SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*45 898
Új termék
33-2399
24844199782
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2399
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2399
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Alternatív
Pipercross: TUPP1728
Simota: --
• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Újra felhasználható
• Környezetbarát
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Külön engedélyeztetés nem szükséges
• Garantált teljesítménynövekedés
Hossz [mm] 181, Szélesség [mm] 168, Magasság [mm] 25
Használat:
FIAT, SEDICI 1.9 D Multijet 4x4, Gyártás éve: 2006/06 -> --/--
FIAT, SEDICI 1.9 D Multijet, Gyártás éve: 2006/06 -> --/--
INFINITI, G Cabrio 37, Cabrio, Gyártás éve: 2010/09 -> --/--
INFINITI, G Coupe 37, Coupe, Gyártás éve: 2007/09 -> --/--
INFINITI, G Coupe 37, Coupe, Gyártás éve: 2010/09 -> --/--
INFINITI, G 37, Gyártás éve: 2008/10 -> --/--
NISSAN, 350 Z (Z33) 3.5, Coupe, Gyártás éve: 2002/09 -> --/--
NISSAN, 350 Z (Z33) 3.5, Coupe, Gyártás éve: 2005/09 -> --/--
NISSAN, 350 Z (Z33) 3.5, Coupe, Gyártás éve: 2003/10 -> --/--
NISSAN, 350 Z Roadster (Z33) 3.5, Cabrio, Gyártás éve: 2005/03 -> --/--
NISSAN, 350 Z Roadster (Z33) 3.5, Cabrio, Gyártás éve: 2005/09 -> --/--
NISSAN, 350 Z Roadster (Z33) 3.5, Cabrio, Gyártás éve: 2006/04 -> --/--
NISSAN, 370 Z (Z34) 3.7, Coupe, Gyártás éve: 2009/06 -> --/--
NISSAN, 370 Z (Z34) 3.7, Coupe, Gyártás éve: 2009/06 -> --/--
NISSAN, 370 Z Roadster (Z34) 3.7, Cabrio, Gyártás éve: 2010/01 -> --/--
NISSAN, 370 Z Roadster (Z34) 3.7, Cabrio, Gyártás éve: 2010/01 -> --/--
SUZUKI, SX4 (EY, GY) 1.9 DDiS, Gyártás éve: 2006/06 -> --/--
SUZUKI, SX4 (EY, GY) 1.9 DDiS 4x4, Gyártás éve: 2006/06 -> --/--
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.
Alkalmazás |
---|
FIAT SEDICI (FY_) 1.9 D Multijet (2006/6 -> 2011/10 ) 88Kw/120K |
FIAT SEDICI (FY_) 1.9 D Multijet 4x4 (2006/6 -> 2011/10 ) 88Kw/120K |
INFINITI G Convertible 37 (2010/9 -> ) 235Kw/320K |
INFINITI G Coupe 37 (2007/9 -> ) 243Kw/330K |
INFINITI G Coupe 37 (2010/9 -> ) 235Kw/320K |
INFINITI G Saloon 25 (2011/1 -> ) 163Kw/222K |
INFINITI G Saloon 37 (2008/10 -> ) 243Kw/330K |
NISSAN 350 Z (Z33) 3.5 (2002/9 -> 2008/12 ) 221Kw/301K |
NISSAN 350 Z (Z33) 3.5 (2005/9 -> 2008/12 ) 230Kw/313K |
NISSAN 350 Z Roadster (Z33) 3.5 (2005/3 -> 2007/12 ) 206Kw/280K |
NISSAN 350 Z Roadster (Z33) 3.5 (2005/9 -> 2009/12 ) 230Kw/313K |
NISSAN 370 Z (Z34) 3.7 (2009/6 -> ) 241Kw/328K |
NISSAN 370 Z (Z34) 3.7 (2009/6 -> ) 243Kw/330K |
NISSAN 370 Z Roadster (Z34) 3.7 (2010/1 -> ) 241Kw/328K |
NISSAN 370 Z Roadster (Z34) 3.7 (2010/1 -> ) 243Kw/330K |
NISSAN SKYLINE (V36) 350GT (PV36) (2006/12 -> 2011/12 ) 232Kw/316K |
SUZUKI SX4 (EY, GY) 1.9 DDiS (2006/6 -> ) 88Kw/120K |
SUZUKI SX4 (EY, GY) 1.9 DDiS 4x4 (2006/6 -> ) 88Kw/120K |
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő )...