*46 164   

K&N

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2874

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Új termék

Megrendelésre : 1db

Legkésőbb otthon: Június 19.

28.750 Ft‎ áfával

Javasoljuk egy tisztító és impregnáló készlet beszerzését

33-2874   

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2874

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2874

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2874

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2874

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Náhrady

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Alternatív

Pipercross: --

Simota: --

• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség

• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel

• Újra felhasználható

• Környezetbarát

• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint

• Külön engedélyeztetés nem szükséges

• Garantált teljesítménynövekedés

Hossz [mm] 262, Szélesség [mm] 174, Magasság [mm] 26

Használat:

FORD, FOCUS C-MAX 1.6 TDCi, , rok výroby: 2003/10 -> 2007/03

FORD, FOCUS C-MAX 1.6 TDCi, , rok výroby: 2005/02 -> 2007/03

MAZDA, 3 (BK) 1.6 DI Turbo, rok výroby: 2004/06 -> 2009/06

MAZDA, 3 (BK) 1.6 DI Turbo, rok výroby: 2004/06 -> --/--

VOLVO, C30 1.6 D, rok výroby: 2006/10 -> 2012/12

VOLVO, S40 II (MS) 1.6 D, rok výroby: 2005/01 -> --/--

VOLVO, V50 (MW) 1.6 D, Kombi, rok výroby: 2005/01 -> --/--

Tisztítási útmutató :

 

1. A levegőszűrő tisztítószer használata

A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!

 

2. Öblítés

Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.

Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.

 

3. Száradás

Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.

Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!

 

4. Olajozás

A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.

Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.

Alkalmazás
FORD FOCUS C-MAX 1.6 TDCi (2003/10 -> 2007/3 ) 80Kw/109K
FORD FOCUS C-MAX 1.6 TDCi (2005/2 -> 2007/3 ) 66Kw/90K
MAZDA 3 (BK) 1.6 DI Turbo (2004/6 -> 2009/6 ) 80Kw/109K
MAZDA 3 Saloon (BK) 1.6 DI Turbo (2004/6 -> 2009/6 ) 80Kw/109K
VOLVO C30 1.6 D (2006/10 -> 2012/12 ) 80Kw/109K
VOLVO S40 II (MS) 1.6 D (2005/1 -> 2012/12 ) 81Kw/110K
VOLVO V50 (MW) 1.6 D (2005/1 -> 2011/12 ) 81Kw/110K

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Recent posts

GFB termékek - Go Fast Bits

Go Fast Bits (GFB) az egyik legismertebb gyártója a turbó- és üzemanyag-kezelő termékeknek, mint például a lefújószelepek, üzemanyag- vagy turbónyomás-szabályozók, külső és belső wastegate-ek és még sok más.
Read more
RACE-SHOP MEET & GREET 2

A 2. Meet & Greet izgalmai
Read more
Autósport eseménynaptár 2024

Egy év, amely tele van lehetőségekkel a motorsportban való tapasztalatszerzésre.
Read more
UNIX AMTS 2024

Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...