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.1 (1993/5 -> 2001/5 ) 44Kw/60K
PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.4 (1993/5 -> 2001/5 ) 55Kw/75K
PEUGEOT 306 Hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.6 (1993/5 -> 2000/10 ) 65Kw/89K
PEUGEOT 309 II (3C, 3A), 309 Mk II (3C, 3A) 1.4 (1989/7 -> 1993/12 ) 55Kw/75K
PEUGEOT 309 II (3C, 3A), 309 Mk II (3C, 3A) 1.4 (1990/7 -> 1993/12 ) 49Kw/67K
PEUGEOT 405 II (4B), 405 Mk II (4B) 1.4 (1992/8 -> 1995/10 ) 55Kw/75K
PEUGEOT 405 II Break (4E), 405 Mk II Estate (4E) 1.4 (1992/8 -> 1996/10 ) 55Kw/75K
PEUGEOT PARTNER Box (5), PARTNER Van (5), RANCH Box (5) 1.1 (1996/6 -> 2005/9 ) 44Kw/60K
PEUGEOT PARTNER Combispace (5F), RANCH MPV (5F) 1.1 (1996/6 -> 2002/10 ) 44Kw/60K

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more
Szilikon csövek

A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
Read more
Az olajhűtők előnyei és tippjei

Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
Read more
Hogyan kell beszerelni a hidraulikus kéziféket?

Minden raliversenyző és drifter számára kötelező darab.
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...