*61 854

CL Brakes

Fékbetétek CL Brakes 4011RC6

CL Brakes fekbetét garnitúra AUDI SEAT VOLKSWAGEN

Új termék

130.190 Ft‎ áfával

Elfogyott
Raktáron: 0 db
Sajnos a termék átmenetileg nem elérhető. Kérjük, válasszon mást.
Az automatikus értesítéshez ha újból elérhető,
kattintson az "Értesítést kérek, ha kapható” gombra.

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

Fékbetétek CL Brakes 4011RC6

Fékbetétek CL Brakes 4011RC6

CL Brakes fekbetét garnitúra AUDI SEAT VOLKSWAGEN

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

Értesítést kérek, ha kapható

Fékbetétek CL Brakes 4011RC6

Fékbetétek CL Brakes 4011RC6

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

4011RC6   

CL Brakes fekbetét garnitúra AUDI SEAT VOLKSWAGEN

RC6 sportkocsik, vizes, havas vagy kavicsos versenyek, hegyi versenyek

Átlagos súrlódási együttható μ = 0,4.

Az eredeti RC6 keveréket úgy tervezték, hogy a motorsportok széles skáláján alkalmazható legyen a ralitól a pályáig. Lineáris súrlódási szinttel rendelkezik, és szinte bármilyen típusú versenyjárműben használható. Az alacsony összenyomhatóság merev pedált biztosít, amely jelentősen növeli a visszajelzést és lehetővé teszi a fékerő könnyebb alkalmazását. 

Használat:

AUDI 80 , 2.6 Quattro Saloon 91→96 (első betétek)

AUDI 80 , 2.8 Quattro Saloon 91→94 (első betétek)

AUDI 80 , 2.6 V6 Quattro Avant 92→97 (első betétek)

AUDI 90 , 2.0 Quattro 87→92 (első betétek)

AUDI 90 , 2.2 Quattro 87→92 (első betétek)

AUDI 90 , 2.3 Quattro 87→92 (első betétek)

AUDI 90 , 2.3 Quattro E 87→88 (első betétek)

AUDI 90 , 2.3 Quattro E 20V 88→91 (első betétek)

AUDI 100, 1.8 Quattro 84→88 (első betétek)

AUDI 100, 1.8 Quattro Avant 85→88 (első betétek)

AUDI 100, 2.2 Quattro Avant 84→86 (első betétek)

AUDI 100, 2.3 Quattro Avant 85→88 (első betétek)

AUDI A4 , 1.8 i 20V Quattro Avant 94→01 (első betétek)

AUDI Coupe, 2.1 Quattro 80→86 (első betétek)

AUDI Coupe , 2.2 Quattro 80→86 (első betétek)

SEAT Cordoba (1), 2.0i 16V (115CV) 96→99 (első betétek)

SEAT Cordoba (1), 2.0i 16V (150CV) 96→99 (első betétek)

SEAT Cordoba (1) , 1.8i 20V Turbo Cupra (155CV) 99→02 (első betétek)

SEAT Ibiza (2) , 1.8 16V 93→99 (első betétek)

SEAT Ibiza (2) , 2.0 16V Cupra 93→96 (első betétek)

SEAT Ibiza (2) , 2.0i GTI 93→97 (első betétek)

SEAT Ibiza (2) , 1.8 GTI 16S 93→99 (első betétek)

SEAT Ibiza (2) , 1.8 T Cupra 97→02 (első betétek)

SEAT Ibiza (2), 2.0i 16V 96→99 (első betétek)

SEAT Toledo (1), 2.0 (150CV) 94→99 (első betétek)

VOLKSWAGEN Corrado , 1.8 G60 88→94 (első betétek)

VOLKSWAGEN Corrado , 1.8 16V 88→95 (első betétek)

VOLKSWAGEN Corrado , 2.0 16V 88→95 (első betétek)

VOLKSWAGEN Corrado , 2.8 VR6 92→94 (első betétek)

VOLKSWAGEN Corrado , SLC 92→93 (első betétek)

VOLKSWAGEN Golf (2) , 1.8i GTI G60 16V 88→91 (első betétek)

VOLKSWAGEN Golf (3) , 1.8 GT 91→97 (első betétek)

VOLKSWAGEN Golf (3) , 2.0i GTI 16V 96→97 (első betétek)

VOLKSWAGEN Golf (3) , 2.8 VR6 91→97 (első betétek)

VOLKSWAGEN Golf (4) , 2.0i GTI 16V 97→98 (első betétek)

VOLKSWAGEN Jetta (2) , 1.8 GT 16V 88→91 (első betétek)

VOLKSWAGEN Jetta (3) , 2.0 GL 93→94 (első betétek)

VOLKSWAGEN Jetta (3) , 2.0 GLS 93→94 (első betétek)

VOLKSWAGEN Lupo , 1.6 16V 00-→ (első betétek)

VOLKSWAGEN Passat (B2) , 2.2 GT5 80→88 (első betétek)

VOLKSWAGEN Passat (B3), 1.8 GT 88→93 (első betétek)

VOLKSWAGEN Passat (B3), 2.0 16V 88→93 (első betétek)

VOLKSWAGEN Passat (B3), 2.8 VR6 88→93 (első betétek)

VOLKSWAGEN Polo (3) , 1.6 GTI 98-→ (első betétek)

VOLKSWAGEN Scirocco (2) , 1.8 GT2 89→91 (első betétek)

VOLKSWAGEN Scirocco (2) , 1.8i 16V 84→89 (első betétek)

VOLKSWAGEN Scirocco (2) , 1.8i Scala 16V 89→91 (első betétek)

VOLKSWAGEN Vento , 1.6 GT 92→95 (első betétek)

VOLKSWAGEN Vento , 1.8 GT 92→95 (első betétek)

VOLKSWAGEN Vento , 2.0 GT 92→97 (első betétek)

VOLKSWAGEN Vento , 2.8 VR6 92→97 (első betétek)

CL Brakes (korábban Carbone Lorraine) 1919-ben alapították Franciaországban. A fékszegmenseket a hegyi kerékpároktól a nagysebességű TGV vonatokig számos alkalmazásban használják. A motorsport részleg féklemezeket gyárt poralapú fémek szinterezésével. A termékek legalább 10 különböző adalékanyagot tartalmaznak, például bronzot, kerámiát, szenet a súrlódási vegyület optimalizálása érdekében. A kapott terméket ezután fémhordozóra helyezik, és 900 °C-ra hevítik. A szinterelési folyamat befejezése után az anyagot egyesítik és homogenizálják.

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Recent posts

Autósport eseménynaptár 2024

Egy év, amely tele van lehetőségekkel a motorsportban való tapasztalatszerzésre.
Read more
UNIX AMTS 2024

Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more
Szilikon csövek

A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
Read more
Az olajhűtők előnyei és tippjei

Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...