*45 709   

K&N

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2192

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Új termék

Megrendelésre : 1db

Legkésőbb otthon: Október 7.

29.600 Ft‎ áfával

Javasoljuk egy tisztító és impregnáló készlet beszerzését

33-2192   

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2192

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2192

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2192

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2192

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Náhrady

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Alternatív

Pipercross: --

Simota: OH003

• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség

• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel

• Újra felhasználható

• Környezetbarát

• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint

• Külön engedélyeztetés nem szükséges

• Garantált teljesítménynövekedés

Air Filter, vonkajšia Hossz [mm] 195, Szélesség [mm] 170, Magasság [mm] 22

Használat:

HONDA, CIVIC VII Hatchback (EU, EP, EV) 1.7 CTDi, Gyártás éve: 2002/01 -> 2005/09

HONDA, CIVIC VII Coupe (EM2) 1.7 i VTEC, Coupe, Gyártás éve: 2001/05 -> 2005/12

HONDA, CIVIC VII Coupe (EM2) 1.7 i, Coupe, Gyártás éve: 2001/05 -> 2005/12

HONDA, CIVIC VII (ES) 1.7 (EU3), Gyártás éve: 2001/02 -> 2005/09

Tisztítási útmutató :

 

1. A levegőszűrő tisztítószer használata

A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!

 

2. Öblítés

Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.

Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.

 

3. Száradás

Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.

Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!

 

4. Olajozás

A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.

Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Alkalmazás
HONDA CIVIC VII Coupe (EM2) 1.7 i (2001/5 -> 2005/12 ) 88Kw/120K
HONDA CIVIC VII Coupe (EM2) 1.7 i VTEC (2001/5 -> 2005/12 ) 92Kw/125K
HONDA CIVIC VII Hatchback (EU, EP, EV) 1.7 CTDi (2002/1 -> 2005/9 ) 74Kw/100K
HONDA CIVIC VII Saloon (ES) 1.7 (EU3) (2001/2 -> 2005/9 ) 85Kw/116K

Recent posts

Hogyan válasszunk könnyűfém felniket az autónkhoz?

Információk és fontos szakkifejezések, amelyeket minden autórajongónak ismernie kell a megfelelő felnik kiválasztásához.
Read more
Sport légszűrők tisztítása és impregnálása

Hogyan biztosítsuk a sport légszűrők tisztaságát és tartósságát?
Read more
M52B28 motor módosítása

Hogyan növelhetjük meg az egyik legnépszerűbb BMW motor teljesítményét és megbízhatóságát?
Read more
A motorsportesemények 2025-ös naptára

Összeállítottunk Önöknek egy listát a 2025-ös motorsporteseményekről.
Read more
Üzemanyagnyomás-szabályozó és Wastegate

Mire szolgálnak és milyen előnyökkel járnak?
Read more
Jármű átalakítás:BMW E36

Aknázza ki autója potenciálját.
Read more
Fittingek

AN jelöléssel ellátott fittingek és csövek. Mit jelent és mire használják őket?
Read more
Forbes

A Diamonds of Slovak Business versenyt az Enterprise Investors szervezi.
Read more
A Forge Motorsport kapui mögött

A Forge Motorsport elárulta nekünk a gyártás titkait.
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...