SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*60 352
Új termék
PX47
Pipercross sport betétszűrő ( levegőszűrő ) PX47
Pipercross sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházbaKüldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Pipercross sport betétszűrő ( levegőszűrő ) PX47
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Alternatív
K&N: E-2310
Ramair: --
Simota: --
Pipercross sport levegőszűrő előnyei :
A hagyományos papírszűrőknél 30% nagyobb légáteresztő képesség
Hosszú élettartam
Újra felhasználható
Tisztítható
Garantált teljesítménynövekedés
Használat:LOTUS, EUROPA 1.6, 1970/05 -> 1976/04, 78/106kw/k
LOTUS, EUROPA 1.5, 1966/10 -> 1970/10, 57/78kw/k
RENAULT, 11 (B/C37_) 1.4 Turbo (B/C375), 1986/10 -> 1988/12, 85/115kw/k
RENAULT, 11 (B/C37_) 1.4 Turbo, 1984/02 -> 1986/06, 87/118kw/k
RENAULT, 11 (B/C37_) 1.4 Turbo (B/C375), 1984/04 -> 1986/12, 77/105kw/k
RENAULT, 5 (122_) 1.4 Alpine A5 (1223), 1977/09 -> 1981/09, 68/93kw/k
RENAULT, 5 (122_) 1.4 Turbo (8220), 1980/06 -> 1985/01, 118/160kw/k
RENAULT, 5 (122_) 1.4, 1980/09 -> 1985/03, 118/160kw/k
RENAULT, 5 (122_) 1.4 Automatik (1229, 1399), 1982/06 -> 1984/09, 43/59kw/k
RENAULT, 5 (122_) 1.4 (1229, 1399), 1982/01 -> 1985/12, 46/63kw/k
RENAULT, 5 (122_) 1.4 Alpine Turbo (122B), 1981/10 -> 1985/01, 79/108kw/k
RENAULT, 9 (L42_) 1.4 Turbo (L425), 1984/04 -> 1986/12, 77/105kw/k
RENAULT, 9 (L42_) 1.4 Turbo, 1986/12 -> 1989/12, 85/116kw/k
RENAULT, FUEGO (136_) 1.6, 1983/04 -> 1985/10, 52/71kw/k
SUZUKI, CARRY Skrinka (ST90V) 0.8, 1980/11 -> 1985/10, 27/37kw/k
SUZUKI, SUPER CARRY Autobus (ED) 1.0, 1994/09 -> 1999/03, 30/41kw/k
SUZUKI, SUPER CARRY Autobus (ED) 1.0 (SK), 1985/10 -> 1999/03, 33/45kw/k
SUZUKI, SUPER CARRY Autobus (ED) 1.0, 1992/10 -> 1999/03, 31/42kw/k
VOLVO, 340-360 (343, 345) 1.4, 1979/08 -> 1983/07, 47/64kw/k
VOLVO, 340-360 (343, 345) 1.4, 1975/08 -> 1983/07, 51/70kw/k
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
Pipercross sport betétszűrő (...