SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*285 283
Új termék
EVE-C8RS6-CFM-INT_2
Eventuri karbon airbox készlet Audi RS7 C8 (2019-) 4.0 Twin turbo, felületkezelés: matt karbon
High-end Eventuri szénszálas szívószett Audi RS6 / RS7 C8-hoz egyedi formájú BMC zárt légszűrővelm egy 100% prepreg karbon légtartályban, amely teljes mértékben kihasználja a motorháztető alatti teret és a turbófeltöltőkhöz vezető megnövelt légbeömlő nyílásokat.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Eventuri karbon airbox készlet Audi RS7 C8 (2019-) 4.0 Twin turbo, felületkezelés: matt karbon
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
A széria motor teljesítményének növelése: 15-25 hp / 15-27 Nm
Teljesítménynövekedés az 1. fázisra módosított egység esetében: 45-50 hp / 54-61 Nm
Teljesítménynövekedés a 2. fázisra módosított egység esetében: 60-80 hp / 81-95 Nm
Gyorsulás 100-200 km/h-ról az 1. fázisú módosított egység esetében: 0,6 s-el gyorsabb
Az Eventuri Audi RS6 / RS7 C8 szénszálas szívókészlet egy magas színvonalúIntenzív fejlesztés és tesztelés eredménye, amely valódi prototípus szívócsöveken alapul. A cél két alapvető kritérium teljesítése volt:
1) a légáramlás növelése a szívócsövön keresztül
2) a légáramlás akadályainak és a légáramlás esetleges turbulenciáinak megszüntetése.
Az első célt a motorháztető alatti teret teljesen kitöltő légtartály megnagyobbításával érték el. Ebben az esetben a motorháztető a gyári airbox legkorlátozóbb eleme. A gyári, leegyszerűsített formájú légszűrőt egy teljesen egyedi szűrő váltotta fel, amelyet az olasz BMC specialista gyártott az Eventuri pontos igényei szerint. Még az airboxból a turbófeltöltőkhöz vezető kivezető nyílások is megnagyobbításra kerültek, mégpedig az eredetihez képest teljes 85%-kal.
A második célt az airbox és a légcsatorna teljesen új formája és az utócsatorna nem éles, a légcsatornában nem található töréseket, rugalmas harmonikaszerű részeket és egyéb, a lamináris légáramlást zavaró elemeket.
A fenti módosításoknak köszönhetően az Eventuri motorbeömlő nagyobb mennyiségű levegőt szállít, amely a turbófeltöltőkhöz sokkal közvetlenebb úton jut el, nemkívánatos turbulenciák és helyi légtömegek nélkül. Az eredmény nagyobb hatékonyságú turbófeltöltő, jobb gázreakció és érezhető teljesítménynövekedés.
Szénszálas airbox készlet Audi RS6 / RS7 C8 4.0 Twin turbo
A készlet tartalma:
- karbon airbox alap
- karbon airbox fedél
- BMC légszűrőbetét
- megnövelt turbó beömlőnyílások
- szilikon kuplungok
Karbon airbox alja
Az Audi RS6 / RS7 airbox alsó részét teljesen áttervezték az Eventuri karbon szívócsőhöz, beleértve a szűrőalapot is, amely az Eventuriban teljesen új formát kapott. A hűtőfal fedele és az airbox alja mostantól egyetlen egységet alkot, amelynek térfogata megnövekedett a levegő áteresztőképességének növelése érdekében. Emellett a szűrő alapját is átformálták, hogy maga a szűrő megfelelőbb szögben üljön a turbófeltöltők levegőellátásához. Míg a gyári szűrő a levegőt 2x 90 fokos törésre kényszeríti, az Eventuri frisslevegő-beszívása sokkal közvetlenebb útvonalon halad..
A gyári légtartály alsó részének és az Eventuri újratervezett részének összehasonlítása:
Felső karbon légtartály fedél
Az Audi RS6 / RS7 számára készült Eventuri karbon légbeömlő fejlesztése során négy különböző formájú felső légdobozfedelet teszteltek a turbófeltöltő bemeneti nyílásain. A tesztek során a 2. verzió bizonyult a legerősebbnek, és a további fejlesztés már ezt az alapkonstrukciót irányozta elő. Ezt CFD-szimulációk segítségével optimalizálták. A gyári házhoz képest nagyobb légtérfogatot és organikusabb formát értek el, ami a szigorúan szögletes gyári házhoz képest sokkal természetesebb a szűrőtől a turbó beömlőnyílásokhoz vezető könnyű légáramlás szempontjából. Az egyes turbóbeömlőkhöz vezető tényleges kivezetések is jelentősen megnőttek az eredetihez képest, és követik a turbófeltöltőkhöz vezető nagyobb légvezetékeket.
Megnagyobbított turbófeltöltő bemeneti nyílások
A turbófeltöltő légbeömlő nyílásait 85%-kal megnövelték az airbox oldalán a gyári alkatrészekhez képest. Az átmenet a turbófeltöltő felé így teljesen zökkenőmentes. Ez csökkenti a légellenállást a turbófeltöltők előtt, amelyek így hatékonyabban tudnak működni. Az Eventuri beömlőnyílásokat ezután egy CNC esztergált fémgyűrűvel is megerősítették. Kérésre a hibrid turbófeltöltőkkel kompatibilis alternatív beömlőnyílások is szállíthatók..
A BMC egyedülálló légszűrője
Az Audi RS6 / RS7 számára készült Eventuri karbon légbeömlőhöz egyedi légszűrőt kellett gyártani, hogy a rendszerben rejlő lehetőségeket és az újonnan tervezett formát teljes mértékben ki lehessen aknázni. E célból az Eventuri összefogott az ikonikus BMC márkával, amely többek között a Forma-1-es versenyautók és a Moto GP motorkerékpárok számára szállít légszűrőket. Ez egy egyedülálló légszűrőforma, 4 rétegű pamut szűrőréteggel. Ez egyedülálló szűrési képességekkel rendelkezik, minimális nyomáseséssel, ahogy a levegő áthalad rajta.
A teljes Eventuri karbon szívórendszer az Audi RS6 / RS7 számára egy csúcsminőségű funkcionális egységet képez, amely lehetővé teszi a turbófeltöltők a maximális töltőnyomást lényegesen hamarabb elérjék, mint egy kompromisszumos gyári airbox esetében. Ez lehetővé teszi, hogy a motor alacsonyabb fordulatszámon is maximális teljesítményt nyújtson. Azon autók esetében, amelyeknél a vezérlőegységet szoftveresen módosították, a teljesítménynövekedés és a turbófeltöltés beindulása még érezhetőbb. Ilyen esetekben egyre nagyobb igény mutatkozik a levegő minél közvetlenebb, nem kívánt korlátozások nélküli elvezetésére is, amit az Eventurival ellentétben a gyári airbox nem tud teljesíteni.
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
High-end Eventuri szénszálas...