*265 483

Destroy or Die

Destroy or Die, első lengőkarok Mazda MX-5 NA és NB modellekhez

Ezek az alkatrészek lehetővé teszik a kormányzási szög nagymértékű növelését, akár 65 fokosra is, ha kormányrögzítő adapterekkel vannak összekapcsolva, és drasztikusan korlátozzák az Ackerman-effektust a látványos drifteléshez nagyon nagy sebességnél és maximális kormányzási szög mellett..

Új termék

Megrendelésre : 3db

Legkésőbb otthon: Október 28.

287.270 Ft‎ áfával

RS-DDIE-01   

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

Destroy or Die, első lengőkarok Mazda MX-5 NA és NB modellekhez

Destroy or Die, első lengőkarok Mazda MX-5 NA és NB modellekhez

Ezek az alkatrészek lehetővé teszik a kormányzási szög nagymértékű növelését, akár 65 fokosra is, ha kormányrögzítő adapterekkel vannak összekapcsolva, és drasztikusan korlátozzák az Ackerman-effektust a látványos drifteléshez nagyon nagy sebességnél és maximális kormányzási szög mellett..

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

Destroy or Die, első lengőkarok Mazda MX-5 NA és NB modellekhez

Destroy or Die, első lengőkarok Mazda MX-5 NA és NB modellekhez

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Ezek az alkatrészek lehetővé teszik a kormányzási szög nagymértékű növelését, akár 65 fokosra is, ha kormányrögzítő adapterekkel vannak összekapcsolva, és drasztikusan korlátozzák az Ackerman-effektust a látványos drifteléshez nagyon nagy sebességnél és maximális kormányzási szög mellett..

Kifejezetten a Mazda MX-5 vagy Miata NA és NB modellekhez tervezték..

A drifteléshez kifejlesztett, 40 mm-es dőlésközéppont-korrekciót kínálnak, és kiküszöbölik a bump steer-t (az első kerék beállításának változása a felfüggesztés útja során) a kiváló kormányzási reakció és a kiváló irányíthatóság érdekében.

A "Super Knuckles" önmagában is felszerelhető a stock MX-5-re, de az állítható alsó karokkal együtt jelentősen javulni fog, lehetővé téve a kerekek maximális amplitúdójú elfordulását. A beépítéshez a gyártó a POWEFLEX perselyek használatát ajánlja.

  • 40 mm-es dőlésközéppont korrekció
  • A kormányzási szög jelentős növekedése
  • Az alapfelszereltségű kerékagytartókkal egyenértékű súly
  • ABS-érzékelő tartó nélkül
  • Kompatibilis az OEM vagy Powerflex perselyekkel
  • "Plug&play" telepítés

Ez a készlet 2 első darabot tartalmaz (bal és jobb).

Adatlap

típusAdapter

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




MárkaModellGeneráció
MazdaMX-5 I (NA) (1990 - 1998)
MazdaMX-5 II (NB) (1998 - 2005)

Recent posts

Hogyan szereljünk be sportülést?

Egyszerű útmutató a sportülés beszereléséhez az autó belső terébe.
Read more
Hogyan válasszunk könnyűfém felniket az autónkhoz?

Információk és fontos szakkifejezések, amelyeket minden autórajongónak ismernie kell a megfelelő felnik kiválasztásához.
Read more
Sport légszűrők tisztítása és impregnálása

Hogyan biztosítsuk a sport légszűrők tisztaságát és tartósságát?
Read more
M52B28 motor módosítása

Hogyan növelhetjük meg az egyik legnépszerűbb BMW motor teljesítményét és megbízhatóságát?
Read more
A motorsportesemények 2025-ös naptára

Összeállítottunk Önöknek egy listát a 2025-ös motorsporteseményekről.
Read more
Üzemanyagnyomás-szabályozó és Wastegate

Mire szolgálnak és milyen előnyökkel járnak?
Read more
Jármű átalakítás:BMW E36

Aknázza ki autója potenciálját.
Read more
Fittingek

AN jelöléssel ellátott fittingek és csövek. Mit jelent és mire használják őket?
Read more
Forbes

A Diamonds of Slovak Business versenyt az Enterprise Investors szervezi.
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...