SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*45 575
Új termék
33-2045
24844019660
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2045
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2045
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Alternatív
Pipercross: TUPP83
Simota: --
• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Újra felhasználható
• Környezetbarát
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Külön engedélyeztetés nem szükséges
• Garantált teljesítménynövekedés
Hossz [mm] 225, Szélesség [mm] 225, Magasság [mm] 22
Használat:
MITSUBISHI, 3000 GT (Z16A) 3.0 i 24V 4WD (Z16A), Coupe, Gyártás éve: 1992/06 -> 1999/08
MITSUBISHI, CHALLENGER (K90) 3.0 V6 (K96W), Gyártás éve: 2003/03 -> --/--
MITSUBISHI, CHALLENGER (K90) 3.0 V6 (K96W), Gyártás éve: 1998/11 -> --/--
MITSUBISHI, CHALLENGER (K90) 3.0 V6 (K96W), Gyártás éve: 2000/06 -> --/--
MITSUBISHI, GALLOPER (JK-01) 3.0 V6, Gyártás éve: 1998/09 -> 2003/12
MITSUBISHI, L 400 / SPACE GEAR Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V) 2.4 i 4WD (PD4V/W), Autobus, Gyártás éve: 1995/05 -> 2000/05
MITSUBISHI, L 400 / SPACE GEAR Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V) 2.0 16V (PA3V/W, PB3V), Autobus, Gyártás éve: 1995/05 -> 2000/05
MITSUBISHI, MONTERO ᅠ (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C), Gyártás éve: 1990/12 -> 1995/12
MITSUBISHI, MONTERO ᅠ otvorene terenne vozidlo (V2_W, V4_W) 3.0 V6 (V23W, v43W, V23C), otvorene terenne vozidlo, Gyártás éve: 1990/12 -> 1995/12
MITSUBISHI, SIGMA (F2_A, F1_A) 3.0 V6, Gyártás éve: 1990/12 -> 1996/07
MITSUBISHI, SIGMA (F2_A, F1_A) 3.0 V6, Gyártás éve: 1990/12 -> 1996/07
MITSUBISHI, SIGMA Break (F0_W) 3.0, Kombi, Gyártás éve: 1992/06 -> 1996/10
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.
Alkalmazás |
---|
MITSUBISHI 3000 GT Coupe (Z16A) 3.0 i 24V 4WD (Z16A) (1992/6 -> 1999/8 ) 210Kw/286K |
MITSUBISHI CHALLENGER (K90), MONTERO SPORT (K90), PAJERO SPORT (K90) 3.0 4WD (1996/9 -> 2001/12 ) 129Kw/175K |
MITSUBISHI CHALLENGER (K90), MONTERO SPORT (K90), PAJERO SPORT (K90) 3.0 V6 (K96W) (1998/11 -> ) 130Kw/177K |
MITSUBISHI CHALLENGER (K90), MONTERO SPORT (K90), PAJERO SPORT (K90) 3.0 V6 (K96W) (2000/6 -> ) 125Kw/170K |
MITSUBISHI CHALLENGER (K90), MONTERO SPORT (K90), PAJERO SPORT (K90) 3.0 V6 (K96W) (2003/3 -> ) 123Kw/167K |
MITSUBISHI DELICA, DELICA / SPACE GEAR, SPACE GEAR, STARWAGON (WA) 2.0 (1995/9 -> 2002/10 ) 83Kw/113K |
MITSUBISHI DELICA / SPACE GEAR, SPACE GEAR, STARWAGON (WA) 3.0 (2003/6 -> 2006/7 ) 136Kw/185K |
MITSUBISHI DELICA 2.4 (1995/5 -> 2000/5 ) 97Kw/132K |
MITSUBISHI DIAMANTE I Saloon (F2_A, F1_A), DIAMANTE Saloon (F2_A, F1_A) 2.5 (1990/5 -> 1996/7 ) 129Kw/175K |
MITSUBISHI GALLOPER (JK-01) 3.0 V6 (1998/9 -> 2003/12 ) 104Kw/141K |
MITSUBISHI GTO Coupe (Z1_A) 3.0 AWD (1989/6 -> 1996/4 ) 165Kw/224K |
MITSUBISHI GTO Coupe (Z1_A) 3.0 AWD (1994/1 -> 1996/4 ) 210Kw/286K |
MITSUBISHI GTO Coupe (Z1_A) 3.0 AWD (1996/5 -> 2000/8 ) 163Kw/222K |
MITSUBISHI GTO Coupe (Z1_A) 3.0 AWD (1996/5 -> 2000/9 ) 206Kw/280K |
MITSUBISHI L 200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 3.0 (1992/6 -> 1996/8 ) 109Kw/148K |
MITSUBISHI L 200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 3.0 4WD (1986/11 -> 1992/5 ) 107Kw/145K |
MITSUBISHI L 200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 3.0 i 4WD (1990/9 -> 1996/10 ) 109Kw/148K |
MITSUBISHI L 200 (K7_T, K6_T) 3.0 4WD (2001/8 -> 2005/11 ) 108Kw/147K |
MITSUBISHI L 400 / SPACE GEAR Bus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.0 16V (PA3V/W, PB3V, PA3W) (1995/5 -> 2000/5 ) 85Kw/115K |
MITSUBISHI L 400 / SPACE GEAR Bus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.4 i 4WD (PD4V/W) (1995/5 -> 2000/5 ) 97Kw/132K |
MITSUBISHI MAGNA Estate (TR) 2.6 (1991/5 -> 1994/2 ) 85Kw/116K |
MITSUBISHI MAGNA Estate (TR) 2.6 i (1991/10 -> 1994/2 ) 96Kw/131K |
MITSUBISHI MAGNA Saloon (TR) 2.6 (1991/10 -> 1994/2 ) 85Kw/116K |
MITSUBISHI MAGNA Saloon (TR) 2.6 (1991/5 -> 1994/2 ) 114Kw/155K |
MITSUBISHI MAGNA Saloon (TR) 2.6 i (1991/4 -> 1994/2 ) 98Kw/133K |
MITSUBISHI MAGNA Saloon (TS) 2.6 (1994/2 -> 1996/4 ) 85Kw/116K |
MITSUBISHI MAGNA Saloon (TS) 2.6 i (1994/2 -> 1996/4 ) 98Kw/133K |
MITSUBISHI MONTERO (V3_W, V2_W, V4_W), PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W), PAJERO/SHOGUN II (V3_W, V2_W, V4_W), PAJERO/SHOGUN Mk II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) (1990/12 -> 1995/12 ) 110Kw/150K |
MITSUBISHI MONTERO Open Off-Road Vehicle (V2_W, V4_W), PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W), PAJERO/SHOGUN II Open Off-Road Vehicle (V2_W, V4_W), PAJERO/SHOGUN Open Off-Road Vehicle (V2_W, V4_W) 3.0 V6 (V23W, v43W, V23C) (1990/12 -> 1995/12 ) 110Kw/150K |
MITSUBISHI SIGMA (F2_A, F1_A) 3.0 V6 (1990/12 -> 1996/7 ) 130Kw/177K |
MITSUBISHI SIGMA (F2_A, F1_A) 3.0 V6 (1990/12 -> 1996/7 ) 151Kw/205K |
MITSUBISHI SIGMA Break (F0_W), SIGMA Station Wagon (F0_W) 3.0 (1992/6 -> 1996/10 ) 125Kw/170K |
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő )...