SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*46 333
Új termék
33-2663
24844023742
Sport légszűrő K&N 33-2663
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Sport légszűrő K&N 33-2663
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Alternatív
Pipercross: TUPP96
Simota: --
• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Újra felhasználható
• Környezetbarát
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Külön engedélyeztetés nem szükséges
• Garantált teljesítménynövekedés
Hossz [mm] 276, Szélesség [mm] 159, Magasság [mm] 29
Használat:
FORD, FIESTA III (GFJ) 1.8 16V, rok výroby: 1992/02 -> 1995/12
FORD, FIESTA III (GFJ) 1.6 i 16V, rok výroby: 1994/01 -> 1995/12
FORD, FIESTA III (GFJ) 1.8 XR2i 16V, rok výroby: 1992/02 -> 1995/12
RENAULT, ESPACE III (JE0_) 2.2 dCi (JE0K), , rok výroby: 2000/10 -> 2002/10
RENAULT, ESPACE III (JE0_) 2.2 12V TD (JE0E, JE0H, JE0P), , rok výroby: 1996/11 -> 2000/10
RENAULT, ESPACE III (JE0_) 2.2 D, , rok výroby: 1997/11 -> 2000/01
SAAB, 900 II 2.0 i, rok výroby: 1994/08 -> 1998/02
SAAB, 900 II 2.0 -16 Turbo, rok výroby: 1993/07 -> 1998/02
SAAB, 900 II 2.3 -16, rok výroby: 1993/07 -> 1998/02
SAAB, 900 II 2.0 i, rok výroby: 1993/07 -> 1994/07
SAAB, 900 II Cabrio 2.3 -16, Cabrio, rok výroby: 1993/12 -> 1998/02
SAAB, 900 II Cabrio 2.0 i, Cabrio, rok výroby: 1993/12 -> 1998/02
SAAB, 900 II Cabrio 2.0 -16 Turbo, Cabrio, rok výroby: 1993/12 -> 1998/02
SAAB, 900 II Coupe 2.0 i, Coupe, rok výroby: 1993/12 -> 1994/07
SAAB, 900 II Coupe 2.3 -16, Coupe, rok výroby: 1993/12 -> 1998/02
SAAB, 900 II Coupe 2.0 -16 Turbo, Coupe, rok výroby: 1993/12 -> 1998/02
SAAB, 900 II Coupe 2.0 i, Coupe, rok výroby: 1994/08 -> 1998/02
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.
Alkalmazás |
---|
FORD FIESTA III (GFJ), FIESTA Mk III (GFJ) 1.6 i 16V (1994/1 -> 1995/12 ) 65Kw/88K |
FORD FIESTA III (GFJ), FIESTA Mk III (GFJ) 1.8 16V (1992/2 -> 1995/12 ) 77Kw/105K |
FORD FIESTA III (GFJ), FIESTA Mk III (GFJ) 1.8 XR2i 16V (1992/2 -> 1995/12 ) 96Kw/130K |
RENAULT ESPACE III (JE0_), ESPACE Mk III (JE0_) 2.2 12V TD (JE0E, JE0H, JE0P) (1996/11 -> 2000/10 ) 83Kw/113K |
RENAULT ESPACE III (JE0_), ESPACE Mk III (JE0_) 2.2 D (1997/11 -> 2000/1 ) 84Kw/114K |
RENAULT ESPACE III (JE0_), ESPACE Mk III (JE0_) 2.2 dCi (JE0K) (2000/10 -> 2002/10 ) 95Kw/130K |
SAAB 900 II, 900 Mk II 2.0 -16 Turbo (1993/7 -> 1998/2 ) 136Kw/185K |
SAAB 900 II, 900 Mk II 2.0 i (1993/7 -> 1994/7 ) 98Kw/133K |
SAAB 900 II, 900 Mk II 2.0 i (1994/8 -> 1998/2 ) 96Kw/131K |
SAAB 900 II, 900 Mk II 2.3 -16 (1993/7 -> 1998/2 ) 110Kw/150K |
SAAB 900 II Convertible, 900 Mk II Convertible 2.0 -16 Turbo (1993/12 -> 1998/2 ) 136Kw/185K |
SAAB 900 II Convertible, 900 Mk II Convertible 2.0 i (1993/12 -> 1998/2 ) 96Kw/131K |
SAAB 900 II Convertible, 900 Mk II Convertible 2.3 -16 (1993/12 -> 1998/2 ) 110Kw/150K |
SAAB 900 II Coupe, 900 Mk II Coupe 2.0 -16 Turbo (1993/12 -> 1998/2 ) 136Kw/185K |
SAAB 900 II Coupe, 900 Mk II Coupe 2.0 i (1993/12 -> 1994/7 ) 98Kw/133K |
SAAB 900 II Coupe, 900 Mk II Coupe 2.0 i (1994/8 -> 1998/2 ) 96Kw/131K |
SAAB 900 II Coupe, 900 Mk II Coupe 2.3 -16 (1993/12 -> 1998/2 ) 110Kw/150K |
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő )...