*45 600   

K&N

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2070

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Új termék

Megrendelésre : 10+db

Legkésőbb otthon: Május 7.

36.720 Ft‎ áfával

Javasoljuk egy tisztító és impregnáló készlet beszerzését

33-2070   

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2070

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2070

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2070

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2070

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Náhrady

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Alternatív

Pipercross: TUPP1221

Simota: OB003

• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség

• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel

• Újra felhasználható

• Környezetbarát

• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint

• Külön engedélyeztetés nem szükséges

• Garantált teljesítménynövekedés

Hossz [mm] 235, Szélesség [mm] 175, Magasság [mm] 25

Használat:

BMW, 3 (E36) 320 i, Gyártás éve: 1990/09 -> 1998/02

BMW, 3 (E36) 325 i, Gyártás éve: 1990/09 -> 1995/09

BMW, 3 (E36) 323 i 2.5, Gyártás éve: 1995/03 -> 1998/02

BMW, 3 (E36) M3 3.0, Gyártás éve: 1994/08 -> 1995/09

BMW, 3 (E36) 328 i, Gyártás éve: 1995/01 -> 1998/02

BMW, 3 (E36) M3 3.2, Gyártás éve: 1995/09 -> 1998/02

BMW, 3 Compact (E36) 323 ti, Gyártás éve: 1997/08 -> 2000/08

BMW, 3 Cabrio (E36) 328 i, Cabrio, Gyártás éve: 1995/03 -> 1999/04

BMW, 3 Cabrio (E36) 325 i, Cabrio, Gyártás éve: 1993/03 -> 1995/03

BMW, 3 Cabrio (E36) M3 3.2, Cabrio, Gyártás éve: 1995/10 -> 1999/04

BMW, 3 Cabrio (E36) 320 i, Cabrio, Gyártás éve: 1993/12 -> 1999/04

BMW, 3 Cabrio (E36) M3 3.0, Cabrio, Gyártás éve: 1994/01 -> 1995/10

BMW, 3 Cabrio (E36) 323 i, Cabrio, Gyártás éve: 1995/06 -> 1999/04

BMW, 3 Coupe (E36) M3 3.0, Coupe, Gyártás éve: 1992/10 -> 1995/01

BMW, 3 Coupe (E36) M3 3.0, Coupe, Gyártás éve: 1995/01 -> 1995/10

BMW, 3 Coupe (E36) 328 i, Coupe, Gyártás éve: 1995/01 -> 1999/04

BMW, 3 Coupe (E36) M3 3.2, Coupe, Gyártás éve: 1995/10 -> 1999/04

BMW, 3 Coupe (E36) 323 i, Coupe, Gyártás éve: 1995/03 -> 1999/04

BMW, 3 Coupe (E36) 325 i, Coupe, Gyártás éve: 1992/03 -> 1999/04

BMW, 3 Coupe (E36) 320 i, Coupe, Gyártás éve: 1992/03 -> 1999/04

BMW, 3 Touring (E36) 323 i, Kombi, Gyártás éve: 1995/09 -> 1999/10

BMW, 3 Touring (E36) 328 i, Kombi, Gyártás éve: 1995/01 -> 1999/10

BMW, 3 Touring (E36) 320 i, Kombi, Gyártás éve: 1995/01 -> 1999/10

BMW, 5 (E39) 530 i, Gyártás éve: 2000/09 -> 2003/06

BMW, 5 (E39) 525 i, Gyártás éve: 2000/09 -> 2003/06

BMW, 5 (E39) 520 i, Gyártás éve: 2000/09 -> 2003/06

BMW, 5 (E39) 528 i, Gyártás éve: 1995/11 -> 2000/09

BMW, 5 (E39) 523 i, Gyártás éve: 1995/11 -> 2000/09

BMW, 5 (E39) 520 i, Gyártás éve: 1999/04 -> 2003/06

BMW, 5 (E39) 520 i, Gyártás éve: 1996/01 -> 2000/09

BMW, 5 Touring (E39) 523 i, Kombi, Gyártás éve: 1997/01 -> 2000/09

BMW, 5 Touring (E39) 520 i, Kombi, Gyártás éve: 1997/01 -> 2000/09

BMW, 5 Touring (E39) 530 i, Kombi, Gyártás éve: 2000/09 -> 2004/05

BMW, 5 Touring (E39) 525 i, Kombi, Gyártás éve: 2000/09 -> 2004/05

BMW, 5 Touring (E39) 520 i, Kombi, Gyártás éve: 2000/09 -> 2004/05

BMW, 5 Touring (E39) 520 i, Kombi, Gyártás éve: 1999/04 -> 2004/05

BMW, 5 Touring (E39) 528 i, Kombi, Gyártás éve: 1997/01 -> 2000/09

BMW, 7 (E38) 728 i,iL, Gyártás éve: 1995/08 -> 2001/11

BMW, X3 (E83) 2.5 i, Gyártás éve: 2004/01 -> --/--

BMW, Z3 (E36) M 3.2, Cabrio, Gyártás éve: 1997/03 -> 2001/06

BMW, Z3 (E36) 2.8, Cabrio, Gyártás éve: 1997/04 -> 2000/06

BMW, Z3 (E36) M 3.2, Cabrio, Gyártás éve: 2001/06 -> 2003/01

BMW, Z3 (E36) 2.2, Cabrio, Gyártás éve: 2000/08 -> 2003/01

BMW, Z3 (E36) 3.0, Cabrio, Gyártás éve: 2000/06 -> 2003/01

BMW, Z3 (E36) 2.0, Cabrio, Gyártás éve: 1999/04 -> 2003/01

BMW, Z3 Coupe (E36) 2.8, Coupe, Gyártás éve: 1997/07 -> 2000/06

BMW, Z3 Coupe (E36) M, Coupe, Gyártás éve: 2001/06 -> 2003/06

BMW, Z3 Coupe (E36) 3.0, Coupe, Gyártás éve: 2000/06 -> 2003/06

BMW, Z3 Coupe (E36) M, Coupe, Gyártás éve: 1998/02 -> 2001/06

BMW, Z4 (E85) 2.2 i, Cabrio, Gyártás éve: 2003/10 -> --/--

BMW, Z4 (E85) 3.0 i, Cabrio, Gyártás éve: 2003/02 -> --/--

BMW, Z4 (E85) 2.5 i, Cabrio, Gyártás éve: 2006/01 -> --/--

BMW, Z4 (E85) 2.5 i, Cabrio, Gyártás éve: 2003/02 -> --/--

Tisztítási útmutató :

 

1. A levegőszűrő tisztítószer használata

A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!

 

2. Öblítés

Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.

Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.

 

3. Száradás

Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.

Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!

 

4. Olajozás

A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.

Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.

Alkalmazás
BMW 3 (E36) 320 i (1991/1 -> 1998/2 ) 110Kw/150K
BMW 3 (E36) 323 i 2.5 (1995/5 -> 1998/2 ) 125Kw/170K
BMW 3 (E36) 325 i (1990/9 -> 1995/9 ) 141Kw/192K
BMW 3 (E36) 328 i (1995/1 -> 1998/2 ) 142Kw/193K
BMW 3 (E36) M3 3.0 (1994/10 -> 1995/9 ) 210Kw/286K
BMW 3 (E36) M3 3.2 (1995/10 -> 1998/2 ) 236Kw/321K
BMW 3 Compact (E36) 323 ti (1997/9 -> 2000/8 ) 125Kw/170K
BMW 3 Compact (E36) 323 ti (1999/1 -> 2000/8 ) 120Kw/163K
BMW 3 Convertible (E36) 320 i (1993/12 -> 1999/4 ) 110Kw/150K
BMW 3 Convertible (E36) 323 i (1995/6 -> 1999/4 ) 125Kw/170K
BMW 3 Convertible (E36) 325 i (1993/3 -> 1995/3 ) 141Kw/192K
BMW 3 Convertible (E36) 328 i (1995/3 -> 1999/4 ) 142Kw/193K
BMW 3 Convertible (E36) M3 3.0 (1994/4 -> 1995/10 ) 210Kw/286K
BMW 3 Convertible (E36) M3 3.2 (1996/3 -> 1999/4 ) 236Kw/321K
BMW 3 Coupe (E36) 320 i (1992/3 -> 1999/4 ) 110Kw/150K
BMW 3 Coupe (E36) 323 i (1995/5 -> 1999/4 ) 125Kw/170K
BMW 3 Coupe (E36) 325 i (1992/3 -> 1999/4 ) 141Kw/192K
BMW 3 Coupe (E36) 328 i (1995/1 -> 1999/4 ) 142Kw/193K
BMW 3 Coupe (E36) M3 3.0 (1992/11 -> 1995/1 ) 210Kw/286K
BMW 3 Coupe (E36) M3 3.0 (1995/1 -> 1995/10 ) 217Kw/295K
BMW 3 Coupe (E36) M3 3.2 (1995/10 -> 1999/4 ) 236Kw/321K
BMW 3 Touring (E36) 320 i (1995/1 -> 1999/10 ) 110Kw/150K
BMW 3 Touring (E36) 323 i (1995/12 -> 1999/10 ) 125Kw/170K
BMW 3 Touring (E36) 328 i (1995/2 -> 1999/10 ) 142Kw/193K
BMW 5 (E39) 520 i (1996/1 -> 2000/9 ) 110Kw/150K
BMW 5 (E39) 520 i (1999/4 -> 2003/6 ) 100Kw/136K
BMW 5 (E39) 520 i (2000/9 -> 2003/6 ) 125Kw/170K
BMW 5 (E39) 523 i (1995/11 -> 2000/9 ) 125Kw/170K
BMW 5 (E39) 525 i (2000/9 -> 2003/6 ) 141Kw/192K
BMW 5 (E39) 528 i (1995/11 -> 2000/9 ) 142Kw/193K
BMW 5 (E39) 530 i (2000/9 -> 2003/6 ) 170Kw/231K
BMW 5 Touring (E39) 520 i (1997/3 -> 2000/9 ) 110Kw/150K
BMW 5 Touring (E39) 520 i (1999/4 -> 2004/5 ) 100Kw/136K
BMW 5 Touring (E39) 520 i (2000/9 -> 2004/5 ) 125Kw/170K
BMW 5 Touring (E39) 523 i (1997/3 -> 2000/9 ) 125Kw/170K
BMW 5 Touring (E39) 525 i (2000/9 -> 2004/5 ) 141Kw/192K
BMW 5 Touring (E39) 528 i (1997/1 -> 2000/9 ) 142Kw/193K
BMW 5 Touring (E39) 530 i (2000/9 -> 2004/5 ) 170Kw/231K
BMW 7 (E38) 728 i,iL (1995/8 -> 2001/11 ) 142Kw/193K
BMW X3 (E83) 2.5 i (2004/3 -> 2006/8 ) 141Kw/192K
BMW Z3 (E36), Z3 Roadster (E36) 2.2 i (2000/8 -> 2003/1 ) 120Kw/163K
BMW Z3 (E36) 2.0 (1999/4 -> 2003/1 ) 110Kw/150K
BMW Z3 (E36) 2.2 (2000/10 -> 2003/1 ) 125Kw/170K
BMW Z3 (E36) 2.8 (1997/4 -> 2000/6 ) 142Kw/193K
BMW Z3 (E36) 3.0 (2000/6 -> 2003/1 ) 170Kw/231K
BMW Z3 (E36) M 3.2 (1997/3 -> 2001/6 ) 236Kw/321K
BMW Z3 (E36) M 3.2 (2001/6 -> 2003/1 ) 239Kw/325K
BMW Z3 Coupe (E36) 2.8 (1998/1 -> 2000/6 ) 142Kw/193K
BMW Z3 Coupe (E36) 3.0 (2000/6 -> 2003/6 ) 170Kw/231K
BMW Z3 Coupe (E36) M (1998/2 -> 2001/6 ) 236Kw/321K
BMW Z3 Coupe (E36) M (2001/6 -> 2003/6 ) 239Kw/325K
BMW Z4 (E85) 2.2 i (2003/10 -> 2005/10 ) 125Kw/170K
BMW Z4 (E85) 2.5 i (2003/2 -> 2005/12 ) 141Kw/192K
BMW Z4 (E85) 2.5 i (2005/9 -> 2009/2 ) 130Kw/177K
BMW Z4 (E85) 3.0 i (2003/2 -> 2005/10 ) 170Kw/231K

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.

Megvásároltam a terméket. Egy buta kérdés mert sehol nem találom leírva: Ugye a szűrőbetét gyárilag be van olajozva (használható is)?, azaz most 10ezer km-ig gondozásmentes?

  Zsolt, 
27.05.2021, 
1 válaszok

Természetesen be van olajozva, azonban használat előtt ajánlatos ismét beolajozni.

  Admin, 
04.06.2021




Recent posts

Autósport eseménynaptár 2024

Egy év, amely tele van lehetőségekkel a motorsportban való tapasztalatszerzésre.
Read more
UNIX AMTS 2024

Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more
Szilikon csövek

A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
Read more
Az olajhűtők előnyei és tippjei

Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...