-10% Airbox betétek Pipercross sport betétszűrő ( levegőszűrő ) PP46 | race-shop.hu Nagyobb TOP produkt - Made in UK

*47 138

Pipercross

Pipercross sport betétszűrő ( levegőszűrő ) PP46

Pipercross sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba

Új termék

Megrendelésre

Legkésőbb otthon: Június 10.

19.120 Ft‎ áfával

-10%

21.250 Ft‎ áfával

Javasoljuk egy tisztító és impregnáló készlet beszerzését

PP46   

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

Pipercross sport betétszűrő ( levegőszűrő ) PP46

Pipercross sport betétszűrő ( levegőszűrő ) PP46

Pipercross sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

Értesítést kérek, ha kapható

Pipercross sport betétszűrő ( levegőszűrő ) PP46

Pipercross sport betétszűrő ( levegőszűrő ) PP46

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Náhrady

Pipercross sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba

Alternatív

K&N: 33-2525

Simota: --

Pipercross sport levegőszűrő előnyei :

A hagyományos papírszűrőknél 30% nagyobb légáteresztő képesség

Hosszú élettartam

Újra felhasználható

Tisztítható

Garantált teljesítménynövekedés

Hossz [mm] 249, Szélesség [mm] 165, Magasság [mm] 22

Használat:

FIAT, UNO (146A/E) 1.3 Turbo i.e., , Gyártás éve: 1987/01 -> 1987/12

FIAT, UNO (146A/E) 1.3 Turbo i.e., , Gyártás éve: 1989/09 -> 1991/03

FIAT, UNO (146A/E) 1.4 Turbo i.e., , Gyártás éve: 1989/12 -> 1996/12

FIAT, UNO (146A/E) 1.3 Turbo i.e., , Gyártás éve: 1985/04 -> 1989/08

FIAT, UNO (146A/E) 1.4 Turbo i.e., , Gyártás éve: 1989/09 -> 1993/09

FIAT, UNO (146A/E) 75 i.e. 1.5, , Gyártás éve: 1985/10 -> 1993/12

FIAT, UNO (146A/E) 70 TD 1.4, , Gyártás éve: 1986/10 -> 1990/10

Tisztítási útmutató :

1. A levegőszűrő tisztítószer használata

A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!

2. Öblítés

Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.

Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.

3. Száradás

Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.

Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!

4. Olajozás

A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

Alkalmazás
DAIHATSU CUORE IV (L501) 0.7 (1994/12 -> 1998/10 ) 32Kw/44K
DAIHATSU CUORE IV (L501) 0.7 4WD (1997/10 -> 1999/5 ) 48Kw/65K
DAIHATSU GRAN MOVE (G3) 1.6 GX (1998/6 -> 2002/7 ) 67Kw/91K
DAIHATSU HIJET Pickup 1.3 (1998/6 -> ) 48Kw/65K
DAIHATSU HIJET Pickup 1.3 4WD (2001/10 -> 2004/6 ) 48Kw/65K
DAIHATSU MOVE (L6_, L9_) 0.7 (1998/9 -> 2002/9 ) 43Kw/58K
DAIHATSU MOVE (L6_, L9_) 0.7 (1998/9 -> 2002/9 ) 47Kw/64K
DAIHATSU MOVE (L6_, L9_) 0.7 4WD (1998/9 -> 2002/9 ) 43Kw/58K
FIAT UNO (146A/E) 1.3 Turbo i.e. (1985/4 -> 1989/8 ) 77Kw/105K
FIAT UNO (146A/E) 1.3 Turbo i.e. (1987/1 -> 1987/12 ) 73Kw/99K
FIAT UNO (146A/E) 1.3 Turbo i.e. (1989/9 -> 1991/3 ) 74Kw/101K
FIAT UNO (146A/E) 1.4 Turbo i.e. (1989/12 -> 1996/12 ) 87Kw/118K
FIAT UNO (146A/E) 1.4 Turbo i.e. (1989/9 -> 1993/9 ) 82Kw/112K
FIAT UNO (146A/E) 70 TD 1.4 (1986/10 -> 1990/10 ) 52Kw/71K
FIAT UNO (146A/E) 75 i.e. 1.5 (1985/10 -> 1993/12 ) 55Kw/75K

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Recent posts

Kalendár motoršportových akcií 2024

Egy év, amely tele van lehetőségekkel a motorsportban való tapasztalatszerzésre.
Read more
UNIX AMTS 2024

Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more
Szilikon csövek

A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
Read more
Az olajhűtők előnyei és tippjei

Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...