*259 690

FORGE Motorsport

Intercooler Golf Mk7, Audi TT MK3 és Audi S3 8V alvázhoz

FORGE Motorsport - Intercooler Golf Mk7, Audi TT MK3 2.0 TSI és Audi S3 8V alvázhoz

Új termék

Raktáron: 3 db

Már otthon : Május 2.

396.240 Ft‎ áfával

FMMK7FMIC   

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

Intercooler Golf Mk7, Audi TT MK3 és Audi S3 8V alvázhoz

Intercooler Golf Mk7, Audi TT MK3 és Audi S3 8V alvázhoz

FORGE Motorsport - Intercooler Golf Mk7, Audi TT MK3 2.0 TSI és Audi S3 8V alvázhoz

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

Intercooler Golf Mk7, Audi TT MK3 és Audi S3 8V alvázhoz

Intercooler Golf Mk7, Audi TT MK3 és Audi S3 8V alvázhoz

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

FORGE Motorsport - Intercooler Golf Mk7, Audi TT MK3 2.0 TSI és Audi S3 8V alvázhoz

*Figyelem - Ez nem illik az Audi S3 facelift 2017-től - Az Audi S3 és a TTS némi módosítására lehet szükség*

Ez a mi intercoolerünk az EA888 2.0 TSI motorral szerelt Mk7 Golf, MK7R, Audi TT MK3 2.0 TSI és S3 (8V alváz) modellekhez. A Volkswagen csoport szinte mindent megváltoztatott az Mk6-os és az Mk7-es alváz között, így ezt a magot a semmiből kellett megtervezni, hogy illeszkedjen az újratervezett hűtőhöz és kondenzátorhoz.

Csökkentett turbó késleltetés, fokozott reakció

  • A tökéletes illeszkedés érdekében a VW Golf GTI (Mk7) számára tervezték.
  • Nagyobb teljes felület a nagyobb hőelvezetés érdekében
  • A Forge Alsus által tervezett verseny-specifikációval rendelkező rúd- és lemezszerkezetű légmagot használva
  • Nagy átfolyású öntött végtartályok, amelyek optimális levegőátmenetet biztosítanak a hűtés hatékonysága érdekében
  • Dinó által bizonyított lóerő- és nyomatéknövekedés
  • Simább teljesítménygörbét biztosít
  • Méretek: 650x420x50mm
  • Tartalmazza a telepítéshez szükséges hardvereket és utasításokat

A teljesítményre és megbízhatóságra tervezett mag az eredeti helyére illeszkedik, ami azt jelenti, hogy a hűtés radikálisan javul az eredetihez képest. A teszt Golf Mk7 GTI-nk 16 lóerővel többet teljesített minden más módosítás nélkül, miközben a dinón a hőmérséklet állandó 25-30°C-os (77-88°F) csökkenést mutatott az eredetihez képest, és minden futás ugyanazon a napon történt, a környezeti hőmérséklet mindössze 2°C-os eltéréssel (valójában 2°C-kal melegebb volt, amikor a Forge magot teszteltük). A mag mérete 650x420x50.

Az alábbi grafikonon a hőmérséklet-csökkenés összehasonlítása is látható az alap és a Forge magok között..

A mag hőmérséklete jellemzően 5°C-kal emelkedett minden egyes további futtatáskor, és a hőelnyelés már három futtatás után valódi problémává vált. Az alap ECU már egy futás után is húzta az időzítést és a lökettérfogatot - jellemzően 40°C feletti bemeneti hőmérséklet esetén az ECU megváltoztatja a gyújtás időzítését -, és az alap mag az első futáskor 60°C-on tetőzött, míg a Forge mag minden futás után képes volt a hőmérsékletet ellenőrzés alatt tartani, így a 4 egymást követő futás végére a mag hőmérséklete csak 4°C-kal emelkedett..

Mindezt egy készleten lévő autóval értük el (meg kell jegyezni, hogy bár a Volkswagen 220 lóerőt állít az új motorról, láttunk már 230 és 240 lóerő közötti teljesítményt teljesen készleten, ugyanazon a gurulóúton). Biztosak vagyunk benne, hogy a mag továbbra is sokkal alacsonyabb szívótöltet-hőmérsékletet fog biztosítani, mint a raktárkészlet, mivel a díjnyertes Mk5/Mk6 intercoolerünkön alapul, amelyet nagy sikerrel szereltek fel az utcai és pályaautóktól kezdve a teljes kirobbanású verseny- és drag autókig..

A mag szaténfekete, könnyű porszórt kivitelben készül, és tartalmazza a beszereléshez szükséges összes szerelési hardvert..

Vásárlói értékelés:

"Megvásároltam és felszereltem ezt a feljavított intercoolert a 2014 mk7 golf gti.
Úgy találtam, hogy a hűtőfolyadékot a hűtőből való kiesés és a teljes elülső panel eltávolítása sokkal könnyebb volt, mivel kissé le kell csiszolni néhány műanyagot az elülső panelről, hogy a kis bilincsek illeszkedjenek (ezek rögzítik a radiátort az intercoolerhez) Korábban kicseréltem a radiátort, és ezt egy tapasztalt szerelő számára nagyon egyszerű folyamatnak találtam. Az előlapból is ki kell vágni néhány darab műanyagot, hogy hozzáférjen a kis csavarokhoz, amelyek a légkeverő hűtőt az intercoolerhez rögzítik.

El kell távolítania egy műanyag díszlécet/kifutót is, amely a radiátor tetején van, hogy visszailleszthesse azt az elülső panelbe. És a két nagy önmetsző csavar is túl nagy, amelyek a hűtőközegnek az előlapra való rögzítéséhez vannak mellékelve. De eltekintve az előlap kis mértékű módosításától, az első benyomások alapján azt mondhatom, hogy a minőség és a design helytálló. Vizuálisan egyértelműen látható a jelentős méretnövekedés, miközben a gyári elhelyezkedés és felszereltség megmarad. Az autót még nem térképeztük fel, de nincs kétségem afelől, hogy ez az intercooler tökéletesen fogja végezni a munkáját!"

MárkaModelGeneráció
AudiS32.0 TSI (8V Chassis)
AudiTTMk3 > 2.0 TSI 2015 Onwards
AudiTTSMk3 8S (2014-)
SkodaKodiaq2.0TSI (EA888 Gen 3)
VolkswagenGolfMK7.5 > GTI 
VolkswagenGolfMK7.5 > R
VolkswagenGolfMK7 > GTI
VolkswagenGolfMK7 > GTI Clubsport ED40
VolkswagenGolfMK7 > R
VolkswagenTiguan2.0 TSI 2017 Onwards

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Recent posts

Autósport eseménynaptár 2024

Egy év, amely tele van lehetőségekkel a motorsportban való tapasztalatszerzésre.
Read more
UNIX AMTS 2024

Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more
Szilikon csövek

A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
Read more
Az olajhűtők előnyei és tippjei

Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...