*285 283

Eventuri

Eventuri karbon airbox készlet Audi RS7 C8 (2019-) 4.0 Twin turbo, felületkezelés: matt karbon

High-end Eventuri szénszálas szívószett Audi RS6 / RS7 C8-hoz egyedi formájú BMC zárt légszűrővelm egy 100% prepreg karbon légtartályban, amely teljes mértékben kihasználja a motorháztető alatti teret és a turbófeltöltőkhöz vezető megnövelt légbeömlő nyílásokat.

Új termék

Megrendelésre

Legkésőbb otthon: Július 25.

1.375.910 Ft‎ áfával

EVE-C8RS6-CFM-INT_2   

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

Eventuri karbon airbox készlet Audi RS7 C8 (2019-) 4.0 Twin turbo, felületkezelés: matt karbon

Eventuri karbon airbox készlet Audi RS7 C8 (2019-) 4.0 Twin turbo, felületkezelés: matt karbon

High-end Eventuri szénszálas szívószett Audi RS6 / RS7 C8-hoz egyedi formájú BMC zárt légszűrővelm egy 100% prepreg karbon légtartályban, amely teljes mértékben kihasználja a motorháztető alatti teret és a turbófeltöltőkhöz vezető megnövelt légbeömlő nyílásokat.

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

Értesítést kérek, ha kapható

Eventuri karbon airbox készlet Audi RS7 C8 (2019-) 4.0 Twin turbo, felületkezelés: matt karbon

Eventuri karbon airbox készlet Audi RS7 C8 (2019-) 4.0 Twin turbo, felületkezelés: matt karbon

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

High-end Eventuri szénszálas szívószett Audi RS6 / RS7 C8-hoz egyedi formájú BMC zárt légszűrővelm egy 100% prepreg karbon légtartályban, amely teljes mértékben kihasználja a motorháztető alatti teret és a turbófeltöltőkhöz vezető megnövelt légbeömlő nyílásokat.

A széria motor teljesítményének növelése: 15-25 hp / 15-27 Nm
Teljesítménynövekedés az 1. fázisra módosított egység esetében: 45-50 hp / 54-61 Nm
Teljesítménynövekedés a 2. fázisra módosított egység esetében: 60-80 hp / 81-95 Nm
Gyorsulás 100-200 km/h-ról az 1. fázisú módosított egység esetében: 0,6 s-el gyorsabb

Az Eventuri Audi RS6 / RS7 C8 szénszálas szívókészlet egy magas színvonalúIntenzív fejlesztés és tesztelés eredménye, amely valódi prototípus szívócsöveken alapul. A cél két alapvető kritérium teljesítése volt:
1) a légáramlás növelése a szívócsövön keresztül
2) a légáramlás akadályainak és a légáramlás esetleges turbulenciáinak megszüntetése.

Az első célt a motorháztető alatti teret teljesen kitöltő légtartály megnagyobbításával érték el. Ebben az esetben a motorháztető a gyári airbox legkorlátozóbb eleme. A gyári, leegyszerűsített formájú légszűrőt egy teljesen egyedi szűrő váltotta fel, amelyet az olasz BMC specialista gyártott az Eventuri pontos igényei szerint. Még az airboxból a turbófeltöltőkhöz vezető kivezető nyílások is megnagyobbításra kerültek, mégpedig az eredetihez képest teljes 85%-kal.

A második célt az airbox és a légcsatorna teljesen új formája és az utócsatorna nem éles, a légcsatornában nem található töréseket, rugalmas harmonikaszerű részeket és egyéb, a lamináris légáramlást zavaró elemeket.

A fenti módosításoknak köszönhetően az Eventuri motorbeömlő nagyobb mennyiségű levegőt szállít, amely a turbófeltöltőkhöz sokkal közvetlenebb úton jut el, nemkívánatos turbulenciák és helyi légtömegek nélkül. Az eredmény nagyobb hatékonyságú turbófeltöltő, jobb gázreakció és érezhető teljesítménynövekedés.

Szénszálas airbox készlet Audi RS6 / RS7 C8 4.0 Twin turbo

A készlet tartalma:
- karbon airbox alap
- karbon airbox fedél
- BMC légszűrőbetét
- megnövelt turbó beömlőnyílások
- szilikon kuplungok

Karbon airbox alja

Az Audi RS6 / RS7 airbox alsó részét teljesen áttervezték az Eventuri karbon szívócsőhöz, beleértve a szűrőalapot is, amely az Eventuriban teljesen új formát kapott. A hűtőfal fedele és az airbox alja mostantól egyetlen egységet alkot, amelynek térfogata megnövekedett a levegő áteresztőképességének növelése érdekében. Emellett a szűrő alapját is átformálták, hogy maga a szűrő megfelelőbb szögben üljön a turbófeltöltők levegőellátásához. Míg a gyári szűrő a levegőt 2x 90 fokos törésre kényszeríti, az Eventuri frisslevegő-beszívása sokkal közvetlenebb útvonalon halad..

A gyári légtartály alsó részének és az Eventuri újratervezett részének összehasonlítása:

Felső karbon légtartály fedél

Az Audi RS6 / RS7 számára készült Eventuri karbon légbeömlő fejlesztése során négy különböző formájú felső légdobozfedelet teszteltek a turbófeltöltő bemeneti nyílásain. A tesztek során a 2. verzió bizonyult a legerősebbnek, és a további fejlesztés már ezt az alapkonstrukciót irányozta elő. Ezt CFD-szimulációk segítségével optimalizálták. A gyári házhoz képest nagyobb légtérfogatot és organikusabb formát értek el, ami a szigorúan szögletes gyári házhoz képest sokkal természetesebb a szűrőtől a turbó beömlőnyílásokhoz vezető könnyű légáramlás szempontjából. Az egyes turbóbeömlőkhöz vezető tényleges kivezetések is jelentősen megnőttek az eredetihez képest, és követik a turbófeltöltőkhöz vezető nagyobb légvezetékeket.

Megnagyobbított turbófeltöltő bemeneti nyílások

A turbófeltöltő légbeömlő nyílásait 85%-kal megnövelték az airbox oldalán a gyári alkatrészekhez képest. Az átmenet a turbófeltöltő felé így teljesen zökkenőmentes. Ez csökkenti a légellenállást a turbófeltöltők előtt, amelyek így hatékonyabban tudnak működni. Az Eventuri beömlőnyílásokat ezután egy CNC esztergált fémgyűrűvel is megerősítették. Kérésre a hibrid turbófeltöltőkkel kompatibilis alternatív beömlőnyílások is szállíthatók..

A BMC egyedülálló légszűrője

Az Audi RS6 / RS7 számára készült Eventuri karbon légbeömlőhöz egyedi légszűrőt kellett gyártani, hogy a rendszerben rejlő lehetőségeket és az újonnan tervezett formát teljes mértékben ki lehessen aknázni. E célból az Eventuri összefogott az ikonikus BMC márkával, amely többek között a Forma-1-es versenyautók és a Moto GP motorkerékpárok számára szállít légszűrőket. Ez egy egyedülálló légszűrőforma, 4 rétegű pamut szűrőréteggel. Ez egyedülálló szűrési képességekkel rendelkezik, minimális nyomáseséssel, ahogy a levegő áthalad rajta.

A teljes Eventuri karbon szívórendszer az Audi RS6 / RS7 számára egy csúcsminőségű funkcionális egységet képez, amely lehetővé teszi a turbófeltöltők a maximális töltőnyomást lényegesen hamarabb elérjék, mint egy kompromisszumos gyári airbox esetében. Ez lehetővé teszi, hogy a motor alacsonyabb fordulatszámon is maximális teljesítményt nyújtson. Azon autók esetében, amelyeknél a vezérlőegységet szoftveresen módosították, a teljesítménynövekedés és a turbófeltöltés beindulása még érezhetőbb. Ilyen esetekben egyre nagyobb igény mutatkozik a levegő minél közvetlenebb, nem kívánt korlátozások nélküli elvezetésére is, amit az Eventurival ellentétben a gyári airbox nem tud teljesíteni.

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Recent posts

GFB termékek - Go Fast Bits

Go Fast Bits (GFB) az egyik legismertebb gyártója a turbó- és üzemanyag-kezelő termékeknek, mint például a lefújószelepek, üzemanyag- vagy turbónyomás-szabályozók, külső és belső wastegate-ek és még sok más.
Read more
RACE-SHOP MEET & GREET 2

A 2. Meet & Greet izgalmai
Read more
Autósport eseménynaptár 2024

Egy év, amely tele van lehetőségekkel a motorsportban való tapasztalatszerzésre.
Read more
UNIX AMTS 2024

Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...