SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*45 629
Új termék
33-2104
24844031846
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2104
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2104
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Alternatív
Pipercross: TUPP1319
Simota: OH002
• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Újra felhasználható
• Környezetbarát
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Külön engedélyeztetés nem szükséges
• Garantált teljesítménynövekedés
Hossz [mm] 200, Szélesség [mm] 192, Magasság [mm] 24
Használat:
HONDA, CIVIC Mk IV sikma zadna cast (MA, MB) 1.6 VTi, Gyártás éve: 1997/01 -> 2001/02
HONDA, CIVIC Mk V (EJ, EK) 1.5 i (EK3), Gyártás éve: 1995/11 -> 2001/02
HONDA, CIVIC Mk V (EJ, EK) 1.6 VTi (EK4), Gyártás éve: 1995/11 -> 2001/02
HONDA, CIVIC Mk V sikma zadna cast (EJ, EK) 1.6 VTi (EK4), Gyártás éve: 1995/11 -> 2001/02
HONDA, CIVIC Mk V sikma zadna cast (EJ, EK) 1.5, Gyártás éve: 1995/11 -> 1996/12
HONDA, CIVIC Mk V sikma zadna cast (EJ, EK) 1.6 i (EK1), Gyártás éve: 1995/11 -> 2001/02
HONDA, CIVIC Mk V sikma zadna cast (EJ, EK) 1.5 i (EK3), Gyártás éve: 1995/11 -> 2001/02
HONDA, CIVIC VI Coupe (EJ, EM1) 1.6 i Vtec, Coupe, Gyártás éve: 1999/04 -> 2000/12
HONDA, CR-V I (RD) 2.0 16V 4WD (RD1, RD3), Gyártás éve: 1995/10 -> 1999/01
HONDA, CR-V I (RD) 2.0 16V (RD1, RD3), Gyártás éve: 1999/01 -> 2002/02
HONDA, HR-V (GH) 1.6 16V 4WD, Gyártás éve: 1999/03 -> --/--
HONDA, HR-V (GH) 1.6 16V, Gyártás éve: 1999/03 -> --/--
HONDA, HR-V (GH) 1.6 16V 4WD, Gyártás éve: 1999/10 -> --/--
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.
Alkalmazás |
---|
HONDA CIVIC Mk IV Hatchback (MA, MB), CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.6 VTi (1997/1 -> 2001/2 ) 118Kw/160K |
HONDA CIVIC Mk V Hatchback (EJ, EK), CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.5 (1995/11 -> 1996/12 ) 66Kw/90K |
HONDA CIVIC Mk V Hatchback (EJ, EK), CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.5 i (EK3) (1995/11 -> 2001/2 ) 84Kw/114K |
HONDA CIVIC Mk V Hatchback (EJ, EK), CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.6 VTi (EK4) (1995/11 -> 2001/2 ) 118Kw/160K |
HONDA CIVIC Mk V Hatchback (EJ, EK), CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) 1.6 i (EK1) (1995/11 -> 2001/2 ) 84Kw/114K |
HONDA CIVIC Mk V Saloon (EJ, EK), CIVIC VI Saloon (EJ, EK) 1.5 i (EK3) (1995/11 -> 2001/2 ) 84Kw/114K |
HONDA CIVIC Mk V Saloon (EJ, EK), CIVIC VI Saloon (EJ, EK) 1.6 VTi (EK4) (1995/11 -> 2001/2 ) 118Kw/160K |
HONDA CIVIC VI Coupe (EJ, EM1) 1.6 i Vtec (1999/4 -> 2000/12 ) 118Kw/160K |
HONDA CR-V I (RD) 2.0 16V (RD1, RD3) (1999/1 -> 2002/2 ) 108Kw/147K |
HONDA CR-V I (RD) 2.0 16V 4WD (RD1, RD3) (1995/10 -> 2001/12 ) 94Kw/128K |
HONDA HR-V (GH) 1.6 16V (1999/3 -> ) 77Kw/105K |
HONDA HR-V (GH) 1.6 16V 4WD (1999/10 -> ) 91Kw/124K |
HONDA HR-V (GH) 1.6 16V 4WD (1999/3 -> ) 77Kw/105K |
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő )...