*162 887   

K&N

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-3051

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Új termék

Megrendelésre : 1db

Legkésőbb otthon: Április 26.

33.230 Ft‎ áfával

Javasoljuk egy tisztító és impregnáló készlet beszerzését

33-3051   

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-3051

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-3051

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-3051

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-3051

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Náhrady

JR Filters sport betétszűrő (levegőszűrő) F 266265
21.390 Ft‎
Megrendelés esetén a szállítás 14-21 napig tart
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Zámeny

Pipercross: --

Ramair: --

33-2002

Hossz [mm] 32 Szélesség [mm] Športový bavlnený vzduchový filter (vložka) do originálneho airboxu. Magasság [mm] Sportovní bavlněný vzduchový filtr (vložka) do originálního airboxu.

Használat:

 

Tisztítási útmutató :

 

1. A levegőszűrő tisztítószer használata

A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!

 

2. Öblítés

Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.

Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.

 

3. Száradás

Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.

Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!

 

4. Olajozás

A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.

Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.

Alkalmazás
BMW 1 (F20) 120 i (2016/7 -> 2019/6 ) 135Kw/184K
BMW 1 (F20) 125 i (2016/7 -> 2019/6 ) 165Kw/224K
BMW 1 (F20) M 140 i (2016/7 -> 2019/6 ) 250Kw/340K
BMW 1 (F20) M 140 i xDrive (2016/7 -> 2019/6 ) 250Kw/340K
BMW 1 (F21) 120 i (2015/3 -> ) 130Kw/177K
BMW 1 (F21) 120 i (2016/7 -> ) 135Kw/184K
BMW 1 (F21) 125 i (2015/10 -> ) 165Kw/224K
BMW 1 (F21) 140i M Sport, M 140 i (2015/10 -> ) 250Kw/340K
BMW 1 (F21) M 140 i xDrive (2015/9 -> ) 250Kw/340K
BMW 2 Convertible (F23) 220 i (2015/9 -> ) 135Kw/184K
BMW 2 Convertible (F23) 230 i (2016/7 -> ) 185Kw/252K
BMW 2 Convertible (F23) M 240 i (2015/9 -> ) 250Kw/340K
BMW 2 Convertible (F23) M 240 i xDrive (2015/9 -> ) 250Kw/340K
BMW 2 Coupe (F22, F87) 220 i (2015/9 -> ) 135Kw/184K
BMW 2 Coupe (F22, F87) 230 i (2016/7 -> ) 185Kw/252K
BMW 2 Coupe (F22, F87) M 240 i (2015/9 -> ) 250Kw/340K
BMW 2 Coupe (F22, F87) M 240 i xDrive (2015/9 -> ) 250Kw/340K
BMW 3 (F30, F35, F80) 320 i xDrive (2015/7 -> 2018/10 ) 135Kw/184K
BMW 3 (F30, F35, F80) 330 e (2016/1 -> 2018/10 ) 135Kw/184K
BMW 3 (F30, F35, F80) 330 e (2016/1 -> 2018/10 ) 185Kw/252K
BMW 3 (F30, F35, F80) 330 i (2015/7 -> 2018/10 ) 185Kw/252K
BMW 3 (F30, F35, F80) 330 i xDrive (2015/7 -> 2018/10 ) 185Kw/252K
BMW 3 (F30, F35, F80) 340 i (2015/10 -> 2018/10 ) 265Kw/360K
BMW 3 (F30, F35, F80) 340 i (2015/7 -> 2018/10 ) 240Kw/326K
BMW 3 (F30, F35, F80) 340 i xDrive (2015/10 -> 2018/10 ) 265Kw/360K
BMW 3 (F30, F35, F80) 340 i xDrive (2015/7 -> 2018/10 ) 240Kw/326K
BMW 3 Gran Turismo (F34) 320 i (2013/3 -> 2016/6 ) 135Kw/184K
BMW 3 Gran Turismo (F34) 320 i (2016/7 -> ) 120Kw/163K
BMW 3 Gran Turismo (F34) 320 i (2016/7 -> ) 135Kw/184K
BMW 3 Gran Turismo (F34) 320 i xDrive (2016/7 -> ) 120Kw/163K
BMW 3 Gran Turismo (F34) 320 i xDrive (2016/7 -> ) 135Kw/184K
BMW 3 Gran Turismo (F34) 330 i (2016/7 -> ) 185Kw/252K
BMW 3 Gran Turismo (F34) 330 i xDrive (2016/7 -> ) 183Kw/249K
BMW 3 Gran Turismo (F34) 330 i xDrive (2016/7 -> ) 185Kw/252K
BMW 3 Gran Turismo (F34) 340 i (2016/7 -> ) 240Kw/326K
BMW 3 Gran Turismo (F34) 340 i (2016/7 -> ) 265Kw/360K
BMW 3 Gran Turismo (F34) 340 i xDrive (2016/7 -> ) 240Kw/326K
BMW 3 Gran Turismo (F34) 340 i xDrive (2016/7 -> ) 265Kw/360K
BMW 3 Touring (F31) 320 i (2015/7 -> 2019/6 ) 135Kw/184K
BMW 3 Touring (F31) 320 i xDrive (2015/7 -> 2019/6 ) 135Kw/184K
BMW 3 Touring (F31) 330 i (2015/7 -> 2019/6 ) 185Kw/252K
BMW 3 Touring (F31) 330 i xDrive (2015/7 -> 2019/6 ) 185Kw/252K
BMW 3 Touring (F31) 340 i (2015/7 -> 2019/6 ) 240Kw/326K
BMW 3 Touring (F31) 340 i (2015/7 -> 2019/6 ) 265Kw/360K
BMW 3 Touring (F31) 340 i xDrive (2015/7 -> 2019/6 ) 240Kw/326K
BMW 3 Touring (F31) 340 i xDrive (2015/7 -> 2019/6 ) 265Kw/360K
BMW 4 Convertible (F33, F83) 420 i (2016/3 -> ) 120Kw/163K
BMW 4 Convertible (F33, F83) 420 i (2016/3 -> ) 135Kw/184K
BMW 4 Convertible (F33, F83) 430 i (2016/3 -> ) 185Kw/252K
BMW 4 Convertible (F33, F83) 430 i xDrive (2016/3 -> ) 185Kw/252K
BMW 4 Convertible (F33, F83) 440 i (2016/3 -> ) 240Kw/326K
BMW 4 Convertible (F33, F83) 440 i (2016/3 -> ) 265Kw/360K
BMW 4 Convertible (F33, F83) 440 i xDrive (2016/3 -> ) 240Kw/326K
BMW 4 Convertible (F33, F83) 440 i xDrive (2016/3 -> ) 265Kw/360K
BMW 4 Coupe (F32, F82) 420 i (2016/3 -> ) 120Kw/163K
BMW 4 Coupe (F32, F82) 420 i (2016/3 -> ) 135Kw/184K
BMW 4 Coupe (F32, F82) 420 i xDrive (2016/3 -> ) 120Kw/163K
BMW 4 Coupe (F32, F82) 420 i xDrive (2016/3 -> ) 135Kw/184K
BMW 4 Coupe (F32, F82) 425 i (2017/6 -> ) 135Kw/184K
BMW 4 Coupe (F32, F82) 430 i (2016/3 -> ) 183Kw/249K
BMW 4 Coupe (F32, F82) 430 i (2016/3 -> ) 185Kw/252K
BMW 4 Coupe (F32, F82) 430 i xDrive (2016/3 -> ) 183Kw/249K
BMW 4 Coupe (F32, F82) 430 i xDrive (2016/3 -> ) 185Kw/252K
BMW 4 Coupe (F32, F82) 440 i (2016/3 -> ) 240Kw/326K
BMW 4 Coupe (F32, F82) 440 i (2016/3 -> ) 265Kw/360K
BMW 4 Coupe (F32, F82) 440 i xDrive (2016/3 -> ) 240Kw/326K
BMW 4 Coupe (F32, F82) 440 i xDrive (2016/3 -> ) 265Kw/360K
BMW 4 Gran Coupe (F36) 420 i (2016/3 -> ) 120Kw/163K
BMW 4 Gran Coupe (F36) 420 i (2016/3 -> ) 135Kw/184K
BMW 4 Gran Coupe (F36) 420 i xDrive (2016/3 -> ) 120Kw/163K
BMW 4 Gran Coupe (F36) 420 i xDrive (2016/3 -> ) 135Kw/184K
BMW 4 Gran Coupe (F36) 430 i (2016/3 -> ) 185Kw/252K
BMW 4 Gran Coupe (F36) 430 i xDrive (2016/3 -> ) 185Kw/252K
BMW 4 Gran Coupe (F36) 440 i (2016/3 -> ) 240Kw/326K
BMW 4 Gran Coupe (F36) 440 i (2016/3 -> ) 265Kw/360K
BMW 4 Gran Coupe (F36) 440 i xDrive (2016/3 -> ) 240Kw/326K
BMW 4 Gran Coupe (F36) 440 i xDrive (2016/3 -> ) 265Kw/360K
Anonymous customer
Rated 23.11.2023
K&N спортен филтър

Отличен!

    Írja memg véleményét !

    Írd meg véleményed

    Írd meg véleményed







      vagy  Mégsem

    Nem találta meg a választ?
    Kérdés
    Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




    Recent posts

    UNIX AMTS 2024

    Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
    Read more
    RACES x FURTBOKEM collab

    A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
    Read more
    Jaguar XE versenyspeciál

    A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
    Read more
    Elektromos vízszivattyú

    Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
    Read more
    FIA homologizáció 8856-2018

    Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
    Read more
    Overálok és személyzeti felszerelés

    Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
    Read more
    Szilikon csövek

    A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
    Read more
    Az olajhűtők előnyei és tippjei

    Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
    Read more
    Hogyan kell beszerelni a hidraulikus kéziféket?

    Minden raliversenyző és drifter számára kötelező darab.
    Read more

    Kategóriák Gyártók

    A feltüntetett termékek

    Loading...