SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*285 167
Új termék
RD5021
RacingDiffs Progressive Limited Slip Differential konverziós készlet Opel Manta / Kadett C / Record / Ascona
Ha a járművébe már széria nyitott differenciálmű van beépítve, és azt LSD-re szeretné átállítani, nem kell az egész egységet kicserélnie. A RacingDiffs Progressive LSD átalakító készlet beépíthető az Ön eredeti nyitott differenciálművére..Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
RacingDiffs Progressive Limited Slip Differential konverziós készlet Opel Manta / Kadett C / Record / Ascona
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Ez a RacingDiffs korlátozott csúszású differenciálmű (LSD) átalakító készlet a következő Opel/Vauxhall modellekhez illik:
F-sorozatú sebességváltók:
-Astra-F 1992-98
-Calibra 1989-93
-Kadette-E 1985-93
-Vectra- A 1989-95
-Vectra-B 1996-2002
Getrag M32 sebességváltó:
-Astra H (Minden modell, beleértve az OPC / VXR)
-Astra J 1.4 Turbo, 1.6 Turbo, 1.7 CDTI
-Corsa D OPC / VXR
-Corsa E 1.4 Turbo, OPC / VXR
-Insignia 1.4 Turbo, 1.8, 1.6 Turbo Z16LET
-Meriva A OPC / VXR
-Meriva B 1.4 Turbo
-Vectra C / Signum 1.9 CDTI
-Zafira B (Minden modell, beleértve az OPC / VXR)
-Zafira C Tourer 1.4 Turbo
A RacingDiffs Progressive LSD átalakító készlettel többé nem fogsz szenvedni a tapadás elvesztésétől!
A készletet a normál differenciálműre szerelik, így azt egy kuplungos 25%-os zárású korlátozott csúszású differenciálművé alakítják át..
Ez a RacingDiffs készlet egy ÚJ & Easy mount változat, és nem igényel semmilyen módosítást a felszereléséhez. Ez egy Plug & Play készlet!
A készlet tartalmazza a telepítéshez szükséges összes alkatrészt.
A RacingDiffs készletet 2 kulcsfontosságú pont különbözteti meg a piacon kapható többi készlettől:
1. NINCS anyagtorzulás. A RacingDiffs mérnökei úgy döntöttek, hogy NEM kötnek kompromisszumot az anyagminőséggel kapcsolatban, és a lemezeket a legmagasabb minőségű szerszámacélból készítették, hőkezelve és nitrálva a legnagyobb kopásállóság elérése érdekében, valamint a lemezek és a pókfogaskerekek közé súrlódó tárcsákat tettek, amelyek ugyanabból az anyagból készültek, mint a RacingDiffs LSD kuplungtárcsák. Ez a megoldás sikeresen megállította a fémforgácsokat, ami az olcsó LSD-készletek legnagyobb problémája.
2. Maximális teljesítménynövekedés. A készlet fő célja a progresszivitás elérése. A RacingDiffs a ZF lemezelt LSD egységekből származó konstrukciót alkalmazta Ramp Angles. A speciális Rámpaszög kialakítás lehetővé teszi az alacsony előfeszítést, miközben megtartja a progresszív zárási képességet; lényegében, bár a jármű lassú kanyarokban/utcai vezetésnél úgy fogja érezni, mintha nyitott diffivel közlekedne, terheléskor (magasabb fordulatszámon) mindkét hajtott kerékre továbbítja a nyomatékot. Ezért a nagy terhelésű rugók mellett a RacingDiffs LSD átalakító készlet a rámpaszögekből eredő dinamikus zárásra támaszkodik..
Ezekkel a fejlesztésekkel a RacingDiffs LSD átalakító készlet a legfejlettebb LSD készlet a piacon..
Nincs többé egy kerék kipörgés induláskor.. Ezzel az átalakító készlettel egy megfelelő korlátozott csúszású differenciálmű valódi teljesítményét érheti el..
A folyamatos termékfejlesztés miatt a képen látható termék némileg eltérhet a tényleges terméktől..
A RacingDiffs LSD átalakító készlet beszerelése előtt ellenőrizze a kis fogaskerekek belső felületét. Fontos, hogy az ne legyen sérült a korábbi használat miatt. Sima kell, hogy legyen, különben az új központi csap idő előtti kopását és esetleges törését okozza. Ha nem teljesen sima, kérjük, gondoskodjon a fogaskerekek felületének megmunkálásáról..
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
Ha a járművébe már széria nyitott...