*162 850   

K&N

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2177-1

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Új termék

Megrendelésre : 1db

Legkésőbb otthon: Május 13.

37.710 Ft‎ áfával

Javasoljuk egy tisztító és impregnáló készlet beszerzését

33-2177-1   

Kérdezzen a termékről

Kérdezzen a termékről

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2177-1

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2177-1

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Küldje el kérését vagy kérdését

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

Értesítést kérek, ha kapható

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2177-1

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2177-1

Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .

* Kötelezõ mezõ

  vagy  Törölni

K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.

Zámeny

Pipercross: --

Ramair: --

33-2002

Hossz [mm] 24 Szélesség [mm] Športový bavlnený vzduchový filter (vložka) do originálneho airboxu. Magasság [mm] Sportovní bavlněný vzduchový filtr (vložka) do originálního airboxu.

Használat:

 

Tisztítási útmutató :

 

1. A levegőszűrő tisztítószer használata

A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!

 

2. Öblítés

Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.

Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.

 

3. Száradás

Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.

Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!

 

4. Olajozás

A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.

A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.

Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.

Alkalmazás
MAZDA 626 Mk V (GF), 626 V (GF) 2.0 DI TD (1998/4 -> 2002/10 ) 66Kw/90K
MAZDA 626 Mk V (GF), 626 V (GF) 2.0 TD (2000/10 -> 2002/10 ) 81Kw/110K
MAZDA 626 Mk V (GF), 626 V (GF) 2.0 Turbo DI (1998/4 -> 2002/10 ) 74Kw/101K
MAZDA 626 Mk V Estate (GW), 626 V Break (GW), 626 V Station Wagon (GW) 2.0 DITD (1999/9 -> 2002/10 ) 66Kw/90K
MAZDA 626 Mk V Estate (GW), 626 V Break (GW), 626 V Station Wagon (GW) 2.0 TD (2000/10 -> 2002/10 ) 81Kw/110K
MAZDA 626 Mk V Estate (GW), 626 V Break (GW), 626 V Station Wagon (GW) 2.0 Turbo DI (1998/4 -> 2002/10 ) 74Kw/101K
MAZDA 626 Mk V Hatchback (GF), 626 V Hatchback (GF) 2.0 DITD (1998/4 -> 2002/10 ) 66Kw/90K
MAZDA 626 Mk V Hatchback (GF), 626 V Hatchback (GF) 2.0 TD (2000/10 -> 2002/10 ) 81Kw/110K
MAZDA 626 Mk V Hatchback (GF), 626 V Hatchback (GF) 2.0 Turbo DI (1998/4 -> 2002/10 ) 74Kw/101K
MAZDA MPV II (LW), MPV Mk II (LW) 2.0 (1999/9 -> 2000/8 ) 90Kw/122K
MAZDA MPV II (LW), MPV Mk II (LW) 2.0 (2000/8 -> 2002/7 ) 88Kw/120K
MAZDA MPV II (LW), MPV Mk II (LW) 2.5 V6 (1999/9 -> 2002/3 ) 125Kw/170K
MAZDA MPV II (LW), MPV Mk II (LW) 3.0 i V6 (2002/3 -> 2006/2 ) 147Kw/200K

Írd meg véleményed

Írd meg véleményed







  vagy  Mégsem

Nem találta meg a választ?
Kérdés
Kérdése van? Keresse meg a választ a kérdésekben.




Recent posts

Autósport eseménynaptár 2024

Egy év, amely tele van lehetőségekkel a motorsportban való tapasztalatszerzésre.
Read more
UNIX AMTS 2024

Az idei kiállítások első állomása - Hungexpo Budapest
Read more
RACES x FURTBOKEM collab

A RACES és a FurtBokem merch értékesítésének hivatalos elindítása.
Read more
Jaguar XE versenyspeciál

A Jaguar Racing Team Ostrava bemutatta új versenyspecialitását
Read more
Elektromos vízszivattyú

Növeli a teljesítményt és megakadályozza a jármű túlmelegedését!
Read more
FIA homologizáció 8856-2018

Milyen változások várnak az FIA-ra 2024-ben?
Read more
Overálok és személyzeti felszerelés

Melyik verseny overált válasszuk és miért? További részletek a blogban...
Read more
Szilikon csövek

A szilikon csövek ideális helyettesítői a gumi víz-, vákuum-, nyomás- vagy szívóvezetékeknek.
Read more
Az olajhűtők előnyei és tippjei

Miért van szükség olajhűtő beépítésére? Melyiket válasszuk? Bővebben a blogban..
Read more

Kategóriák Gyártók

A feltüntetett termékek

Loading...