*46 044   

K&N

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2676

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Új termék

Megrendelésre : 1db

Legkésőbb otthon: Május 1.

29.820 Ft‎ áfával

Javasoljuk egy tisztító és impregnáló készlet beszerzését

33-2676   

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2676

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2676

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2676

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2676

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Alternatív

Pipercross: TUPP1268

Simota: OFO002

• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség

• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel

• Újra felhasználható

• Környezetbarát

• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint

• Külön engedélyeztetés nem szükséges

• Garantált teljesítménynövekedés

Hossz [mm] 256, Szélesség [mm] 162, Magasság [mm] 24

Használat:

MAZDA, 626 IV (GE) 1.8 i, Gyártás éve: 1992/01 -> 1997/04

MAZDA, 626 IV (GE) 1.8 i, Gyártás éve: 1994/08 -> 1997/04

MAZDA, 626 IV (GE) 2.0 i, Gyártás éve: 1992/01 -> 1997/04

MAZDA, 626 IV (GE) 2.0 i 4WD, Gyártás éve: 1992/04 -> 1997/04

MAZDA, 626 IV Hatchback (GE) 1.8, Gyártás éve: 1991/08 -> 1997/04

MAZDA, 626 IV Hatchback (GE) 2.0 i 4WD, Gyártás éve: 1992/04 -> 1997/04

MAZDA, 626 IV Hatchback (GE) 2.5 24V, Gyártás éve: 1992/01 -> 1997/04

MAZDA, 626 IV Hatchback (GE) 2.0 i, Gyártás éve: 1991/08 -> 1997/04

MAZDA, 626 IV Hatchback (GE) 2.5 24V, Gyártás éve: 1994/08 -> 1997/04

MAZDA, 626 IV Hatchback (GE) 1.8, Gyártás éve: 1994/08 -> 1997/04

MAZDA, 626 Mk V (GF) 1.8, Gyártás éve: 1997/05 -> 1999/12

MAZDA, 626 Mk V (GF) 2.0, Gyártás éve: 1997/05 -> 2002/10

MAZDA, 626 Mk V (GF) 1.8, Gyártás éve: 1999/12 -> 2002/10

MAZDA, 626 Mk V (GF) 2.0, Gyártás éve: 1998/04 -> 2002/10

MAZDA, 626 Mk V Kombi (GW) 1.8, Kombi, Gyártás éve: 2000/01 -> 2002/10

MAZDA, 626 Mk V Kombi (GW) 2.0 H.P., Kombi, Gyártás éve: 1998/02 -> 2002/10

MAZDA, 626 Mk V Kombi (GW) 2.0, Kombi, Gyártás éve: 1998/02 -> 2002/10

MAZDA, 626 Mk V Kombi (GW) 1.8, Kombi, Gyártás éve: 1998/02 -> 2000/01

MAZDA, 626 Mk V sikma zadna cast (GF) 2.0, Gyártás éve: 1997/05 -> 2002/10

MAZDA, 626 Mk V sikma zadna cast (GF) 1.8, Gyártás éve: 1997/05 -> 1999/12

MAZDA, 626 Mk V sikma zadna cast (GF) 1.8, Gyártás éve: 1999/12 -> 2002/10

MAZDA, 626 Mk V sikma zadna cast (GF) 2.0 H.P., Gyártás éve: 1998/02 -> 2002/10

MAZDA, MX-5 I (NA) 1.8, Cabrio, Gyártás éve: 1993/09 -> 1997/12

MAZDA, MX-5 I (NA) 1.8, Cabrio, Gyártás éve: 1994/02 -> 1998/04

MAZDA, MX-5 II (NB) 1.8 16V, Cabrio, Gyártás éve: 1998/05 -> 2005/10

MAZDA, MX-5 II (NB) 1.6 16V, Cabrio, Gyártás éve: 1998/05 -> 2005/10

Tisztítási útmutató :

 

1. A levegőszűrő tisztítószer használata

A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!

 

2. Öblítés

Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.

Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.

 

3. Száradás

Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.

Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!

 

4. Olajozás

A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.

Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.

Alkalmazás
MAZDA 626 IV (GE), 626 Mk IV (GE) 1.8 i (1992/1 -> 1997/4 ) 77Kw/105K
MAZDA 626 IV (GE), 626 Mk IV (GE) 1.8 i (1994/8 -> 1997/4 ) 66Kw/90K
MAZDA 626 IV (GE), 626 Mk IV (GE) 2.0 i (1992/1 -> 1997/4 ) 85Kw/115K
MAZDA 626 IV (GE), 626 Mk IV (GE) 2.0 i 4WD (1992/4 -> 1997/4 ) 85Kw/116K
MAZDA 626 IV Hatchback (GE), 626 Mk IV Hatchback (GE) 1.8 (1991/8 -> 1997/4 ) 77Kw/105K
MAZDA 626 IV Hatchback (GE), 626 Mk IV Hatchback (GE) 1.8 (1994/8 -> 1997/4 ) 66Kw/90K
MAZDA 626 IV Hatchback (GE), 626 Mk IV Hatchback (GE) 2.0 i (1991/8 -> 1997/4 ) 85Kw/115K
MAZDA 626 IV Hatchback (GE), 626 Mk IV Hatchback (GE) 2.0 i 4WD (1992/4 -> 1997/4 ) 85Kw/116K
MAZDA 626 IV Hatchback (GE), 626 Mk IV Hatchback (GE) 2.5 24V (1992/1 -> 1997/4 ) 121Kw/165K
MAZDA 626 IV Hatchback (GE), 626 Mk IV Hatchback (GE) 2.5 24V (1994/8 -> 1997/4 ) 120Kw/163K
MAZDA 626 Mk V (GF), 626 V (GF) 1.8, 1.9 (1997/5 -> 1999/12 ) 66Kw/90K
MAZDA 626 Mk V (GF), 626 V (GF) 1.8, 1.9 (1999/12 -> 2002/10 ) 74Kw/100K
MAZDA 626 Mk V (GF), 626 V (GF) 2.0 (1997/5 -> 2002/10 ) 85Kw/115K
MAZDA 626 Mk V (GF), 626 V (GF) 2.0 (1998/4 -> 2002/10 ) 100Kw/136K
MAZDA 626 Mk V Estate (GW), 626 V Break (GW), 626 V Station Wagon (GW) 1.8, 1.9 (1998/2 -> 2000/1 ) 66Kw/90K
MAZDA 626 Mk V Estate (GW), 626 V Break (GW), 626 V Station Wagon (GW) 1.8, 1.9 (2000/1 -> 2002/10 ) 74Kw/100K
MAZDA 626 Mk V Estate (GW), 626 V Break (GW), 626 V Station Wagon (GW) 2.0 (1998/2 -> 2002/10 ) 85Kw/116K
MAZDA 626 Mk V Estate (GW), 626 V Break (GW), 626 V Station Wagon (GW) 2.0 H.P. (1998/2 -> 2002/10 ) 100Kw/136K
MAZDA 626 Mk V Hatchback (GF), 626 V Hatchback (GF) 1.8 (1997/5 -> 1999/12 ) 66Kw/90K
MAZDA 626 Mk V Hatchback (GF), 626 V Hatchback (GF) 1.8, 1.9 (1999/12 -> 2002/10 ) 74Kw/100K
MAZDA 626 Mk V Hatchback (GF), 626 V Hatchback (GF) 2.0 (1997/5 -> 2002/10 ) 85Kw/115K
MAZDA 626 Mk V Hatchback (GF), 626 V Hatchback (GF) 2.0 H.P. (1998/2 -> 2002/10 ) 100Kw/136K
MAZDA MX-5 I (NA), MX-5   (NA) 1.8 (1993/9 -> 1997/12 ) 96Kw/131K
MAZDA MX-5 I (NA), MX-5   (NA) 1.8 (1994/2 -> 1998/4 ) 96Kw/130K
MAZDA MX-5 II (NB), MX-5 Mk II (NB) 1.6 16V (1998/5 -> 2005/10 ) 81Kw/110K
MAZDA MX-5 II (NB), MX-5 Mk II (NB) 1.8 16V (1998/5 -> 2005/10 ) 103Kw/140K
MAZDA MX-5 II (NB), MX-5 Mk II (NB) 1.8 16V (2000/11 -> 2005/10 ) 102Kw/139K
MAZDA MX-5 II (NB), MX-5 Mk II (NB) 1.8 16V (2000/11 -> 2005/10 ) 107Kw/146K
MAZDA MX-5 II (NB), MX-5 Mk II (NB) 1.8 i (2002/4 -> 2005/10 ) 113Kw/154K
MAZDA MX-6 (GE) 2.0 (1992/2 -> 1997/2 ) 85Kw/115K
MAZDA MX-6 (GE) 2.5 24V (1992/2 -> 1997/2 ) 121Kw/165K
MAZDA MX-6 (GE) 2.5 i 24V (1994/8 -> 1997/2 ) 120Kw/163K
Anonymous customer
Rated 22.04.2023
K&N Air Filter

Работи перфектно, и е особено добър ако имате кола с рестриктивен филтър. Осеща се подобрение в мощността на колата както и във звука.Филтърът също е препоръчителен при коли с турбо

    Írja memg véleményét !

    Írd meg véleményed

    Írd meg véleményed







      vagy  Mégsem

    Nem találta meg a választ?
    Kérdés
    Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




    Recent posts

    Autósport eseménynaptár 2024

    Egy év, amely tele van lehetőségekkel a motorsportban való tapasztalatszerzésre.
    Read more
    UNIX AMTS 2024

    Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
    Read more
    RACES x FURTBOKEM collab

    A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
    Read more
    Jaguar XE versenyspeciál

    A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
    Read more
    Elektromos vízszivattyú

    Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
    Read more
    FIA homologizáció 8856-2018

    Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
    Read more
    Overálok és személyzeti felszerelés

    Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
    Read more
    Szilikon csövek

    A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
    Read more
    Az olajhűtők előnyei és tippjei

    Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
    Read more

    Kategóriák Gyártók

    A feltüntetett termékek

    Loading...