Értesítjük vásárlóinkat, hogy 2024.4.19-én ügyfélszolgálatunk szünetel. Kérjük, szükség esetén vegyék fel velünk a kapcsolatot e-mailben!

*46 267   

K&N

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-3006

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Új termék

Megrendelésre : 10db

Legkésőbb otthon: Április 24.

25.890 Ft‎ áfával

Javasoljuk egy tisztító és impregnáló készlet beszerzését

33-3006   

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-3006

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-3006

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-3006

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-3006

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Náhrady

JR Filters sport betétszűrő (levegőszűrő) F 240123
16.620 Ft‎
Megrendelés esetén a szállítás 14-21 napig tart
Pipercross sport betétszűrő (levegőszűrő) PP2039
19.400 Ft‎
Megrendelés esetén a szállítás 4-6 héten belül tart
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Alternatív

Pipercross: --

Simota: --

• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség

• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel

• Újra felhasználható

• Környezetbarát

• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint

• Külön engedélyeztetés nem szükséges

• Garantált teljesítménynövekedés

Hossz [mm] 238, Szélesség [mm] 124, Magasság [mm] 29

Használat:

CITROEN, C-ELYSEE 1.2 VTi 72, rok výroby: 2012/11 -> --/--

CITROEN, C1 II 1.2 VTi 82, rok výroby: 2014/04 -> --/--

CITROEN, C3 II 1.0 VTi 68, rok výroby: 2012/08 -> --/--

CITROEN, C3 II 1.2 VTi 82, rok výroby: 2012/06 -> --/--

CITROEN, C4 CACTUS 1.2 VTi 82, rok výroby: 2014/09 -> --/--

CITROEN, DS3 1.2 VTi 82, rok výroby: 2013/01 -> --/--

CITROEN, DS3 Cabrio 1.2 VTi 82, Cabrio, rok výroby: 2013/01 -> --/--

PEUGEOT, 108 1.2, rok výroby: 2014/05 -> --/--

PEUGEOT, 2008 1.2 VTi, Kombi, rok výroby: 2013/03 -> --/--

PEUGEOT, 208 1.0, rok výroby: 2012/03 -> --/--

PEUGEOT, 208 1.2, rok výroby: 2012/03 -> --/--

PEUGEOT, 308 II 1.2 VTi 72, rok výroby: 2013/09 -> --/--

PEUGEOT, 308 SW II 1.2 THP 130, Kombi, rok výroby: 2014/03 -> --/--

Tisztítási útmutató :

 

1. A levegőszűrő tisztítószer használata

A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!

 

2. Öblítés

Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.

Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.

 

3. Száradás

Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.

Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!

 

4. Olajozás

A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.

Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.

Alkalmazás
CITROËN C-ELYSEE 1.2 VTi 72 (2012/11 -> ) 53Kw/72K
CITROËN C-ELYSEE 1.2 VTi 82 (2014/12 -> ) 60Kw/82K
CITROËN C1 II 1.2 VTi 82 (2014/4 -> ) 60Kw/82K
CITROËN C3 AIRCROSS II, C3 AIRCROSS II (2R_, 2C_) 1.2 Puretech 110, 1.2 PureTech 110 (2RHNZB, 2RHNZW, 2RHNPX, 2RHNPJ) (2017/6 -> ) 81Kw/110K
CITROËN C3 AIRCROSS II, C3 AIRCROSS II (2R_, 2C_) 1.2 Puretech 130, 1.2 PureTech 130 (2RHNYH) (2017/7 -> ) 96Kw/131K
CITROËN C3 AIRCROSS II, C3 AIRCROSS II (2R_, 2C_) 1.2 Puretech 82, 1.2 PureTech 82 (2RHMRC, 2RHMZB) (2017/6 -> ) 60Kw/82K
CITROËN C3 II 1.0 VTi 68 (2012/8 -> ) 50Kw/68K
CITROËN C3 II 1.2 VTi 82 (2012/6 -> 2016/9 ) 60Kw/82K
CITROËN C3 III (SX) 1.2 PureTech 82 (2018/5 -> ) 61Kw/83K
CITROËN C3 III (SX) 1.2 PureTech 82 LPG (2018/5 -> ) 61Kw/83K
CITROËN C3 III (SX) 1.2 THP 110 (2016/7 -> ) 81Kw/110K
CITROËN C3 III (SX) 1.2 VTi 68 (2016/7 -> ) 50Kw/68K
CITROËN C3 III (SX) 1.2 VTi 82 (2016/7 -> ) 60Kw/82K
CITROËN C3 III (SX) 1.2 VTi 82 LPG (2016/7 -> ) 60Kw/82K
CITROËN C3 III Van (SX_, SY_) PureTech 110 (2019/3 -> ) 81Kw/110K
CITROËN C3 III Van (SX_, SY_) PureTech 82 (2019/3 -> ) 61Kw/83K
CITROËN C4 CACTUS 1.2 PureTech 130, 1.2 THP 130 (2017/11 -> ) 96Kw/131K
CITROËN C4 CACTUS 1.2 THP 110 (2014/9 -> ) 81Kw/110K
CITROËN C4 CACTUS 1.2 VTi 75 (2014/9 -> ) 55Kw/75K
CITROËN C4 CACTUS 1.2 VTi 82 (2014/9 -> ) 60Kw/82K
CITROËN C4 CACTUS Van (0B_, 0P_) PureTech 110 (2019/5 -> ) 81Kw/110K
CITROËN C4 CACTUS Van (0B_, 0P_) PureTech 130 (2019/5 -> ) 96Kw/131K
CITROËN C4 CACTUS Van (0B_, 0P_) PureTech 82 (2019/5 -> ) 60Kw/82K
CITROËN DS3 1.2 VTi 82 (2013/1 -> 2015/3 ) 60Kw/82K
CITROËN DS3 Convertible 1.2 VTi 82 (2013/1 -> 2015/7 ) 60Kw/82K
DS DS 3 1.2 THP 130 (2015/9 -> 2019/7 ) 96Kw/130K
DS DS 3 1.2 VTi 110 (2015/4 -> 2019/7 ) 81Kw/110K
DS DS 3 1.2 VTi 82 (2015/4 -> 2019/7 ) 60Kw/82K
DS DS 3 Convertible 1.2 THP 130 (2015/9 -> 2019/7 ) 96Kw/130K
DS DS 3 Convertible 1.2 VTi 110 (2015/7 -> 2019/7 ) 81Kw/110K
DS DS 3 Convertible 1.2 VTi 82 (2015/7 -> 2019/7 ) 60Kw/82K
OPEL CORSA F 1.2 (2019/7 -> ) 55Kw/75K
OPEL CROSSLAND X (P17) 1.2 (2019/7 -> ) 61Kw/83K
OPEL CROSSLAND X (P17) 1.2, 1.2 (75) (2017/3 -> ) 60Kw/82K
OPEL CROSSLAND X (P17) 1.2, 1.2 (75) (2017/3 -> ) 81Kw/110K
OPEL CROSSLAND X (P17) 1.2, 1.2 (75) (2017/3 -> ) 96Kw/131K
OPEL CROSSLAND X (P17) 1.2 LPG, 1.2 LPG (75) (2017/10 -> ) 60Kw/82K
PEUGEOT 108 1.2 (2014/5 -> ) 60Kw/82K
PEUGEOT 2008, 2008 I (CU_), 2008 I SUV (CU_) 1.2 PureTech 82 (2018/3 -> 2019/12 ) 61Kw/82K
PEUGEOT 2008 1.2 THP 110 (2015/1 -> ) 81Kw/110K
PEUGEOT 2008 1.2 THP 130 (2015/1 -> ) 96Kw/130K
PEUGEOT 2008 1.2 VTi (2013/3 -> 2018/12 ) 60Kw/82K
PEUGEOT 2008 II (U_) 1.2 PureTech 100 (2019/11 -> ) 74Kw/101K
PEUGEOT 2008 II (U_) 1.2 PureTech 130 (2019/8 -> ) 96Kw/130K
PEUGEOT 2008 II (U_) 1.2 THP / PureTech 155 (USHNN, URHNN, UXHNJ, URHNJ) (2019/12 -> ) 114Kw/155K
PEUGEOT 208, 208 I (CA_, CC_) 1.2, 1.2 VTi 68 / PureTech 68 (2016/8 -> ) 50Kw/68K
PEUGEOT 208, 208 I (CA_, CC_) 1.2 GPL (2015/6 -> ) 60Kw/82K
PEUGEOT 208, 208 I (CA_, CC_) 1.2 PureTech 82 (2018/3 -> ) 61Kw/82K
PEUGEOT 208 1.0 (2012/3 -> ) 50Kw/68K
PEUGEOT 208 1.2 (2012/3 -> ) 60Kw/82K
PEUGEOT 208 1.2 THP (2013/1 -> ) 81Kw/110K
PEUGEOT 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 PureTech 100 (2019/6 -> ) 74Kw/101K
PEUGEOT 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 PureTech 130 (2019/6 -> ) 96Kw/131K
PEUGEOT 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 PureTech 75 (2019/6 -> ) 55Kw/75K
VAUXHALL CORSA Mk V (F) 1.2 (2019/7 -> ) 55Kw/75K
VAUXHALL CORSA Mk V (F) 1.2 (2019/7 -> ) 74Kw/101K
VAUXHALL CROSSLAND X (P17) 1.2, 1.2 (75) (2017/3 -> ) 60Kw/82K
VAUXHALL CROSSLAND X (P17) 1.2, 1.2 (75) (2017/3 -> ) 81Kw/110K
VAUXHALL CROSSLAND X (P17) 1.2, 1.2 (75) (2017/3 -> ) 96Kw/131K

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more
Szilikon csövek

A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
Read more
Az olajhűtők előnyei és tippjei

Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
Read more
Hogyan kell beszerelni a hidraulikus kéziféket?

Minden raliversenyző és drifter számára kötelező darab.
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...