*62 216

CL Brakes

Fékbetétek CL Brakes 4122RC8

CL Brakes fekbetét garnitúra AUDI CITROËN PEUGEOT SEAT SKODA VOLKSWAGEN

Új termék

Megrendelésre : 1db

Legkésőbb otthon: December 11.

166.940 Ft‎ áfával

4122RC8   

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

Fékbetétek CL Brakes 4122RC8

Fékbetétek CL Brakes 4122RC8

CL Brakes fekbetét garnitúra AUDI CITROËN PEUGEOT SEAT SKODA VOLKSWAGEN

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

Fékbetétek CL Brakes 4122RC8

Fékbetétek CL Brakes 4122RC8

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

CL Brakes fekbetét garnitúra AUDI CITROËN PEUGEOT SEAT SKODA VOLKSWAGEN

RC8:  WRC, WTCC, Nascar, 

Átlagos súrlódási együttható: µ=0,6.

2006-ban kifejlesztett keverék. Az elérhető legmagasabb súrlódási szint, amelyet olyan területeken, mint például a WRC-ben, a WTCC-ben, a Nascarban stb. használnak. A rendkívül magas súrlódási szintek minimalizálják a féktávolságot, a sima adagolás pedig megakadályozza a kerekek váratlan blokkolását.

Használat:

AUDI A1 , 1.4 TFSI 16V 10-→ (első betétek)

AUDI A1 , 2.0 TFSI Quattro 16V 10-→ (első betétek)

AUDI A1 , Sportback 1.4 TFSI 16V 11-→ (első betétek)

AUDI A3 , 06→08 (első betétek)

AUDI A3 , 3.2 Quattro 06→10 (első betétek)

AUDI TT, 09→10 (első betétek)

AUDI TT , (8J3) 2.0 TFSI 07-→ (első betétek)

AUDI TT , MK2 3.2 V6 Quattro 06-→ (első betétek)

CITROËN C4 , 2.0 04-→ (első betétek)

CITROËN C4 , 2.0 04-→ (első betétek)

PEUGEOT 207 , 1.6 RC Turbo 06-→ (első betétek)

PEUGEOT 207 , 1.6 RC Turbo 06-→ (első betétek)

PEUGEOT 207 , THP -- (első betétek)

PEUGEOT 208 , GTI 1.6 (200CV) 12-→ (első betétek)

PEUGEOT 307, CC 03→07 (első betétek)

PEUGEOT 308, 1.6 GTI THP (270CV) 15-→ (első betétek)

PEUGEOT RCZ , 1.6 THP 16V (156CV) 10-→ (első betétek)

PEUGEOT RCZ , 1.6 THP 16V (200CV) 10-→ (első betétek)

PEUGEOT RCZ , 2.0 D (163CV) 10-→ (első betétek)

PEUGEOT RCZ , R 13-→ (első betétek)

SEAT Leon (2) , 1.8 T 20V 06→12 (első betétek)

SEAT Leon (2) , 1.4 TFSI 16V (125CV) 06→12 (első betétek)

SEAT Leon (2) , 1.8 TFSI (160CV) 06→12 (első betétek)

SEAT Leon (2) , 2.0 FSI (150CV) 06→12 (első betétek)

SEAT Leon (2) , 2.0 TFSI 16V (211CV) 06→12 (első betétek)

SEAT Leon (2) , 2.0 TFSI 16V (211CV) FR 06→12 (első betétek)

SEAT Leon (2) , 2.0 TFSI (200CV) 06→12 (első betétek)

SEAT Leon (2) , 2.0 TFSI (200CV) FR 06→12 (első betétek)

SEAT Leon (2) , 2.0 TFSI 20V (185CV) 06→12 (első betétek)

SEAT Toledo (3) , 1.8 FSI 16V (160CV) 04→09 (első betétek)

SEAT Toledo (3) , 2.0 FSI (150CV) 04→09 (első betétek)

SEAT Toledo (3) , 2.0 TFSI (200CV) 04→09 (első betétek)

SKODA Octavia (2), 1.8 FSI 07→13 (első betétek)

SKODA Octavia (2), 1.8 TSI 16v 07→13 (első betétek)

SKODA Octavia (2), 1.8 TFSI 16V 09→13 (első betétek)

SKODA Octavia (2), 1.8 TSI 16V 08→13 (első betétek)

SKODA Octavia (2), 2.0 16V 04→10 (első betétek)

SKODA Octavia (2), 2.0 FSI 04→13 (első betétek)

SKODA Octavia (2), 2.0 TFSI 05→13 (első betétek)

SKODA Octavia (2), 2.0 TSI 16V 05→13 (első betétek)

VOLKSWAGEN Golf (5) , 2.0 GTI TFS1 (200CV) 03-→ (első betétek)

VOLKSWAGEN Golf (5) , 2.0 GTI 03→11 (első betétek)

VOLKSWAGEN Golf (5) , 1.8 Turbo GTI 06→06 (első betétek)

VOLKSWAGEN Golf (5) , 2.0 GTI 06→07 (első betétek)

VOLKSWAGEN Golf (6) , GTI (312mm disc) 09→12 (első betétek)

VOLKSWAGEN Jetta (5) , 2.0 Turbo 06→07 (első betétek)

VOLKSWAGEN Jetta (5) , 2.5 20V 07→10 (első betétek)

VOLKSWAGEN Jetta (6), 04-→ (első betétek)

VOLKSWAGEN Passat (B6) , 3.6 VR6 08→10 (első betétek)

VOLKSWAGEN Polo (5) , 1.4 GTI 10-→ (első betétek)

VOLKSWAGEN Polo (6) , 2.0 R WRC 13-→ (első betétek)

VOLKSWAGEN Scirocco (3) , 2.0 R 09-→ (első betétek)

CL Brakes (korábban Carbone Lorraine) 1919-ben alapították Franciaországban. A fékszegmenseket a hegyi kerékpároktól a nagysebességű TGV vonatokig számos alkalmazásban használják. A motorsport részleg féklemezeket gyárt poralapú fémek szinterezésével. A termékek legalább 10 különböző adalékanyagot tartalmaznak, például bronzot, kerámiát, szenet a súrlódási vegyület optimalizálása érdekében. A kapott terméket ezután fémhordozóra helyezik, és 900 °C-ra hevítik. A szinterelési folyamat befejezése után az anyagot egyesítik és homogenizálják.

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Recent posts

Hogyan szereljünk be sportülést?

Egyszerű útmutató a sportülés beszereléséhez az autó belső terébe.
Read more
Hogyan válasszunk könnyűfém felniket az autónkhoz?

Információk és fontos szakkifejezések, amelyeket minden autórajongónak ismernie kell a megfelelő felnik kiválasztásához.
Read more
Sport légszűrők tisztítása és impregnálása

Hogyan biztosítsuk a sport légszűrők tisztaságát és tartósságát?
Read more
M52B28 motor módosítása

Hogyan növelhetjük meg az egyik legnépszerűbb BMW motor teljesítményét és megbízhatóságát?
Read more
A motorsportesemények 2025-ös naptára

Összeállítottunk Önöknek egy listát a 2025-ös motorsporteseményekről.
Read more
Üzemanyagnyomás-szabályozó és Wastegate

Mire szolgálnak és milyen előnyökkel járnak?
Read more
Jármű átalakítás:BMW E36

Aknázza ki autója potenciálját.
Read more
Fittingek

AN jelöléssel ellátott fittingek és csövek. Mit jelent és mire használják őket?
Read more
Forbes

A Diamonds of Slovak Business versenyt az Enterprise Investors szervezi.
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...