*162 949   

K&N

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) E-2630

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Új termék

Megrendelésre : 1db

Legkésőbb otthon: Május 14.

32.850 Ft‎ áfával

Javasoljuk egy tisztító és impregnáló készlet beszerzését

E-2630   

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) E-2630

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) E-2630

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) E-2630

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) E-2630

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Zámeny

Pipercross: --

Ramair: --

33-2002

Hossz [mm] 51 Szélesség [mm] Športový bavlnený vzduchový filter (vložka) do originálneho airboxu. Magasság [mm] Sportovní bavlněný vzduchový filtr (vložka) do originálního airboxu.

Használat:

 

Tisztítási útmutató :

 

1. A levegőszűrő tisztítószer használata

A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!

 

2. Öblítés

Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.

Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.

 

3. Száradás

Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.

Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!

 

4. Olajozás

A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.

Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.

Alkalmazás
BMW 02 (E10) 1502 (1975/1 -> 1977/7 ) 55Kw/75K
BMW 02 (E10) 1600/2 (1967/12 -> 1971/12 ) 63Kw/85K
BMW 02 (E10) 1602 (1971/4 -> 1975/7 ) 63Kw/85K
BMW 02 (E10) 1802 (1971/5 -> 1975/7 ) 66Kw/90K
BMW 02 (E10) 2002 (1968/2 -> 1975/7 ) 74Kw/100K
BMW 02 (E10) 2002 Ti (1968/6 -> 1972/4 ) 88Kw/120K
BMW 02 (E10) 2002 Tii (1971/5 -> 1975/7 ) 96Kw/130K
BMW 02 (E10) 2002 Turbo (1974/1 -> 1975/7 ) 125Kw/170K
BMW 02 Convertible (E10) 1600-2 (1967/12 -> 1971/10 ) 63Kw/86K
BMW 02 Convertible (E10) 2002 (1971/5 -> 1975/7 ) 74Kw/100K
BMW 02 Touring (E6) 1600 (1971/5 -> 1973/4 ) 63Kw/85K
BMW 02 Touring (E6) 1802 (1971/5 -> 1975/7 ) 66Kw/90K
BMW 02 Touring (E6) 2002 (1971/5 -> 1975/7 ) 74Kw/100K
BMW 02 Touring (E6) 2002 Tii (1971/1 -> 1975/7 ) 96Kw/130K
BMW 1500-2000 (115, 116, 118, 121) 1800 (1963/8 -> 1969/9 ) 66Kw/90K
BMW 1500-2000 (115, 116, 118, 121) 1800 (1969/7 -> 1971/9 ) 66Kw/90K
BMW 1500-2000 (115, 116, 118, 121) 2000 (1968/9 -> 1972/7 ) 74Kw/100K
BMW 1500-2000 (115, 116, 118, 121) 2000 Ti / Tilux (1966/1 -> 1972/7 ) 88Kw/120K
BMW 1500-2000 (115, 116, 118, 121) 2000 Tii (1969/12 -> 1972/7 ) 96Kw/131K
BMW 2000-3.2 Coupe (E9) 2.5 CS (1974/9 -> 1976/3 ) 110Kw/150K
BMW 2000-3.2 Coupe (E9) 2000 C/CA (1965/10 -> 1970/6 ) 74Kw/101K
BMW 2000-3.2 Coupe (E9) 2000 CS (1965/10 -> 1970/6 ) 88Kw/120K
BMW 2000-3.2 Coupe (E9) 2800 CS (1969/1 -> 1971/4 ) 125Kw/170K
BMW 2000-3.2 Coupe (E9) 3.0 CS (1971/5 -> 1976/3 ) 132Kw/180K
BMW 2500-3.3 (E3) 2.8 L (1975/2 -> 1977/4 ) 125Kw/170K
BMW 2500-3.3 (E3) 2500 (1968/10 -> 1977/4 ) 110Kw/150K
BMW 2500-3.3 (E3) 2800 (1968/10 -> 1975/7 ) 125Kw/170K
BMW 2500-3.3 (E3) 3.0 L (1975/2 -> 1977/4 ) 132Kw/180K
BMW 2500-3.3 (E3) 3.0 S (1971/5 -> 1977/4 ) 132Kw/180K
BMW 2500-3.3 (E3) 3.3 L (1974/1 -> 1976/9 ) 140Kw/190K
BMW 5 (E12) 518 (1974/7 -> 1981/5 ) 66Kw/90K
BMW 5 (E12) 518 i (1979/8 -> 1981/8 ) 75Kw/102K
BMW 5 (E12) 525 (1973/10 -> 1976/10 ) 107Kw/146K
BMW 5 (E12) 528 (1975/1 -> 1977/8 ) 121Kw/165K
BMW 5 (E12) 528 (1975/8 -> 1977/8 ) 125Kw/170K
BMW 5 (E28) 518 (1981/6 -> 1984/8 ) 66Kw/90K
MAZDA 1000 1.0 (1975/1 -> 1977/1 ) 33Kw/45K
MAZDA 1300 1.3 (1975/1 -> 1977/1 ) 44Kw/60K
SUBARU JUSTY I (KAD), JUSTY   (KAD) 1200 (1987/5 -> 1995/10 ) 49Kw/67K
SUBARU JUSTY I (KAD), JUSTY   (KAD) 1200 4WD (1986/10 -> 1990/12 ) 50Kw/68K
SUBARU JUSTY I (KAD), JUSTY   (KAD) 1200 4WD (1990/10 -> 1994/12 ) 55Kw/75K
SUBARU JUSTY I (KAD), JUSTY   (KAD) 1200 4WD (KAD-A) (1987/5 -> 1991/5 ) 49Kw/67K
SUBARU LIBERO Bus (E10, E12), SUMO Bus (E10, E12), VANILLE Bus (E10, E12) 1.2 4WD (E12, KJ8) (1986/8 -> 2000/2 ) 38Kw/52K
SUBARU LIBERO Bus (E10, E12), SUMO Bus (E10, E12), VANILLE Bus (E10, E12) 1.2 i 4WD (E12, FA) (1991/8 -> 2000/2 ) 40Kw/54K

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Recent posts

Autósport eseménynaptár 2024

Egy év, amely tele van lehetőségekkel a motorsportban való tapasztalatszerzésre.
Read more
UNIX AMTS 2024

Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more
Szilikon csövek

A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
Read more
Az olajhűtők előnyei és tippjei

Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...