*45 639   

K&N

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2116

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Új termék

30.840 Ft‎ áfával

Elfogyott
Raktáron: 0 db
Sajnos a termék átmenetileg nem elérhető. Kérjük, válasszon mást.
Az automatikus értesítéshez ha újból elérhető,
kattintson az "Értesítést kérek, ha kapható” gombra.

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2116

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2116

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

Értesítést kérek, ha kapható

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2116

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2116

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

33-2116   

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Alternatív

Pipercross: --

Simota: --

• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség

• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel

• Újra felhasználható

• Környezetbarát

• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint

• Külön engedélyeztetés nem szükséges

• Garantált teljesítménynövekedés

Hossz [mm] 289, Szélesség [mm] 229, Magasság [mm] 24

Használat:

VAUXHALL, MONARO 5.7, Coupe, Gyártás éve: 2004/03 -> 2005/08

VAUXHALL, MONARO 5.7, Coupe, Gyártás éve: 2004/03 -> 2005/07

VAUXHALL, MONARO 5.7, Coupe, Gyártás éve: 2004/04 -> 2005/08

Tisztítási útmutató :

 

1. A levegőszűrő tisztítószer használata

A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!

 

2. Öblítés

Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.

Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.

 

3. Száradás

Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.

Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!

 

4. Olajozás

A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.

Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.

Alkalmazás
HOLDEN ADVENTRA Estate (VY) 5.7 i V8 AWD (2003/8 -> 2004/10 ) 235Kw/320K
HOLDEN CALAIS Saloon (VY) 3.8 i V6 Supercharged (2002/9 -> 2004/8 ) 171Kw/233K
HOLDEN CALAIS Saloon (VY) 5.7 i V8 (2003/8 -> 2004/8 ) 235Kw/320K
HOLDEN COMMODORE Estate (VS) 5.0 i V8 (1995/8 -> 1997/9 ) 167Kw/227K
HOLDEN COMMODORE Estate (VT) 3.8 i V6 (1997/9 -> 2002/8 ) 147Kw/200K
HOLDEN COMMODORE Estate (VT) 5.0 i V8 (1997/9 -> 2002/8 ) 179Kw/243K
HOLDEN COMMODORE Estate (VT) 5.7 i V8 (1999/6 -> 2000/8 ) 220Kw/299K
HOLDEN COMMODORE Estate (VX) 3.8 i V6 (2000/9 -> 2002/9 ) 152Kw/207K
HOLDEN COMMODORE Estate (VX) 5.7 i V8 (2000/9 -> 2002/9 ) 225Kw/306K
HOLDEN COMMODORE Estate (VY) 3.8 i V6 (2002/9 -> 2004/8 ) 152Kw/207K
HOLDEN COMMODORE Estate (VY) 5.7 i V8 (2002/9 -> 2003/8 ) 235Kw/320K
HOLDEN COMMODORE Pickup (VS) 5.0 i V8 (1996/6 -> 2000/12 ) 168Kw/228K
HOLDEN COMMODORE Pickup (VS) 5.0 i V8 (1997/9 -> 2000/12 ) 179Kw/243K
HOLDEN COMMODORE Pickup (VY) 3.8 i V6 (2002/9 -> 2004/8 ) 152Kw/207K
HOLDEN COMMODORE Pickup (VY) 3.8 i V6 Supercharged (2002/9 -> 2004/8 ) 171Kw/233K
HOLDEN COMMODORE Saloon (VS) 5.0 i V8 (1995/8 -> 1997/6 ) 165Kw/224K
HOLDEN COMMODORE Saloon (VS) 5.0 i V8 (1997/6 -> 1997/9 ) 168Kw/228K
HOLDEN COMMODORE Saloon (VT) 3.8 i V6 (1997/9 -> 2000/8 ) 147Kw/200K
HOLDEN COMMODORE Saloon (VT) 3.8 i V6 Supercharged (1997/9 -> 2000/8 ) 171Kw/233K
HOLDEN COMMODORE Saloon (VT) 5.0 i V8 (1997/9 -> 1999/6 ) 179Kw/243K
HOLDEN COMMODORE Saloon (VT) 5.0 i V8 (1998/4 -> 2000/8 ) 195Kw/265K
HOLDEN COMMODORE Saloon (VT) 5.7 i V8 (1999/6 -> 2000/8 ) 220Kw/299K
HOLDEN COMMODORE Saloon (VX) 3.8 i V6 (2000/9 -> 2002/9 ) 152Kw/207K
HOLDEN COMMODORE Saloon (VX) 3.8 i V6 Supercharged (2000/9 -> 2002/8 ) 171Kw/233K
HOLDEN COMMODORE Saloon (VX) 5.7 i V8 (2000/9 -> 2002/9 ) 225Kw/306K
HOLDEN COMMODORE Saloon (VY) 3.8 i V6 (2002/9 -> 2004/8 ) 152Kw/207K
HOLDEN COMMODORE Saloon (VY) 3.8 i V6 Supercharched (2002/9 -> 2004/8 ) 171Kw/233K
HOLDEN COMMODORE Saloon (VY) 5.7 i V8 (2002/9 -> 2003/8 ) 235Kw/320K
HOLDEN COMMODORE Saloon (VY) 5.7 i V8 (2002/9 -> 2003/8 ) 245Kw/333K
HOLDEN MONARO Coupe (V2) 5.7 i V8 (2001/12 -> 2003/1 ) 225Kw/306K
HOLDEN MONARO Coupe (V2) 5.7 i V8 (2003/1 -> 2003/8 ) 235Kw/320K
HOLDEN MONARO Coupe (V2) 5.7 i V8 (2003/8 -> 2004/9 ) 245Kw/333K
VAUXHALL MONARO 5.7 (2004/3 -> 2005/7 ) 285Kw/387K
VAUXHALL MONARO 5.7 (2004/3 -> 2005/8 ) 245Kw/333K
VAUXHALL MONARO 5.7 (2005/1 -> 2007/4 ) 257Kw/349K

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Recent posts

RACE-SHOP MEET & GREET 2

A 2. Meet & Greet izgalmai
Read more
Autósport eseménynaptár 2024

Egy év, amely tele van lehetőségekkel a motorsportban való tapasztalatszerzésre.
Read more
UNIX AMTS 2024

Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more
Szilikon csövek

A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...