*259 837

FORGE Motorsport

Hyundai Veloster N intercooler

FORGE Motorsport - Forge intercooler a Veloster N-hez

Új termék

Megrendelésre : 10+db

Legkésőbb otthon: Május 17.

393.920 Ft‎ áfával

FMINT22   

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

Hyundai Veloster N intercooler

Hyundai Veloster N intercooler

FORGE Motorsport - Forge intercooler a Veloster N-hez

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

Hyundai Veloster N intercooler

Hyundai Veloster N intercooler

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

FORGE Motorsport - Forge intercooler a Veloster N-hez

Örömmel adjuk ki a Forge intercoolert a Veloster N modellhez.

*Ha Veloster N-t használsz gyors útra, vagy nagy teljesítményű hangolással rendelkezel forró éghajlaton, ez a termék elengedhetetlen *

Az iparágban vezető rúd- és lemeztervezésünket felhasználva, a Solidworks CAD és az áramlásszimulációs tervezés (Computational Fluid Dynamics CFD) mellett kifejlesztettük a nagy áramlású öntött végtartályainkat. A turbó oldalsó végtartályai belső osztóval rendelkeznek, amely biztosítja a lépcsős mag teljes térfogatának kihasználását.

A rúd- és lemezmag több mint 129%-kal nagyobb térfogattal rendelkezik, és az elülső felület több mint 71%-kal nagyobb (a széria hűtőhöz képest), ami azt jelenti, hogy a Forge intercooler a jelenleg a piacon kapható legnagyobb. Az optimális hűtési hatékonyság biztosítása érdekében a fejlesztőcsapat létrehozott egy gyártott csatornarendszert, amelyet ügyesen integráltak a termék kiváló kialakításába, ami biztosítja a Veloster N első lökhárító belső kontúrjához való illeszkedést..

A be- és kimeneti méretek átmérője 65 mm-re nőtt, így a tökéletes áramlás érdekében 27%-kal nagyobb térfogatú, mint a széria hűtő. A fejlesztőcsapat egy egyedi kemény csövet is beépített, amely a gyári 50 mm-es átmérő helyett 14 mm-rel 64 mm-re növelte az átmérőt. Ez helyettesíti a gyári csövet a forró oldalon, hogy ez a csomag biztosítsa, hogy a maximális teljesítménynövekedéshez szükséges mindent megadjon a magas hangolási szinteken.A feltöltőcső és az intercooler a maximális élettartam érdekében standard fekete texturált porfestékkel van bevonva..

A Veloster N intercooler fejlesztése során különböző magterveket teszteltünk, végül úgy döntöttünk, hogy egy kiváló minőségű rúd és lemez kialakítást használunk, amelyet a rendkívül sikeres Audi RS3 és TTRS 8s intercoolereinknél is alkalmazunk, ami minimális nyomásesést eredményezett..

Az eredmények fantasztikusak voltak, az IATS (belépő levegő hőmérséklete) a felére csökkent, ami a tuningolt járműveken óriási javulást eredményezett..

Kiterjedt tesztjeink során hagytuk, hogy az autó addig melegedjen a dinón, amíg a hűtőventilátorok be- és kikapcsoltak (ami körülbelül 40°C-os bemeneti hőmérsékletet eredményez). Ezután ettől a ponttól kezdve elvégeztük a dinóhúzást. Ezáltal következetesebb eredményt ad, és pontosabban tükrözi a valós vezetési körülményeket. Könnyen látható, hogy a Forge intercooler sokkal gyorsabban hűl és sokkal nagyobb hőmérsékletcsökkenést biztosít az OEM-hez képest..

Több mint hat dynón végzett mérés után még mindig szuper biztonságos IAT-értékeket kaptunk, és a Forge intercooler 24°C-os eredményt adott, megfelezve a gyári intercooler 48°C-os beszívási hőmérsékletét. Ezek a tesztek viszonylag hideg körülmények között zajlottak, 15°C-os környezeti hőmérsékletű mérőcellával, ami bizonyítja, hogy a széria intercooler mennyire nem hatékony. A nyári hónapokban a széria intercooler a magasabb bemeneti levegőhőmérséklettel együtt rendkívül negatív hatással lesz a motor teljesítményére. Ilyen körülmények között a motorvezérlés késlelteti a gyújtást, ami a hőmérséklet emelkedésével alacsonyabb teljesítményű motort eredményez, és az ECU ekkor kihúzza az időzítést a detonáció megállítása érdekében. Egy feltérképezett jármű esetében az eredmények még károsabbak lesznek, és a motor esetleges idő előtti elhasználódásához vezethetnek..

Ez az intercooler a szívócsövünkkel és egy minőségi utángyártott kipufogóval kombinálva páratlan teljesítményt nyújt, a végső teszteredmények nagyon figyelemre méltóak voltak; a Forge intercooler nem csak felére csökkentette az IATS-t, de jelentősen megnövelte a teljesítményt és a nyomatékot a Hyundai által megadott 275 lóerő és 278 lóerő/ft nyomaték értékekhez képest, így a lenyűgöző 307 lóerő és 347 lóerő/ft nyomaték lett..

MárkaModelGeneráció
HyundaiVeloster N 2019- T-6DI

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Recent posts

UNIX AMTS 2024

Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more
Szilikon csövek

A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
Read more
Az olajhűtők előnyei és tippjei

Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
Read more
Hogyan kell beszerelni a hidraulikus kéziféket?

Minden raliversenyző és drifter számára kötelező darab.
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...