SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
Nincsenek termékek
*46 072
Új termék
33-2733
24844023810
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2733
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2733
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Alternatív
Pipercross: TUPP1351
Simota: OB002
• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Újra felhasználható
• Környezetbarát
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Külön engedélyeztetés nem szükséges
• Garantált teljesítménynövekedés
Hossz [mm] 235, Szélesség [mm] 229, Magasság [mm] 30 od roku vyroby 08/1995
Használat:
BMW, 3 (E36) 316 i, Gyártás éve: 1993/07 -> 1998/02
BMW, 3 (E36) 318 i, Gyártás éve: 1993/10 -> 1998/02
BMW, 3 (E36) 318 is, Gyártás éve: 1993/03 -> 1998/02
BMW, 3 (E36) 318 is, Gyártás éve: 1995/09 -> 1998/02
BMW, 3 Compact (E36) 316 i, Gyártás éve: 1994/03 -> 2000/08
BMW, 3 Compact (E36) 318 ti, Gyártás éve: 1994/11 -> 1995/08
BMW, 3 Compact (E36) 318 ti, Gyártás éve: 1995/07 -> 2000/08
BMW, 3 Cabrio (E36) 318 i, Cabrio, Gyártás éve: 1994/01 -> 1999/04
BMW, 3 Coupe (E36) 316 i, Coupe, Gyártás éve: 1993/09 -> 1999/04
BMW, 3 Coupe (E36) 318 is, Coupe, Gyártás éve: 1992/03 -> 1995/10
BMW, 3 Coupe (E36) 318 is, Coupe, Gyártás éve: 1995/09 -> 1999/04
BMW, 3 Touring (E36) 318 i, Kombi, Gyártás éve: 1995/07 -> 1999/10
BMW, 3 Touring (E36) 316 i, Kombi, Gyártás éve: 1996/01 -> 1999/10
BMW, Z3 (E36) 1.9, Cabrio, Gyártás éve: 1998/07 -> 2003/01
BMW, Z3 (E36) 1.8, Cabrio, Gyártás éve: 1995/10 -> 1998/10
BMW, Z3 (E36) 1.9, Cabrio, Gyártás éve: 1995/10 -> 1999/03
BMW, Z3 (E36) 1.9, Cabrio, Gyártás éve: 1999/01 -> 2003/01
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.
Alkalmazás |
---|
BMW 3 (E36) 316 i (1993/9 -> 1998/2 ) 75Kw/102K |
BMW 3 (E36) 318 i (1993/10 -> 1998/2 ) 85Kw/115K |
BMW 3 (E36) 318 is (1993/9 -> 1998/2 ) 103Kw/140K |
BMW 3 (E36) 318 is (1996/1 -> 1998/2 ) 103Kw/140K |
BMW 3 Compact (E36) 316 i (1994/3 -> 2000/8 ) 75Kw/102K |
BMW 3 Compact (E36) 318 ti (1994/11 -> 1995/8 ) 103Kw/140K |
BMW 3 Compact (E36) 318 ti (1996/1 -> 2000/8 ) 103Kw/140K |
BMW 3 Convertible (E36) 318 i (1994/3 -> 1999/4 ) 85Kw/115K |
BMW 3 Coupe (E36) 316 i (1993/9 -> 1999/4 ) 75Kw/102K |
BMW 3 Coupe (E36) 318 is (1992/3 -> 1995/10 ) 103Kw/140K |
BMW 3 Coupe (E36) 318 is (1995/9 -> 1999/4 ) 103Kw/140K |
BMW 3 Touring (E36) 316 i (1997/3 -> 1999/10 ) 75Kw/102K |
BMW 3 Touring (E36) 318 i (1995/9 -> 1999/10 ) 85Kw/116K |
BMW Z3 (E36) 1.8 (1995/10 -> 1998/10 ) 85Kw/116K |
BMW Z3 (E36) 1.9 (1995/11 -> 1999/3 ) 103Kw/140K |
BMW Z3 (E36) 1.9 (1998/7 -> 2003/1 ) 87Kw/118K |
BMW Z3 (E36) 1.9 (1999/1 -> 2003/1 ) 85Kw/116K |
Un filtru de calitate, foarte bine facut, s-a potrivit corect in carcasa. Am mai avutastfel de filtre de la d-voastra si an chitul de intretinere.
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő )...