SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*59 961
Új termék
AL-1001
24844093295
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) AL-1001
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) AL-1001
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Alternatív
Pipercross: MPX106
Simota: --
• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Újra felhasználható
• Környezetbarát
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Külön engedélyeztetés nem szükséges
• Garantált teljesítménynövekedés
Használat:APRILIA MOTORCYCLES, RST RST Mille Futura, 2001/01 -> 2003/12, 84/114kw/k
APRILIA MOTORCYCLES, RSV RSV Mille R (ME), 2000/01 -> 2000/12, 87/118kw/k
APRILIA MOTORCYCLES, TUONO Tuono (RP), 2003/01 -> 2003/12, 96/131kw/k
APRILIA MOTORCYCLES, TUONO Tuono R Dayona Replica, 2007/06 -> 2007/12, 102/139kw/k
APRILIA MOTORCYCLES, TUONO Tuono R Factory (RR), 2006/05 -> 2011/12, 102/139kw/k
APRILIA MOTORCYCLES, TUONO Tuono R (RR), 2006/01 -> 2006/12, 98/133kw/k
APRILIA MOTORCYCLES, TUONO Tuono R (RP), 2004/01 -> 2005/12, 92/125kw/k
APRILIA MOTORCYCLES, TUONO Tuono R Factory (RP), 2004/01 -> 2005/12, 92/125kw/k
APRILIA MOTORCYCLES, TUONO Tuono R (RR), 2007/01 -> 2011/12, 102/139kw/k
MOTO GUZZI MC, BREVA Breva 1200, 2007/01 -> 2009/12, 66/90kw/k
MOTO GUZZI MC, BREVA Breva 1100, 2004/01 -> 2007/12, 63/86kw/k
MOTO GUZZI MC, BREVA Breva 1100 ABS, 2006/01 -> 2007/12, 63/86kw/k
MOTO GUZZI MC, BREVA Breva 850, 2006/06 -> 2008/12, 54/74kw/k
MOTO GUZZI MC, NORGE Norge 1200 GTL, 2005/11 -> 2008/12, 68/92kw/k
MOTO GUZZI MC, NORGE Norge 1200 T, 2005/11 -> 2008/12, 68/92kw/k
MOTO GUZZI MC, NORGE Norge 1200 GT, 2005/11 -> 2009/12, 68/92kw/k
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.
Alkalmazás |
---|
APRILIA MOTORCYCLES RST RST 1000 Futura (2001/1 -> 2003/12 ) 84Kw/114K |
APRILIA MOTORCYCLES RSV RSV Mille R (ME) (2000/1 -> 2000/12 ) 87Kw/118K |
APRILIA MOTORCYCLES TUONO Tuono (RP) (2003/1 -> 2003/12 ) 96Kw/131K |
APRILIA MOTORCYCLES TUONO Tuono R (RP) (2004/1 -> 2005/12 ) 92Kw/125K |
APRILIA MOTORCYCLES TUONO Tuono R (RR) (2006/1 -> 2006/12 ) 98Kw/133K |
APRILIA MOTORCYCLES TUONO Tuono R (RR) (2006/1 -> 2011/12 ) 102Kw/139K |
APRILIA MOTORCYCLES TUONO Tuono R Dayona Replica (2007/6 -> 2007/12 ) 102Kw/139K |
APRILIA MOTORCYCLES TUONO Tuono R Factory (RP) (2004/1 -> 2005/12 ) 92Kw/125K |
APRILIA MOTORCYCLES TUONO Tuono R Factory (RR) (2006/5 -> 2011/12 ) 102Kw/139K |
MOTO GUZZI MC BREVA Breva 1100 (2004/1 -> 2007/12 ) 63Kw/86K |
MOTO GUZZI MC BREVA Breva 1100 ABS (2006/1 -> 2007/12 ) 63Kw/86K |
MOTO GUZZI MC BREVA Breva 1200 (2007/1 -> 2009/12 ) 66Kw/90K |
MOTO GUZZI MC BREVA Breva 850 (2006/6 -> 2008/12 ) 54Kw/74K |
MOTO GUZZI MC NORGE Norge 1200 GT (2005/11 -> 2009/12 ) 68Kw/92K |
MOTO GUZZI MC NORGE Norge 1200 GTL (2005/11 -> 2008/12 ) 68Kw/92K |
MOTO GUZZI MC NORGE Norge 1200 T (2005/11 -> 2008/12 ) 68Kw/92K |
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő )...