SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*45 997
Új termék
33-2513
24844001313
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2513
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2513
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Alternatív
Pipercross: TUPP1216
Simota: --
• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Újra felhasználható
• Környezetbarát
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Külön engedélyeztetés nem szükséges
• Garantált teljesítménynövekedés
Hossz [mm] 286, Szélesség [mm] 167, Magasság [mm] 30 špecifikácia DOHC
Használat:
MERCEDES-BENZ, 190 (W201) E 2.3-16, Gyártás éve: 1985/09 -> 1987/12
MERCEDES-BENZ, 190 (W201) E 2.3-16 (201.034), Gyártás éve: 1984/04 -> 1987/01
MERCEDES-BENZ, 190 (W201) E 2.3-16, Gyártás éve: 1985/09 -> 1988/08
MERCEDES-BENZ, 190 (W201) 2.3, Gyártás éve: 1987/09 -> 1988/09
MERCEDES-BENZ, 190 (W201) 2.3 E, Gyártás éve: 1982/10 -> 1988/09
MERCEDES-BENZ, 190 (W201) E 2.3 (201.028), Gyártás éve: 1986/10 -> 1993/08
MERCEDES-BENZ, 190 (W201) E 2.3, Gyártás éve: 1986/09 -> 1991/08
MERCEDES-BENZ, 190 (W201) E 2.5-16, Gyártás éve: 1988/09 -> 1993/08
MERCEDES-BENZ, 190 (W201) E 2.5-16, Gyártás éve: 1989/03 -> 1993/08
MERCEDES-BENZ, 190 (W201) E Evolution II 2.5, Gyártás éve: 1990/05 -> 1993/08
MERCEDES-BENZ, 190 (W201) D 2.0 (201.122), Gyártás éve: 1989/08 -> 1993/08
MERCEDES-BENZ, 190 (W201) D 2.0 (201.122), Gyártás éve: 1983/08 -> 1989/08
MERCEDES-BENZ, KOMBI Break (S124) 200 T D (124.180), Kombi, Gyártás éve: 1988/09 -> 1991/08
MERCEDES-BENZ, KOMBI Break (S124) 200 T D (124.180), Kombi, Gyártás éve: 1985/09 -> 1991/08
MERCEDES-BENZ, (W123) 200 D, Gyártás éve: 1979/03 -> 1985/11
MERCEDES-BENZ, (W124) 200 D (124.120), Gyártás éve: 1989/08 -> 1993/06
MERCEDES-BENZ, (W124) 200 D (124.120), Gyártás éve: 1984/12 -> 1989/08
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
Alkalmazás |
---|
MERCEDES-BENZ 190 (W201) 2.3 (1987/9 -> 1988/9 ) 97Kw/132K |
MERCEDES-BENZ 190 (W201) 2.3 E (1982/10 -> 1988/9 ) 100Kw/136K |
MERCEDES-BENZ 190 (W201) D 2.0 (201.122) (1983/8 -> 1989/8 ) 53Kw/72K |
MERCEDES-BENZ 190 (W201) D 2.0 (201.122) (1989/8 -> 1993/8 ) 55Kw/75K |
MERCEDES-BENZ 190 (W201) E 2.3 (1986/9 -> 1991/8 ) 97Kw/132K |
MERCEDES-BENZ 190 (W201) E 2.3 (201.028) (1986/10 -> 1993/8 ) 100Kw/136K |
MERCEDES-BENZ 190 (W201) E 2.3-16 (1985/9 -> 1987/12 ) 125Kw/170K |
MERCEDES-BENZ 190 (W201) E 2.3-16 (1985/9 -> 1988/8 ) 130Kw/177K |
MERCEDES-BENZ 190 (W201) E 2.3-16 (201.034) (1984/4 -> 1987/1 ) 136Kw/185K |
MERCEDES-BENZ 190 (W201) E 2.5-16 (1988/9 -> 1993/8 ) 150Kw/204K |
MERCEDES-BENZ 190 (W201) E 2.5-16 (1989/3 -> 1993/8 ) 143Kw/194K |
MERCEDES-BENZ 190 (W201) E Evolution II 2.5 (1990/5 -> 1993/8 ) 173Kw/235K |
MERCEDES-BENZ KOMBI Break (S124), KOMBI Estate (S124) 200 T D (124.180) (1985/9 -> 1991/8 ) 53Kw/72K |
MERCEDES-BENZ KOMBI Break (S124), KOMBI Estate (S124) 200 T D (124.180) (1988/9 -> 1991/8 ) 55Kw/75K |
MERCEDES-BENZ Saloon (W123) 200 D (1979/3 -> 1985/11 ) 44Kw/60K |
MERCEDES-BENZ Saloon (W124) 200 D (124.120) (1984/12 -> 1989/8 ) 53Kw/72K |
MERCEDES-BENZ Saloon (W124) 200 D (124.120) (1989/8 -> 1993/6 ) 55Kw/75K |
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő )...