SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*45 689
Új termék
26.000 Ft áfával1
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2169
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2169
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
33-2169
24844082794
Alternatív
Pipercross: --
Simota: --
• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Újra felhasználható
• Környezetbarát
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Külön engedélyeztetés nem szükséges
• Garantált teljesítménynövekedés
Hossz [mm] 338, Szélesség [mm] 170, Magasság [mm] 30 do roku vyroby 08/2006
Használat:
KIA, CARENS II (FJ) 2.0 CRDi, , Gyártás éve: 2002/07 -> --/--
KIA, CARENS II (FJ) 2.0 CRDi, , Gyártás éve: 2005/11 -> --/--
KIA, MENTOR (FA) 1.8 i 16V, Gyártás éve: 1995/01 -> 1997/10
KIA, MENTOR (FA) 1.5 i, Gyártás éve: 1996/02 -> 1997/10
KIA, MENTOR (FA) 1.8 i 16V, Gyártás éve: 1995/01 -> 1997/10
KIA, MENTOR (FA) 1.5 i, Gyártás éve: 1996/02 -> 1997/10
KIA, SEPHIA (FB) 1.8 i 16V, Gyártás éve: 1997/10 -> 2001/03
KIA, SEPHIA (FB) 1.5 i 16V, Gyártás éve: 1997/10 -> 2001/03
KIA, SEPHIA (FB) 1.5, Gyártás éve: 1996/03 -> 1998/12
KIA, SEPHIA (FB) 1.5 i 16V, Gyártás éve: 1997/10 -> 2001/10
KIA, SHUMA II (FB) 1.8, Gyártás éve: 2003/04 -> 2004/08
KIA, SHUMA II (FB) 1.6, Gyártás éve: 2001/05 -> 2004/08
KIA, SHUMA II (FB) 1.6, Gyártás éve: 2001/05 -> 2004/05
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
Alkalmazás |
---|
KIA CARENS II (FJ), CARENS Mk II (FJ) 2.0 CRDi (2002/7 -> ) 83Kw/113K |
KIA CARENS II (FJ), CARENS Mk II (FJ) 2.0 CRDi (2005/11 -> ) 103Kw/140K |
KIA MENTOR (FA), SEPHIA (FA) 1.5 i (1996/2 -> 1997/10 ) 59Kw/80K |
KIA MENTOR (FA), SEPHIA (FA) 1.8 i 16V (1995/1 -> 1997/10 ) 82Kw/112K |
KIA MENTOR Saloon (FA), SEPHIA Saloon (FA) 1.5 i (1996/2 -> 1997/10 ) 59Kw/80K |
KIA MENTOR Saloon (FA), SEPHIA Saloon (FA) 1.8 i 16V (1995/1 -> 1997/10 ) 82Kw/112K |
KIA SEPHIA (FB), SHUMA (FB) 1.5 i 16V (1997/10 -> 2001/3 ) 65Kw/88K |
KIA SEPHIA (FB), SHUMA (FB) 1.8 i 16V (1997/10 -> 2001/3 ) 81Kw/110K |
KIA SEPHIA (FB), SHUMA Saloon (FB) 1.5 (1996/3 -> 1998/12 ) 59Kw/80K |
KIA SEPHIA (FB), SHUMA Saloon (FB) 1.5 i 16V (1997/10 -> 2001/10 ) 65Kw/88K |
KIA SHUMA II (FB) 1.6 (2001/5 -> 2004/8 ) 75Kw/101K |
KIA SHUMA II (FB) 1.8 (2003/4 -> 2004/8 ) 84Kw/114K |
KIA SHUMA II Saloon (FB) 1.6 (2001/5 -> 2004/5 ) 75Kw/101K |
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő )...