*316 259

TURBOSMART

TURBOSMART PROOPR turbó olajnyomás-szabályozó

A Turbosmart ProOPR egy emelkedő olajnyomás-szabályozó a turbófeltöltőhöz. A ProOPR az üzemanyagnyomás-szabályozótól nem eltérően lökettérfogatfüggő, és alacsonyabb lökettérfogatnyomásnál alacsonyabb olajnyomást tesz lehetővé, magasabb lökettérfogatszinteknél pedig növeli a csapágyrendszer olajellátási nyomását.

Új termék

Megrendelésre : 3db

Legkésőbb otthon: Június 14.

91.400 Ft‎ áfával

TS-0801-1012   

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

TURBOSMART PROOPR turbó olajnyomás-szabályozó

TURBOSMART PROOPR turbó olajnyomás-szabályozó

A Turbosmart ProOPR egy emelkedő olajnyomás-szabályozó a turbófeltöltőhöz. A ProOPR az üzemanyagnyomás-szabályozótól nem eltérően lökettérfogatfüggő, és alacsonyabb lökettérfogatnyomásnál alacsonyabb olajnyomást tesz lehetővé, magasabb lökettérfogatszinteknél pedig növeli a csapágyrendszer olajellátási nyomását.

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

Értesítést kérek, ha kapható

TURBOSMART PROOPR turbó olajnyomás-szabályozó

TURBOSMART PROOPR turbó olajnyomás-szabályozó

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

A Turbosmart ProOPR egy emelkedő olajnyomás-szabályozó a turbófeltöltőhöz. A ProOPR az üzemanyagnyomás-szabályozótól nem eltérően lökettérfogatfüggő, és alacsonyabb lökettérfogatnyomásnál alacsonyabb olajnyomást tesz lehetővé, magasabb lökettérfogatszinteknél pedig növeli a csapágyrendszer olajellátási nyomását.

Ezt nagy turbófeltöltő rendszerekhez és magas lökettérfogatszintekhez tervezték, ahol nagy lökettérfogat, magas tengelyfordulatszám és lóerőszintek esetén további nyomásra van szükség.

A kimenet kialakítás lehetővé teszi a vízvezetékek egyszerűségét és az egyetlen turbófeltöltő rendszeréhez való csatlakoztatást, és bár ez egy visszatérés nélküli, inline kialakítás, a nyomáskülönbség létrehozásához lökettérfogati referenciát használ. Ez a nyomáskülönbség a megfelelő csapágynyomást célozza meg alacsony és nulla lökettérfogati nyomáson, hogy a turbófeltöltője ne eméssze meg az olajat, miközben magasabb lökettérfogati szinteken megnövelt olajnyomást is biztosít, hogy nagyobb védelmet és bizalmat nyújtson.

Termékjellemzők:

  • Alumínium (6262 T6) eloxált test és szelep
  • 1 x 1/8 NPT érzékelő / mérőport
  • 1 x 1/8 NPT nyomás referenciaport
  • 1 x 4AN Bemenet
  • 1 x 4AN Kimenet
  • Inline, visszatérés nélküli kialakítás
  • Alkalmazható minden motorolajhoz
  • Ausztrál tervezésű és gyártású

Megjegyzés: Ezt a megoldást nagy turbófeltöltő rendszerekhez és magas feltöltési szintekhez tervezték, mint amilyenek a Pro-Mod és más hasonló motorsport formákban találhatók, ahol nagy keretes turbófeltöltőket és magas feltöltési szinteket használnak.

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Kategóriák

Recent posts

Autósport eseménynaptár 2024

Egy év, amely tele van lehetőségekkel a motorsportban való tapasztalatszerzésre.
Read more
UNIX AMTS 2024

Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more
Szilikon csövek

A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
Read more
Az olajhűtők előnyei és tippjei

Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...