SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*45 914
Új termék
33-2417
24844238610
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2417
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2417
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Alternatív
Pipercross: TUPP1688
Simota: --
• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Újra felhasználható
• Környezetbarát
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Külön engedélyeztetés nem szükséges
• Garantált teljesítménynövekedés
Hossz [mm] 260, Szélesség [mm] 110, Magasság [mm] 32
Használat:
SMART, FORTWO Cabrio (451) 1.0 Brabus (451.433), Cabrio, Gyártás éve: 2008/01 -> --/--
SMART, FORTWO Cabrio (451) 1.0 Turbo (451.432), Cabrio, Gyártás éve: 2007/01 -> --/--
SMART, FORTWO Cabrio (451) 1.0 Brabus, Cabrio, Gyártás éve: 2012/04 -> --/--
SMART, FORTWO Cabrio (451) 1.0 Turbo Brabus (451.433), Cabrio, Gyártás éve: 2010/07 -> --/--
SMART, FORTWO Cabrio (451) 1.0 (451.431, 451.480), Cabrio, Gyártás éve: 2007/01 -> --/--
SMART, FORTWO Cabrio (451) 0.8 CDi (451.401), Cabrio, Gyártás éve: 2009/08 -> --/--
SMART, FORTWO Cabrio (451) 0.8 CDi (451.400), Cabrio, Gyártás éve: 2007/01 -> --/--
SMART, FORTWO Coupe (451) 1.0 (451.331, 451.380), Coupe, Gyártás éve: 2007/01 -> --/--
SMART, FORTWO Coupe (451) 1.0 Turbo Brabus (451.333), Coupe, Gyártás éve: 2010/07 -> --/--
SMART, FORTWO Coupe (451) 0.8 CDi (451.301), Coupe, Gyártás éve: 2009/08 -> --/--
SMART, FORTWO Coupe (451) 1.0 Turbo (451.332), Coupe, Gyártás éve: 2007/01 -> --/--
SMART, FORTWO Coupe (451) 1.0 (451.330, 451.334), Coupe, Gyártás éve: 2007/01 -> --/--
SMART, FORTWO Coupe (451) 1.0 Brabus (451.333), Coupe, Gyártás éve: 2008/01 -> --/--
SMART, FORTWO Coupe (451) 0.8 CDi (451.300), Coupe, Gyártás éve: 2007/01 -> --/--
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.
Alkalmazás |
---|
SMART FORTWO Cabrio (451) 0.8 CDi (451.400) (2007/1 -> ) 33Kw/45K |
SMART FORTWO Cabrio (451) 0.8 CDi (451.401) (2009/8 -> ) 40Kw/54K |
SMART FORTWO Cabrio (451) 1.0 (451.431, 451.480) (2007/1 -> ) 52Kw/71K |
SMART FORTWO Cabrio (451) 1.0 Brabus (2012/4 -> ) 88Kw/120K |
SMART FORTWO Cabrio (451) 1.0 Brabus (451.433) (2008/1 -> ) 72Kw/98K |
SMART FORTWO Cabrio (451) 1.0 Turbo (451.432) (2007/1 -> ) 62Kw/84K |
SMART FORTWO Cabrio (451) 1.0 Turbo Brabus (451.433) (2010/7 -> ) 75Kw/102K |
SMART FORTWO Coupe (451) 0.8 CDi (451.300) (2007/1 -> ) 33Kw/45K |
SMART FORTWO Coupe (451) 0.8 CDi (451.301) (2009/8 -> ) 40Kw/54K |
SMART FORTWO Coupe (451) 1.0 (451.330, 451.334) (2007/1 -> ) 45Kw/61K |
SMART FORTWO Coupe (451) 1.0 (451.331, 451.380) (2007/1 -> ) 52Kw/71K |
SMART FORTWO Coupe (451) 1.0 Brabus (451.333) (2008/1 -> ) 72Kw/98K |
SMART FORTWO Coupe (451) 1.0 Turbo (451.332) (2007/1 -> ) 62Kw/84K |
SMART FORTWO Coupe (451) 1.0 Turbo Brabus (451.333) (2010/7 -> ) 75Kw/102K |
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő )...