Airbox betétek motorkerékpárokhoz SIMOTA sport betétszűrő ( levegőszűrő ) OSU-6596 | race-shop.hu Nagyobb

*59 779

Simota

SIMOTA sport betétszűrő ( levegőszűrő ) OSU-6596

SIMOTA sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Új termék

18.300 Ft‎ áfával

Elfogyott
Raktáron: 0 db
Sajnos a termék átmenetileg nem elérhető. Kérjük, válasszon mást.
Az automatikus értesítéshez ha újból elérhető,
kattintson az "Értesítést kérek, ha kapható” gombra.

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

SIMOTA sport betétszűrő ( levegőszűrő ) OSU-6596

SIMOTA sport betétszűrő ( levegőszűrő ) OSU-6596

SIMOTA sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

Értesítést kérek, ha kapható

SIMOTA sport betétszűrő ( levegőszűrő ) OSU-6596

SIMOTA sport betétszűrő ( levegőszűrő ) OSU-6596

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

OSU-6596   

Náhrady

SIMOTA sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Alternatív

K&N: SU-6596

Pipercross: --

RAMAIR:

SIMOTA sport levegőszűrő előnyei :

• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség

• Hosszú élettartam

• Újra felhasználható

• Tisztítható

• Garantált teljesítménynövekedés

Használat:

SUZUKI MOTORCYCLES, DR DR 650 RSE (SP43B), 1991/01 -> 1996/12, 20/27kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, DR DR 650 RSE (SP43B), 1991/01 -> 1996/12, 33/45kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, DR DR 650 RSE (SP43B), 1991/01 -> 1996/12, 25/34kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, DR DR 650 R Dakar, 1992/01 -> --/--, 20/27kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, DR DR 650 S, 1996/01 -> 1996/12, 34/46kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, DR DR 650 SE (SP46B), 1996/01 -> 2000/12, 32/44kw/k

SUZUKI MOTORCYCLES, DR DR 650 SE (SP46B), 1996/01 -> 2000/12, 25/34kw/k

1. A levegőszűrő tisztítószer használata

A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!

2. Öblítés

Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.

Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.

3. Száradás

Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.

Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!

4. Olajozás

A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

A SIMOTA racing 1991 óta légszűrők gyártására specializálódott. 2005-ben a vállalat megkapta a TÜV ISO9001 tanúsítványát, és ma már a sportlégszűrők és szánok egyik vezető gyártója. Legyen szó közvetlen gyári szűrőcseréről vagy univerzális sportszűrőről, a Simota garantálja a tökéletes kompatibilitást és pontosságot. A tisztítás és impregnálás lehetővé teszi, hogy ezeket a termékeket a mechanikai károsodás bekövetkezéséig használják, ami pénzt és környezetet takarít meg.

Alkalmazás
SUZUKI MOTORCYCLES DR DR 650 R Dakar (1992/1 -> ) 20Kw/27K
SUZUKI MOTORCYCLES DR DR 650 RSE (SP43B) (1991/1 -> 1996/12 ) 20Kw/27K
SUZUKI MOTORCYCLES DR DR 650 RSE (SP43B) (1991/1 -> 1996/12 ) 25Kw/34K
SUZUKI MOTORCYCLES DR DR 650 RSE (SP43B) (1991/1 -> 1996/12 ) 33Kw/45K
SUZUKI MOTORCYCLES DR DR 650 S (1996/1 -> 1996/12 ) 34Kw/46K
SUZUKI MOTORCYCLES DR DR 650 SE (SP46B) (1994/1 -> 2000/12 ) 32Kw/44K
SUZUKI MOTORCYCLES DR DR 650 SE (SP46B) (1996/1 -> 2000/12 ) 25Kw/34K

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Recent posts

Autósport eseménynaptár 2024

Egy év, amely tele van lehetőségekkel a motorsportban való tapasztalatszerzésre.
Read more
UNIX AMTS 2024

Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more
Szilikon csövek

A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
Read more
Az olajhűtők előnyei és tippjei

Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...