SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*60 245
Új termék
TB-1005
24844122131
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) TB-1005
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) TB-1005
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Alternatív
Pipercross: MPX117
Simota: OTB-1005
• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Újra felhasználható
• Környezetbarát
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Külön engedélyeztetés nem szükséges
• Garantált teljesítménynövekedés
Használat:TRIUMPH MOTORCYCLES, SPEED Speed Triple 1050 (515NJ), 2005/01 -> 2007/12, 72/98kw/k
TRIUMPH MOTORCYCLES, SPEED Speed Triple 1050 (515NJ), 2005/01 -> 2007/12, 96/131kw/k
TRIUMPH MOTORCYCLES, SPEED Speed Triple 1050 (515NJ), 2008/01 -> 2010/12, 97/132kw/k
TRIUMPH MOTORCYCLES, SPRINT Sprint GT (215ND), 2011/01 -> 2012/12, 96/130kw/k
TRIUMPH MOTORCYCLES, SPRINT Sprint ST (215NA), 2008/01 -> 2008/12, 93/127kw/k
TRIUMPH MOTORCYCLES, SPRINT Sprint ST (215NA), 2009/01 -> 2009/12, 95/129kw/k
TRIUMPH MOTORCYCLES, SPRINT Sprint ST (215NA), 2005/01 -> 2010/12, 92/125kw/k
TRIUMPH MOTORCYCLES, TIGER Tiger 1050 Sport (115NG), 2013/01 -> 2013/12, 92/125kw/k
TRIUMPH MOTORCYCLES, TIGER Tiger 1050 SE (115NG), 2011/01 -> 2012/12, 85/116kw/k
TRIUMPH MOTORCYCLES, TIGER Tiger 1050 (115NG), 2007/01 -> 2011/12, 85/116kw/k
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.
Alkalmazás |
---|
TRIUMPH MOTORCYCLES SPEED Speed Triple 1050 (515NJ) (2005/1 -> 2007/12 ) 72Kw/98K |
TRIUMPH MOTORCYCLES SPEED Speed Triple 1050 (515NJ) (2005/1 -> 2007/12 ) 96Kw/131K |
TRIUMPH MOTORCYCLES SPEED Speed Triple 1050 (515NJ) (2008/1 -> 2010/12 ) 97Kw/132K |
TRIUMPH MOTORCYCLES SPRINT Sprint GT (215ND) (2011/1 -> 2012/12 ) 96Kw/130K |
TRIUMPH MOTORCYCLES SPRINT Sprint ST (215NA) (2005/1 -> 2010/12 ) 92Kw/125K |
TRIUMPH MOTORCYCLES SPRINT Sprint ST (215NA) (2007/1 -> 2008/12 ) 93Kw/127K |
TRIUMPH MOTORCYCLES SPRINT Sprint ST (215NA) (2009/1 -> 2009/12 ) 95Kw/129K |
TRIUMPH MOTORCYCLES TIGER Tiger 1050 (115NG) (2007/1 -> 2011/12 ) 85Kw/116K |
TRIUMPH MOTORCYCLES TIGER Tiger 1050 SE (115NG) (2011/1 -> 2012/12 ) 85Kw/116K |
TRIUMPH MOTORCYCLES TIGER Tiger 1050 Sport (115NG) (2013/1 -> 2013/12 ) 92Kw/125K |
TRIUMPH MOTORCYCLES TIGER Tiger 1050 Sport (NH01) (2016/2 -> ) 93Kw/126K |
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő )...