Értesítjük vásárlóinkat, hogy 2024.4.19-én ügyfélszolgálatunk szünetel. Kérjük, szükség esetén vegyék fel velünk a kapcsolatot e-mailben!

*45 654   

K&N

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2131

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Új termék

Megrendelésre : 10db

Legkésőbb otthon: Április 23.

23.270 Ft‎ áfával

Javasoljuk egy tisztító és impregnáló készlet beszerzését

33-2131   

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2131

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2131

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2131

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2131

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Náhrady

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Alternatív

Pipercross: TUPP1498

Simota: OT010

• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség

• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel

• Újra felhasználható

• Környezetbarát

• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint

• Külön engedélyeztetés nem szükséges

• Garantált teljesítménynövekedés

Hossz [mm] 257, Szélesség [mm] 116, Magasság [mm] 21

Használat:

CITROEN, C1 (PM_, PN_) 1.0, Gyártás éve: 2005/06 -> --/--

DAIHATSU, SIRION (M3_) 1.0, Gyártás éve: 2005/01 -> --/--

PEUGEOT, 107 1.0, Gyártás éve: 2005/06 -> --/--

SUBARU, JUSTY IV 1.0, Gyártás éve: 2007/01 -> --/--

TOYOTA, AYGO (WNB1_, KGB1_) 1.0 GPL, Gyártás éve: 2005/07 -> --/--

TOYOTA, AYGO (WNB1_, KGB1_) 1.0 (KGB10), Gyártás éve: 2005/07 -> --/--

TOYOTA, YARIS (NHP13_, NSP13_, NCP13_, KSP13_, NLP13_) 1.0, Gyártás éve: 2011/09 -> --/--

TOYOTA, YARIS (SCP1_, NLP1_, NCP1_) 1.0 16V, Gyártás éve: 2003/03 -> 2005/09

TOYOTA, YARIS (SCP1_, NLP1_, NCP1_) 1.0 16V, Gyártás éve: 1999/04 -> 2005/09

TOYOTA, YARIS (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_) 1.3 VVT-i, Gyártás éve: 2005/11 -> --/--

TOYOTA, YARIS (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_) 1.33 VVT-i, Gyártás éve: 2009/03 -> --/--

TOYOTA, YARIS (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_) 1.3 4WD, Gyártás éve: 2007/08 -> --/--

TOYOTA, YARIS (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_) 1.3 VVT-i, Gyártás éve: 2005/08 -> --/--

TOYOTA, YARIS (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_) 1.0 GPL, Gyártás éve: 2006/01 -> --/--

TOYOTA, YARIS (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_) 1.0 VVT-i, Gyártás éve: 2005/08 -> --/--

Tisztítási útmutató :

 

1. A levegőszűrő tisztítószer használata

A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!

 

2. Öblítés

Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.

Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.

 

3. Száradás

Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.

Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!

 

4. Olajozás

A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.

Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.

Alkalmazás
CITROËN C1 (PM_, PN_) 1.0 (2005/6 -> 2014/9 ) 50Kw/68K
DAIHATSU SIRION (M3_) 1.0 (2005/1 -> 2013/6 ) 51Kw/70K
PEUGEOT 107 1.0 (2005/6 -> 2014/5 ) 50Kw/68K
SUBARU JUSTY IV 1.0 (2007/1 -> ) 51Kw/69K
TOYOTA AYGO (WNB1_, KGB1_) 1.0 (KGB10) (2005/7 -> 2014/5 ) 50Kw/68K
TOYOTA AYGO (WNB1_, KGB1_) 1.0 GPL (2005/7 -> 2014/5 ) 50Kw/68K
TOYOTA BELTA Saloon (ZSP9_, NCP9_), BELTA Saloon (_P9_), VIOS/YARIS Saloon (ZSP9_, NCP9_), VIOS/YARIS Saloon (_P9_), YARIS / VIOS Saloon (_P9_), YARIS Saloon (ZSP9_, NCP9_), YARIS Saloon (_P9_) 1.0 (2007/8 -> 2013/10 ) 52Kw/71K
TOYOTA BELTA Saloon (ZSP9_, NCP9_), BELTA Saloon (_P9_), VIOS/YARIS Saloon (ZSP9_, NCP9_), VIOS/YARIS Saloon (_P9_), YARIS / VIOS Saloon (_P9_), YARIS Saloon (ZSP9_, NCP9_), YARIS Saloon (_P9_) 1.3 (2007/8 -> 2013/10 ) 64Kw/87K
TOYOTA BELTA Saloon (ZSP9_, NCP9_), BELTA Saloon (_P9_), VIOS/YARIS Saloon (ZSP9_, NCP9_), VIOS/YARIS Saloon (_P9_), YARIS / VIOS Saloon (_P9_), YARIS Saloon (ZSP9_, NCP9_), YARIS Saloon (_P9_) 1.3 (2012/10 -> 2013/4 ) 63Kw/86K
TOYOTA BELTA Saloon (ZSP9_, NCP9_), BELTA Saloon (_P9_), VIOS/YARIS Saloon (ZSP9_, NCP9_), VIOS/YARIS Saloon (_P9_), YARIS / VIOS Saloon (_P9_), YARIS Saloon (ZSP9_, NCP9_), YARIS Saloon (_P9_) 1.3 4WD (2007/8 -> 2013/4 ) 64Kw/87K
TOYOTA PLATZ (NCP1_) 1.0 VVTi (1999/4 -> 2005/8 ) 50Kw/68K
TOYOTA RACTIS (SCP10_, NCP10_), RACTIS (_P10_) 1.3 (2005/9 -> 2010/8 ) 64Kw/87K
TOYOTA YARIS (NHP13_, NSP13_, NCP13_, KSP13_, NLP13_), YARIS/VITZ (NHP13_, NSP13_, NCP13_, KSP13_, NLP13_) 1.0 (2011/9 -> ) 51Kw/69K
TOYOTA YARIS (SCP1_, NLP1_, NCP1_), YARIS/VITZ (SCP1_, NLP1_, NCP1_) 1.0 16V (1999/4 -> 2005/9 ) 50Kw/68K
TOYOTA YARIS (SCP1_, NLP1_, NCP1_), YARIS/VITZ (SCP1_, NLP1_, NCP1_) 1.0 16V (2003/3 -> 2005/9 ) 48Kw/65K
TOYOTA YARIS (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_), YARIS/VITZ (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_) 1.0 GPL (2006/1 -> 2011/12 ) 51Kw/69K
TOYOTA YARIS (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_), YARIS/VITZ (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_) 1.0 VVT-i (2005/8 -> 2011/12 ) 51Kw/69K
TOYOTA YARIS (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_), YARIS/VITZ (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_) 1.33 VVT-i (2009/3 -> 2011/12 ) 74Kw/100K
TOYOTA YARIS (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_), YARIS/VITZ (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_) 1.3 4WD (2007/8 -> 2010/11 ) 64Kw/87K
TOYOTA YARIS (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_), YARIS/VITZ (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_) 1.3 VVT-i (2005/11 -> 2012/12 ) 63Kw/86K
TOYOTA YARIS (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_), YARIS/VITZ (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_) 1.3 VVT-i (2005/8 -> 2010/11 ) 64Kw/87K

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more
Szilikon csövek

A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
Read more
Az olajhűtők előnyei és tippjei

Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
Read more
Hogyan kell beszerelni a hidraulikus kéziféket?

Minden raliversenyző és drifter számára kötelező darab.
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...