SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*259 690
Új termék
FMMK7FMIC
Intercooler Golf Mk7, Audi TT MK3 és Audi S3 8V alvázhoz
FORGE Motorsport - Intercooler Golf Mk7, Audi TT MK3 2.0 TSI és Audi S3 8V alvázhozKüldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Intercooler Golf Mk7, Audi TT MK3 és Audi S3 8V alvázhoz
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
*Figyelem - Ez nem illik az Audi S3 facelift 2017-től - Az Audi S3 és a TTS némi módosítására lehet szükség*
Ez a mi intercoolerünk az EA888 2.0 TSI motorral szerelt Mk7 Golf, MK7R, Audi TT MK3 2.0 TSI és S3 (8V alváz) modellekhez. A Volkswagen csoport szinte mindent megváltoztatott az Mk6-os és az Mk7-es alváz között, így ezt a magot a semmiből kellett megtervezni, hogy illeszkedjen az újratervezett hűtőhöz és kondenzátorhoz.
Csökkentett turbó késleltetés, fokozott reakció
A teljesítményre és megbízhatóságra tervezett mag az eredeti helyére illeszkedik, ami azt jelenti, hogy a hűtés radikálisan javul az eredetihez képest. A teszt Golf Mk7 GTI-nk 16 lóerővel többet teljesített minden más módosítás nélkül, miközben a dinón a hőmérséklet állandó 25-30°C-os (77-88°F) csökkenést mutatott az eredetihez képest, és minden futás ugyanazon a napon történt, a környezeti hőmérséklet mindössze 2°C-os eltéréssel (valójában 2°C-kal melegebb volt, amikor a Forge magot teszteltük). A mag mérete 650x420x50.
Az alábbi grafikonon a hőmérséklet-csökkenés összehasonlítása is látható az alap és a Forge magok között..
A mag hőmérséklete jellemzően 5°C-kal emelkedett minden egyes további futtatáskor, és a hőelnyelés már három futtatás után valódi problémává vált. Az alap ECU már egy futás után is húzta az időzítést és a lökettérfogatot - jellemzően 40°C feletti bemeneti hőmérséklet esetén az ECU megváltoztatja a gyújtás időzítését -, és az alap mag az első futáskor 60°C-on tetőzött, míg a Forge mag minden futás után képes volt a hőmérsékletet ellenőrzés alatt tartani, így a 4 egymást követő futás végére a mag hőmérséklete csak 4°C-kal emelkedett..
Mindezt egy készleten lévő autóval értük el (meg kell jegyezni, hogy bár a Volkswagen 220 lóerőt állít az új motorról, láttunk már 230 és 240 lóerő közötti teljesítményt teljesen készleten, ugyanazon a gurulóúton). Biztosak vagyunk benne, hogy a mag továbbra is sokkal alacsonyabb szívótöltet-hőmérsékletet fog biztosítani, mint a raktárkészlet, mivel a díjnyertes Mk5/Mk6 intercoolerünkön alapul, amelyet nagy sikerrel szereltek fel az utcai és pályaautóktól kezdve a teljes kirobbanású verseny- és drag autókig..
A mag szaténfekete, könnyű porszórt kivitelben készül, és tartalmazza a beszereléshez szükséges összes szerelési hardvert..
Vásárlói értékelés:
"Megvásároltam és felszereltem ezt a feljavított intercoolert a 2014 mk7 golf gti.
Úgy találtam, hogy a hűtőfolyadékot a hűtőből való kiesés és a teljes elülső panel eltávolítása sokkal könnyebb volt, mivel kissé le kell csiszolni néhány műanyagot az elülső panelről, hogy a kis bilincsek illeszkedjenek (ezek rögzítik a radiátort az intercoolerhez) Korábban kicseréltem a radiátort, és ezt egy tapasztalt szerelő számára nagyon egyszerű folyamatnak találtam. Az előlapból is ki kell vágni néhány darab műanyagot, hogy hozzáférjen a kis csavarokhoz, amelyek a légkeverő hűtőt az intercoolerhez rögzítik.
El kell távolítania egy műanyag díszlécet/kifutót is, amely a radiátor tetején van, hogy visszailleszthesse azt az elülső panelbe. És a két nagy önmetsző csavar is túl nagy, amelyek a hűtőközegnek az előlapra való rögzítéséhez vannak mellékelve. De eltekintve az előlap kis mértékű módosításától, az első benyomások alapján azt mondhatom, hogy a minőség és a design helytálló. Vizuálisan egyértelműen látható a jelentős méretnövekedés, miközben a gyári elhelyezkedés és felszereltség megmarad. Az autót még nem térképeztük fel, de nincs kétségem afelől, hogy ez az intercooler tökéletesen fogja végezni a munkáját!"
Márka | Model | Generáció |
---|---|---|
Audi | S3 | 2.0 TSI (8V Chassis) |
Audi | TT | Mk3 > 2.0 TSI 2015 Onwards |
Audi | TTS | Mk3 8S (2014-) |
Skoda | Kodiaq | 2.0TSI (EA888 Gen 3) |
Volkswagen | Golf | MK7.5 > GTI |
Volkswagen | Golf | MK7.5 > R |
Volkswagen | Golf | MK7 > GTI |
Volkswagen | Golf | MK7 > GTI Clubsport ED40 |
Volkswagen | Golf | MK7 > R |
Volkswagen | Tiguan | 2.0 TSI 2017 Onwards |
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
FORGE Motorsport - Intercooler Golf...