*259 639

FORGE Motorsport

Audi RS3 8V Intercooler (2015-)

FORGE Motorsport - Audi RS3 8V Intercooler (2015-)

Új termék

728.960 Ft‎ áfával

Elfogyott
Raktáron: 0 db
Sajnos a termék átmenetileg nem elérhető. Kérjük, válasszon mást.
Az automatikus értesítéshez ha újból elérhető,
kattintson az "Értesítést kérek, ha kapható” gombra.

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

Audi RS3 8V Intercooler (2015-)

Audi RS3 8V Intercooler (2015-)

FORGE Motorsport - Audi RS3 8V Intercooler (2015-)

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

Értesítést kérek, ha kapható

Audi RS3 8V Intercooler (2015-)

Audi RS3 8V Intercooler (2015-)

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

  

FORGE Motorsport - Audi RS3 8V Intercooler (2015-)

Az RS3 8P alvázhoz készült, nagy sikerű intercoolerünk után az RS3 8V alvázhoz készült Forge intercooler az RS3 8V alvázhoz készült, a valós teljesítménynövekedést és hőmérséklet-csökkenést biztosító magjainkról szerzett hírnevünkre épül. Bár a 8V alváz számos alkatrésze megegyezik a régebbi 8P-vel, a lökhárító mögött rendelkezésre álló hely más alakú, és a bukócső is megváltozott. Ehhez egy teljesen új intercooler és bukócső beállítására volt szükség ehhez a legújabb alvázhoz*

Az RS3 8V mag hatalmas 640x250x100-as, rúd és lemez kialakítású. Ezáltal 55%-kal nagyobb felülettel rendelkezik, mint a készlet, és még lenyűgözőbb, 94%-kal nagyobb térfogattal. A végtartályok integrált csövekkel készültek, hogy a széria feltöltőtömlőket megőrizze, bár a csöveket lecserélheti a FMKT024 feltöltőtömlő-készletünkre is, ha úgy kívánja. A 8P alvázhoz hasonlóan egy eredeti Audi RS3 bukócsövet szállítunk, amelyet házon belül módosítunk, hogy befogadja az új, nagyobb magot, majd a maximális élettartam érdekében mind a bukócsövet, mind a magot a szabványos fekete, repedezett felületű porszórt bevonattal látjuk el.

Amint az alábbi grafikonon látható, mindkét tesztnél hagytuk az autót addig melegedni a dinón, amíg a hűtőventilátorok be- és kikapcsoltak (ami 36°C-os bemeneti hőmérsékletet eredményez), majd innen indítottuk a dinóhúzást. Ez következetesebb eredményt ad, és pontosabban tükrözi a valós vezetési körülményeket. Jól látható, hogy a Forge intercooler sokkal gyorsabban hűl és sokkal nagyobb hőmérsékletcsökkenést biztosít az OEM-hez képest.

Az általunk tesztelt szériaautó 362 lóerőt teljesített teljesen széria állapotban (tehát nagyjából összhangban van az Audi által megadott értékekkel), a szívócső csúcshőmérséklete 58°C volt. Csak ezzel az intercoolerrel és egyéb módosítások nélkül ugyanez az autó 386 lóerőt teljesített 23°C-os szívócső csúcshőmérséklet mellett, ami 24 lóerő többletet jelent, és 35°C-os csökkenést. A feltérképezett autókon a nyereség valószínűleg még lenyűgözőbb lesz, mivel a hűtőközeg magja az 1. fokozatú feltérképezett autókon kezd igazán küzdeni.

A készlet teljes körű útmutatót tartalmaz a beszereléshez, amely körülbelül 3,5 órát vesz igénybe, valamint egy teljes készletet, amely mindent tartalmaz, ami szükséges.

Ha autója adaptív sebességtartó automatikával van felszerelve, akkor az ACC-radar áthelyezéséhez ezen felül egy tuskó konzolt és rögzítőelemeket is tudunk biztosítani. Egyszerűen válassza ki az ACC opciót a fenti legördülő menüben. Az egység átkódolására nem lesz szükség.

5 / 5 csillag - "Röviden, ez a termék azt teszi, amit állít!" A Litchfielddel és műszaki partnereikkel (Forge) együttműködve kiterjedt teszteket végeztem, hogy támogassam a Litchfield tuningcsomagok fejlesztését az Audi RS3 8V számára. Míg az OEM intercooler "OK", nagyon gyorsan az ismételt közúti és dinó Wide Open Throttle (WOT) söpréseken a levegő töltési hőmérséklete gyorsan olyan szintre emelkedik, amely befolyásolja a teljesítményt (gyújtás kihúzása). A tuningcsomagok teljes potenciáljának kihasználása, az eredmények megismételhetőségének növelése és az általános megbízhatóság javítása érdekében a Forge-hoz és a továbbfejlesztett elülső intercoolerükhöz fordultam. Mivel nem csak az "értékesítési beszéd" miatt használok egy terméket, alaposan teszteltem a Forge ajánlatát.

Az adatrögzítés, a térképezés és a végeredmények alapján a következtetés egyértelmű volt. A töltési hőmérsékletek nyomon követése az egymás elleni tesztekkel azonnal megmutatta, hogy a Forge termék hűtési hatékonysága jelentősen jobb volt. Összehasonlítva az OEM intercooler töltési hőmérsékletét a leghűvösebb első futásnál, a Forge intercoolerrel a harmadik ismételt back to back futásnál (igazán erőltetve ezt az összehasonlítást a hőelnyeléssel), a Forge intercooler 18 fokos csökkenést mutatott az OEM egységhez képest (a leghűvösebb futásnál hőelnyelés nélkül). Az OEM intercoolerrel végzett ismételt futások során a különbség még tovább nőtt, akár 34 fokkal magasabbra (csúcsérték), mint a Forge intercoolerrel. Az OEM és a Forge intercooler közötti többszöri futtatások (mindegyiket ugyanazon a napon végezték) a következő csúcsértékeket mutatták: OEM - 60 fok Forge - 26 fok A Forge intercooler hosszabb ideig tartotta a legalacsonyabb töltési hőmérsékletet. Ez mind szép és jó, de mit jelent mindez a teljesítmény szempontjából? Először is, a Litchfield képes volt az ECU kalibrációit úgy kifejleszteni, hogy nem kellett aggódnia a töltési hőmérséklet teljesítményt befolyásoló hatása miatt.

Az autó sok órát töltött a próbapadon, és sokszor egymás után futott. Több mint 30 különböző kalibrációt hoztak létre és teszteltek. Litchfieldnek egyszer sem kellett hagynia, hogy az autó lehűljön a futamok között. A végeredmény egy stabil és megismételhető 450+ lóerő volt, amit csak az ECU kalibrációjukkal, a Forge intercoolerrel és a másodlagos kat eltávolításával értek el. Nemrégiben (2017 márciusában) az autó ezen a módosítási szinten (Litchfield Stage 2) egy elképesztő 11,5s @ 118+mph negyed mérföldes futást ért el Santa Podban. Ez a leggyorsabb idő, amelyről tudomásunk van az Egyesült Királyságban, egy RS3 8V esetében, ilyen szintű módosításokkal, normál szivattyú üzemanyaggal, súlycsökkentés nélkül és a raktárkészleten lévő gumiabroncsokon. Az autó a 100 km/órás sprintet 3,2 másodperc alatt, a 100 km/órás sprintet 7,9 másodperc alatt, a 100-200 km/órás sprintet pedig 8,9 másodperc alatt teljesítette. Kíváncsian várom, hogy a Forge intercooler hogyan fogja kiegészíteni a Stage 3 fejlesztését. Figyeljék ezt a helyet!

MárkaModelGeneráció
AudiRS38V 2015-2017
AudiRS38V Facelift 2017 On

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Recent posts

Autósport eseménynaptár 2024

Egy év, amely tele van lehetőségekkel a motorsportban való tapasztalatszerzésre.
Read more
UNIX AMTS 2024

Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more
Szilikon csövek

A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
Read more
Az olajhűtők előnyei és tippjei

Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...