SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*46 267
Új termék
33-3006
24844340801
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-3006
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-3006
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Alternatív
Pipercross: --
Simota: --
• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Újra felhasználható
• Környezetbarát
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Külön engedélyeztetés nem szükséges
• Garantált teljesítménynövekedés
Hossz [mm] 238, Szélesség [mm] 124, Magasság [mm] 29
Használat:
CITROEN, C-ELYSEE 1.2 VTi 72, rok výroby: 2012/11 -> --/--
CITROEN, C1 II 1.2 VTi 82, rok výroby: 2014/04 -> --/--
CITROEN, C3 II 1.0 VTi 68, rok výroby: 2012/08 -> --/--
CITROEN, C3 II 1.2 VTi 82, rok výroby: 2012/06 -> --/--
CITROEN, C4 CACTUS 1.2 VTi 82, rok výroby: 2014/09 -> --/--
CITROEN, DS3 1.2 VTi 82, rok výroby: 2013/01 -> --/--
CITROEN, DS3 Cabrio 1.2 VTi 82, Cabrio, rok výroby: 2013/01 -> --/--
PEUGEOT, 108 1.2, rok výroby: 2014/05 -> --/--
PEUGEOT, 2008 1.2 VTi, Kombi, rok výroby: 2013/03 -> --/--
PEUGEOT, 208 1.0, rok výroby: 2012/03 -> --/--
PEUGEOT, 208 1.2, rok výroby: 2012/03 -> --/--
PEUGEOT, 308 II 1.2 VTi 72, rok výroby: 2013/09 -> --/--
PEUGEOT, 308 SW II 1.2 THP 130, Kombi, rok výroby: 2014/03 -> --/--
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.
Alkalmazás |
---|
CITROËN C-ELYSEE 1.2 VTi 72 (2012/11 -> ) 53Kw/72K |
CITROËN C-ELYSEE 1.2 VTi 82 (2014/12 -> ) 60Kw/82K |
CITROËN C1 II 1.2 VTi 82 (2014/4 -> ) 60Kw/82K |
CITROËN C3 AIRCROSS II, C3 AIRCROSS II (2R_, 2C_) 1.2 Puretech 110, 1.2 PureTech 110 (2RHNZB, 2RHNZW, 2RHNPX, 2RHNPJ) (2017/6 -> ) 81Kw/110K |
CITROËN C3 AIRCROSS II, C3 AIRCROSS II (2R_, 2C_) 1.2 Puretech 130, 1.2 PureTech 130 (2RHNYH) (2017/7 -> ) 96Kw/131K |
CITROËN C3 AIRCROSS II, C3 AIRCROSS II (2R_, 2C_) 1.2 Puretech 82, 1.2 PureTech 82 (2RHMRC, 2RHMZB) (2017/6 -> ) 60Kw/82K |
CITROËN C3 II 1.0 VTi 68 (2012/8 -> ) 50Kw/68K |
CITROËN C3 II 1.2 VTi 82 (2012/6 -> 2016/9 ) 60Kw/82K |
CITROËN C3 III (SX) 1.2 PureTech 82 (2018/5 -> ) 61Kw/83K |
CITROËN C3 III (SX) 1.2 PureTech 82 LPG (2018/5 -> ) 61Kw/83K |
CITROËN C3 III (SX) 1.2 THP 110 (2016/7 -> ) 81Kw/110K |
CITROËN C3 III (SX) 1.2 VTi 68 (2016/7 -> ) 50Kw/68K |
CITROËN C3 III (SX) 1.2 VTi 82 (2016/7 -> ) 60Kw/82K |
CITROËN C3 III (SX) 1.2 VTi 82 LPG (2016/7 -> ) 60Kw/82K |
CITROËN C3 III Van (SX_, SY_) PureTech 110 (2019/3 -> ) 81Kw/110K |
CITROËN C3 III Van (SX_, SY_) PureTech 82 (2019/3 -> ) 61Kw/83K |
CITROËN C4 CACTUS 1.2 PureTech 130, 1.2 THP 130 (2017/11 -> ) 96Kw/131K |
CITROËN C4 CACTUS 1.2 THP 110 (2014/9 -> ) 81Kw/110K |
CITROËN C4 CACTUS 1.2 VTi 75 (2014/9 -> ) 55Kw/75K |
CITROËN C4 CACTUS 1.2 VTi 82 (2014/9 -> ) 60Kw/82K |
CITROËN C4 CACTUS Van (0B_, 0P_) PureTech 110 (2019/5 -> ) 81Kw/110K |
CITROËN C4 CACTUS Van (0B_, 0P_) PureTech 130 (2019/5 -> ) 96Kw/131K |
CITROËN C4 CACTUS Van (0B_, 0P_) PureTech 82 (2019/5 -> ) 60Kw/82K |
CITROËN DS3 1.2 VTi 82 (2013/1 -> 2015/3 ) 60Kw/82K |
CITROËN DS3 Convertible 1.2 VTi 82 (2013/1 -> 2015/7 ) 60Kw/82K |
DS DS 3 1.2 THP 130 (2015/9 -> 2019/7 ) 96Kw/130K |
DS DS 3 1.2 VTi 110 (2015/4 -> 2019/7 ) 81Kw/110K |
DS DS 3 1.2 VTi 82 (2015/4 -> 2019/7 ) 60Kw/82K |
DS DS 3 Convertible 1.2 THP 130 (2015/9 -> 2019/7 ) 96Kw/130K |
DS DS 3 Convertible 1.2 VTi 110 (2015/7 -> 2019/7 ) 81Kw/110K |
DS DS 3 Convertible 1.2 VTi 82 (2015/7 -> 2019/7 ) 60Kw/82K |
OPEL CORSA F 1.2 (2019/7 -> ) 55Kw/75K |
OPEL CROSSLAND X (P17) 1.2 (2019/7 -> ) 61Kw/83K |
OPEL CROSSLAND X (P17) 1.2, 1.2 (75) (2017/3 -> ) 60Kw/82K |
OPEL CROSSLAND X (P17) 1.2, 1.2 (75) (2017/3 -> ) 81Kw/110K |
OPEL CROSSLAND X (P17) 1.2, 1.2 (75) (2017/3 -> ) 96Kw/131K |
OPEL CROSSLAND X (P17) 1.2 LPG, 1.2 LPG (75) (2017/10 -> ) 60Kw/82K |
PEUGEOT 108 1.2 (2014/5 -> ) 60Kw/82K |
PEUGEOT 2008, 2008 I (CU_), 2008 I SUV (CU_) 1.2 PureTech 82 (2018/3 -> 2019/12 ) 61Kw/82K |
PEUGEOT 2008 1.2 THP 110 (2015/1 -> ) 81Kw/110K |
PEUGEOT 2008 1.2 THP 130 (2015/1 -> ) 96Kw/130K |
PEUGEOT 2008 1.2 VTi (2013/3 -> 2018/12 ) 60Kw/82K |
PEUGEOT 2008 II (U_) 1.2 PureTech 100 (2019/11 -> ) 74Kw/101K |
PEUGEOT 2008 II (U_) 1.2 PureTech 130 (2019/8 -> ) 96Kw/130K |
PEUGEOT 2008 II (U_) 1.2 THP / PureTech 155 (USHNN, URHNN, UXHNJ, URHNJ) (2019/12 -> ) 114Kw/155K |
PEUGEOT 208, 208 I (CA_, CC_) 1.2, 1.2 VTi 68 / PureTech 68 (2016/8 -> ) 50Kw/68K |
PEUGEOT 208, 208 I (CA_, CC_) 1.2 GPL (2015/6 -> ) 60Kw/82K |
PEUGEOT 208, 208 I (CA_, CC_) 1.2 PureTech 82 (2018/3 -> ) 61Kw/82K |
PEUGEOT 208 1.0 (2012/3 -> ) 50Kw/68K |
PEUGEOT 208 1.2 (2012/3 -> ) 60Kw/82K |
PEUGEOT 208 1.2 THP (2013/1 -> ) 81Kw/110K |
PEUGEOT 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 PureTech 100 (2019/6 -> ) 74Kw/101K |
PEUGEOT 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 PureTech 130 (2019/6 -> ) 96Kw/131K |
PEUGEOT 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 PureTech 75 (2019/6 -> ) 55Kw/75K |
VAUXHALL CORSA Mk V (F) 1.2 (2019/7 -> ) 55Kw/75K |
VAUXHALL CORSA Mk V (F) 1.2 (2019/7 -> ) 74Kw/101K |
VAUXHALL CROSSLAND X (P17) 1.2, 1.2 (75) (2017/3 -> ) 60Kw/82K |
VAUXHALL CROSSLAND X (P17) 1.2, 1.2 (75) (2017/3 -> ) 81Kw/110K |
VAUXHALL CROSSLAND X (P17) 1.2, 1.2 (75) (2017/3 -> ) 96Kw/131K |
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő )...