SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*46 527
Új termék
25.640 Ft áfával1
Sport légszűrő K&N E-2470
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Sport légszűrő K&N E-2470
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
E-2470
24844002846
Alternatív
Pipercross: --
Simota: --
• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Újra felhasználható
• Környezetbarát
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Külön engedélyeztetés nem szükséges
• Garantált teljesítménynövekedés
Tvar okruhly, Vonkajší priemer [mm] 154, Vnútorný priemer [mm] 119, Magasság [mm] 48 špecifikácia Single CARB
Használat:
AUSTIN, ALLEGRO Kombi (ADO 67) 1.5, Kombi, rok výroby: 1975/08 -> 1982/03
AUSTIN, ALLEGRO Kombi (ADO 67) 1.7, Kombi, rok výroby: 1979/08 -> 1982/03
AUSTIN, ALLEGRO sikma zadna cast (ADO 67) 1.5 Super, rok výroby: 1973/05 -> 1982/03
AUSTIN, ALLEGRO sikma zadna cast (ADO 67) 1750, rok výroby: 1975/01 -> 1979/10
AUSTIN, AMBASSADOR 1.7, rok výroby: 1982/03 -> 1984/02
AUSTIN, AMBASSADOR 2.0, rok výroby: 1982/03 -> 1984/10
AUSTIN, AMBASSADOR 2.0, rok výroby: 1982/03 -> 1984/10
AUSTIN, MAXI 1750 HL, rok výroby: 1972/10 -> 1980/10
AUSTIN, MAXI 1750, rok výroby: 1969/04 -> 1980/10
AUSTIN, MAXI 1500, rok výroby: 1969/04 -> 1980/07
AUSTIN, MAXI II 1750 HLS, zvlastna nadstavba, rok výroby: 1980/10 -> 1982/12
AUSTIN, MAXI II 1750, zvlastna nadstavba, rok výroby: 1980/10 -> 1982/12
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.
Alkalmazás |
---|
AUSTIN ALLEGRO Estate (ADO 67) 1.5 (1975/8 -> 1982/3 ) 56Kw/76K |
AUSTIN ALLEGRO Estate (ADO 67) 1.7 (1979/8 -> 1982/3 ) 50Kw/68K |
AUSTIN ALLEGRO Hatchback (ADO 67) 1.5 Super (1973/5 -> 1982/3 ) 50Kw/68K |
AUSTIN ALLEGRO Hatchback (ADO 67) 1750 (1975/1 -> 1979/10 ) 67Kw/91K |
AUSTIN AMBASSADOR 1.7 (1982/3 -> 1984/2 ) 62Kw/84K |
AUSTIN AMBASSADOR 2.0 (1982/3 -> 1984/10 ) 69Kw/94K |
AUSTIN AMBASSADOR 2.0 (1982/3 -> 1984/10 ) 75Kw/102K |
AUSTIN MAXI 1500 (1969/4 -> 1980/7 ) 50Kw/68K |
AUSTIN MAXI 1750 (1969/4 -> 1980/10 ) 53Kw/72K |
AUSTIN MAXI 1750 HL (1972/10 -> 1980/10 ) 66Kw/90K |
AUSTIN MAXI II 1750 (1980/10 -> 1982/12 ) 53Kw/72K |
AUSTIN MAXI II 1750 HLS (1980/10 -> 1982/12 ) 67Kw/91K |
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő )...