*50 115   

Strongflex

STRONGFLEX - 051286B: Motortartó hátsó alsó betét

051286B: Motortartó hátsó alsó betét

Új termék

Megrendelésre

Legkésőbb otthon: Szeptember 10.

9.850 Ft‎ áfával

051286B   

5902553504194

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

STRONGFLEX - 051286B: Motortartó hátsó alsó betét

STRONGFLEX - 051286B: Motortartó hátsó alsó betét

051286B: Motortartó hátsó alsó betét

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

Értesítést kérek, ha kapható

STRONGFLEX - 051286B: Motortartó hátsó alsó betét

STRONGFLEX - 051286B: Motortartó hátsó alsó betét

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

051286B: Motortartó hátsó alsó betét

Termék ID: 051286B

Megnevezés: Motortartó hátsó alsó betét

Alkalmazás:

  • Citroen C2 03-09
  • Citroen C3 02-09
  • Peugeot 1007 04-09

Darab/Készlet: 1
Készlet/jármű: 1

MEGJEGYZÉS!:

051286B a betét az eredeti tartóhoz. Ez nem egy helyettesítő szilent. A betét a 1806.96 OEM számú tartóhoz illik.

Diagramok:
D0501 Motortartó szilent poliuretán Citroen C2 C3 Peugeot 207 1007

Keménység: 80ShA

Anyag: poliuretán (PUR/PU)

Minden termékhez kenőanyagot adunk.

A Strongflex cég több mint 10 éve gyárt szilenteket személyautók, teherautók és haszonjárművek számára. A poliuretán szilenteket a nagy szilárdság és hőállóság jellemzi, így többszörösen meghaladják a hagyományos gumiból készült szilentek élettartamát.

Mi a különbség a piros és a sárga szilent között? A pirosak keménysége 80ShA, ideális helyettesítői az eredeti szilenteknek, amelyekhez képest azonban nagyobb szilárdsággal és hosszabb élettartammal rendelkeznek. Megőrzi a menetkényelmet, ezért utcai vezetéshez tökéletesen alkalmas. A sárgák keménysége 90 ShA, sport- és versenyjárművekhez tervezték őket. Sokkal merevebb illeszkedést biztosítanak.

Több mint 20 éve a cég Strongflex régóta foglalkozik szilentblokk gyartasával személy;teherautók és haszon járművek terén. Polyuretán elasztomerek során használt termékeket jellemzi a nagy szilárdság és ellenáll a hő-nek;ennek köszönhetően többször is meghaladják az élettartalmát a szokásos gumi szilentekhez képest.

 

A különbség a piros és sárga gumi szilent között?

  • Piros keménysége 80ShA;tökéletes csere az eredeti gumi szilentre;ellen;amely azonban magasabb erőséget és hosszabb élettartam bisztosít. Megőrzi a menetkényelmet;ezért alkalmasak normál vezetésben utcara.
  • Sarga keménysége 90ShA;célja a sport-és versenyautók. Megadja a sokkal merevebb úttartást.

Adatlap

Pcs / prod: 1|Required/car: 1Pcs / prod: 1|Required/car: 1
Típus80ShA (puhább) - street
Anonymous customer
Rated 03.09.2020
Powerflex

Very good quality

    Írja memg véleményét !

    Írd meg véleményed

    Írd meg véleményed







      vagy  Mégsem

    Nem találta meg a választ?
    Kérdés
    Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




    MárkaModellGeneráció
    CitroënC3 ()
    Peugeot ()

    Recent posts

    M52B28 motor módosítása

    Hogyan növelhetjük meg az egyik legnépszerűbb BMW motor teljesítményét és megbízhatóságát?
    Read more
    A motorsportesemények 2025-ös naptára

    Összeállítottunk Önöknek egy listát a 2025-ös motorsporteseményekről.
    Read more
    Üzemanyagnyomás-szabályozó és Wastegate

    Mire szolgálnak és milyen előnyökkel járnak?
    Read more
    Jármű átalakítás:BMW E36

    Aknázza ki autója potenciálját.
    Read more
    Fittingek

    AN jelöléssel ellátott fittingek és csövek. Mit jelent és mire használják őket?
    Read more
    Forbes

    A Diamonds of Slovak Business versenyt az Enterprise Investors szervezi.
    Read more
    A Forge Motorsport kapui mögött

    A Forge Motorsport elárulta nekünk a gyártás titkait.
    Read more
    Misano pálya és az ATBS Romexpo

    Bukarestbe (RO) és Misanóba (IT) utaztunk.
    Read more
    Milyen változások várnak a Forma-1-re 2026-ban?

    Minden, amit a 2026-os Forma-1-es változásokról tudni kell
    Read more

    Kategóriák Gyártók

    A feltüntetett termékek

    Loading...