SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*322 858
Új termék
GFB-T9014
9328022002682
GFB Respons T9014 lefújószelep a Hyundai esetében Alkalmazások
GFB Respons T9014 Terelő / lefújószelep hangbeállító rendszerrel a Hyundai esetében AlkalmazásokNem működik a BOV az autódon? Próbáld ki a GFB Respons-t - Meg fogsz lepődni!Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
GFB Respons T9014 lefújószelep a Hyundai esetében Alkalmazások
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
RESPONS TMS: OKOSABB, MINT EGY KÉTPORTOS LEFÚJÓSZELEP
A felszínen úgy tűnhet, hogy csak egy újabb kétnyílású lefjószelep, de a Respons valójában sokkal több annál. A GFB szabadalmaztatott szellőzési torzítás-beállító rendszerével a Respons lehetővé teszi, hogy pontosan szabályozza, mennyi levegő távozzon a két kimenet mindegyikéből.
Miért olyan fontos ez? Ennek két fő oka van:
Állítsa be, hogy milyen hangos legyen a lefújási hang. Az összes levegőt visszavezetheti a csendes gyári működéshez, az összeset kiszellőztetheti a légkörbe a maximális zajszinthez, vagy állítsa be MINDENHOL a kettő között, hogy megfeleljen az Ön preferenciáinak.
Kapcsolt hangot kaphat anélkül, hogy lefulladást, visszagyújtást, vagy bármilyen más, a BOV-val kapcsolatos problémát okozna, még egy érzékeny légáramlásmérővel (MAF) rendelkező autónál is.
A Respons nem csak zajkeltő, hanem:
Például a GFB TMS (Turbo Management System) elvét alkalmazva a tesztek azt mutatják, hogy a Respons képes a motor sebességváltáskor akár 30%-kal gyorsabban visszavezetni a csúcsfeltöltést, mint a gyári.
A beállítógyűrű elforgatása megnyitja a légköri nyílást, miközben a keringtetőnyílás egyidejűleg zárva van. Ezáltal a lehetséges szellőzési arányok a 100%-os recirkulációtól jobb a 100%-os atmoszferikus és a kettő közötti tartományig terjedhetnek.
Teljesítmény ÉS hangzás kompromisszumok nélkül!
Univerzális és közvetlen csavarozható készletek széles választékában kapható
Ez a felcsavarozható készlet mindent tartalmaz, amire szüksége van, közvetlenül a gyári helyére illeszkedik (nem külön adapterre), és nem szükséges semmilyen módosítás az autón.
Termékleírás:
A GFB számára nem idegenek a kétportos BOV-ok. Valójában a GFB 1999-ben úttörő szerepet játszott a tervezésben, majd 2001-ben szabadalmaztatta a szellőzési előfeszítés beállítási rendszerét.
Ez a technológia nem csak egy trükk - ez a kulcsa annak, hogy a fújóhangot a problémák nélkül érje el (ellentétben más szelepekkel), és kizárólag a GFB-nél található.
A gyári bypass szelepekkel, vagy más márkájú szelepekkel ellentétben, amelyek különböző rugókat igényelnek a különböző lökettérfogatszintekhez, a GFB szelepet NEM lehet nagy lökettérfogat által kinyitni!
A kiegyensúlyozott dugattyú kialakítása a GFB szelepben a kétoldali nyomás segítségével kiegyenlíti az erőket. Ezért nem számít, hogy mekkora lökettérfogatot használ, biztos lehet benne, hogy a Respons szelep az egészet a motor felé szállítja.
A GFB TMS (Turbo Management System) elve egy olyan működési módszeren alapul, amely eltér minden gyári bypass szeleptől, és amely a következőképpen foglalható össze:
- A gyári szelep nyitva van, amíg nem kell lezárni.
- A GFB TMS szelep zárva van, amíg nem kell kinyitni.
Ez a működési módbeli különbség azt jelenti, hogy a GFB szelep csak akkor engedi ki a levegőt, amikor szükséges, és csak annyi levegőt, amennyi a kompresszor túlfeszültségének megakadályozásához szükséges.
Például sebességváltás közben rövid ideig meg lehet őrizni egy kis lökettérfogatnyomást. Ezután, amikor a gázkar újra kinyílik, a maximális feltöltődés gyorsabban elérhető, mintha minden nyomás elveszne (mint a gyári szelep esetében, amely túl sokáig marad teljesen nyitva).
Megfelelő motorok:
HYUNDAI Kona N Line 1.6T-GDI (2020-On, Smartstream Engine G4FP) Megjegyzés: : Only For Models With Smartstream 1.6T-GDI Engine (G4FP), NOT Gamma 1.6T-GDI (G4FJ)
HYUNDAI Sonata N-Line 2.5 T-GDI 2020-On
HYUNDAI I30/Elantra N-Line Sedan (2021-On, Smartstream Engine G4FP) Megjegyzés: : Only For Models With Smartstream 1.6T-GDI Engine (G4FP), NOT Gamma 1.6T-GDI (G4FJ)
HYUNDAI I20N 1.6T-GDI Smartstream (2020-On)
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
Márka | Modell | Generáció |
---|---|---|
Hyundai | Elantra | VII (CN7) (2020 - 2024) |
Hyundai | i20 N | BC3 (2021 - 2024) |
Hyundai | i30 | III (PD) Facelift (2020 - 2024) |
Hyundai | Kona N | OS Facelift (2021 - 2023) |
Hyundai | Sonata | VIII (DN8) (2019 - 2024) |
GFB Respons T9014 Terelő /...