Dobrý den, sedí filtr i na clio druhé generace po facelift 2004 1.2 16v? V popisku není zmíněn, ale jinak motor ve všech zmíněných autech je totožný.
SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁS
9-től 17 óráig
*46 188
Új termék
33-2925
24844196484
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2925
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) az eredeti légszűrőházba.Küldje el kérését vagy kérdését
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő ) 33-2925
Amennyiben szeretne e-mailben értesítést kapni, kérjük, töltse ki az űrlapot .
* Kötelezõ mezõ
vagy Törölni
Alternatív
Pipercross: --
Simota: --
• A hagyományos papírszűrőknél nagyobb légáteresztő képesség
• Hosszú élettartam: mosható textil kivitel
• Újra felhasználható
• Környezetbarát
• Tisztítás: 10.000km után a tisztítási útmutató szerint
• Külön engedélyeztetés nem szükséges
• Garantált teljesítménynövekedés
Hossz [mm] 356, Szélesség [mm] 83, Magasság [mm] 29
Használat:
DACIA, LOGAN II 1.2, rok výroby: 2012/10 -> --/--
DACIA, LOGAN II 1.2 LPG, rok výroby: 2012/10 -> --/--
DACIA, LOGAN MCV II 1.2, Kombi, rok výroby: 2013/02 -> --/--
DACIA, LOGAN MCV II 1.2 LPG, Kombi, rok výroby: 2013/02 -> --/--
DACIA, SANDERO 1.2 16V, rok výroby: 2008/11 -> --/--
DACIA, SANDERO 1.2 16V LPG, rok výroby: 2008/11 -> --/--
DACIA, SANDERO II 1.2, rok výroby: 2012/10 -> --/--
DACIA, SANDERO II 1.2 LPG, rok výroby: 2012/10 -> --/--
RENAULT, CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.2 16V (KR02, KR0J), Kombi, rok výroby: 2008/02 -> --/--
RENAULT, CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.2 16V Hi-Flex (KR0S), Kombi, rok výroby: 2008/07 -> --/--
RENAULT, CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.2 16V (KR0E), Kombi, rok výroby: 2008/02 -> --/--
RENAULT, CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.2 16V, Kombi, rok výroby: 2010/09 -> --/--
RENAULT, CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.2 16V (KR0P), Kombi, rok výroby: 2008/02 -> --/--
RENAULT, CLIO Grandtour IV 1.2 16V, Kombi, rok výroby: 2013/01 -> --/--
RENAULT, CLIO Grandtour IV 1.2 TCe 120, Kombi, rok výroby: 2013/03 -> --/--
RENAULT, CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V (BR0P, CR0P), rok výroby: 2007/05 -> --/--
RENAULT, CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V, rok výroby: 2010/09 -> --/--
RENAULT, CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V (BR0R, BR1D, BR1L, CR0R), rok výroby: 2005/06 -> --/--
RENAULT, CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V Hi-Flex (BR1U, CR1U), rok výroby: 2008/07 -> --/--
RENAULT, CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V, rok výroby: 2005/06 -> --/--
RENAULT, CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V (BR02, BR0J, BR11, CR02, CR0J, CR11), rok výroby: 2005/06 -> --/--
RENAULT, CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 (BR01, BR03, BR0E, CR0E), rok výroby: 2005/10 -> --/--
RENAULT, CLIO IV 1.2 16V, rok výroby: 2012/11 -> --/--
RENAULT, CLIO IV 1.2 TCe 120, rok výroby: 2013/03 -> --/--
RENAULT, MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 16V (JP0W), rok výroby: 2007/05 -> --/--
RENAULT, MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 16V Hi-Flex, rok výroby: 2008/10 -> --/--
RENAULT, MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (JP0S), rok výroby: 2004/12 -> --/--
RENAULT, MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (FP0C, FP0K, FP0P), rok výroby: 2005/05 -> --/--
RENAULT, MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2, rok výroby: 2011/04 -> --/--
RENAULT, MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (JP0C, JP0K, FP0C, FP0K, FP0P, JP0P, JP0T), rok výroby: 2004/12 -> --/--
RENAULT, TWINGO I (C06_) 1.2 16V (C060), rok výroby: 2004/08 -> 2007/06
RENAULT, TWINGO I (C06_) 1.2 16V (C06C, C06D, C06K), rok výroby: 2001/01 -> --/--
RENAULT, TWINGO II (CN0_) 1.2 TCe 100 (CN0P), rok výroby: 2011/02 -> --/--
RENAULT, TWINGO II (CN0_) 1.2 16V (CN04, CN0A, CN0B), rok výroby: 2007/03 -> --/--
RENAULT, TWINGO II (CN0_) 1.2 16V (CN0K, CN0V), rok výroby: 2007/03 -> --/--
RENAULT, TWINGO II (CN0_) 1.2 (CN0D), rok výroby: 2007/03 -> --/--
Tisztítási útmutató :
1. A levegőszűrő tisztítószer használata
A szűrő mindkét oldalát permetezzük be a speciális tisztító folyadékál, míg a szűrő anyaga teljesen átitatódik. 10 percig hagyjuk hatni a szert, de fontos, hogy nem szabad megszáradnia a folyadéknak!
2. Öblítés
Kis nyomású, folyóvízzel mossuk át a szűrőt. (Ne használj magasnyomású mostót, mert a szűrő károsodást szenved!) A tiszta oldal felől folyassuk át a vizet, hogy a szennyeződés a koszos oldalon át távozhasson. Ezt a műveletet a csapnál a legideálisabb elvégezni, ugyanis a fehér kagylóban jól láthatjuk a fekete koszt. Ezt a műveletet addig folytassuk, míg a szűrőn átfolyó víz tiszta nem lesz. Miután ki lett öblítve, a napfény felé fordítjuk és látni fogjuk, hogy tartalmaz e még szennyeződést a szűrő.
Amennyiben a szűrő rendkívül szennyezett, az 1. és 2. lépést meg kell ismételni. A koszfoltokra közvetlenül is permetezhetünk tisztítószert a biztos hatás elérése érdekében. Természetesen a tiszta vízzel való átmosást ezután is meg kell ismételni.
3. Száradás
Öblítés után a vízcseppeket rázzuk ki a szűrőből, ezzel segítve a száradást. Ezt követően magától hagyjuk megszáradni. Fontos, hogy olajozás előtt a szűrő teljesen száraz legyen.
Megjegyzés: Semmiképpen ne gyorsítsuk meg a száradási folyamatot sűrített levegő, fűtőtest vagy szárító berendezés használatával, mert ez a szűrő anyagait károsítani fogja!
4. Olajozás
A tisztító készletben található olajat vigyük fel a szűrő koszos oldalára. 20 perc elteltével az olaj beszívódik a szűrő anyagába. Amennyiben elegendő olajat oszlattunk el a szűrő felületén, mindkét oldal egyenletesen színűvé válik.
A K&N több mint 50 éve vezető szerepet tölt be az autóipari szűrőtechnológiában, és olyan termékeket kínál, amelyek világszerte több ezer fogyasztói járműben fokozzák a teljesítményt, a védelmet és a tartósságot.
Az 1960-as évek elején két motorkerékpár-versenyző, Ken Johnson és Norm McDonald (K&N) úttörő új ötletet dolgozott ki egy olyan légszűrőre, amely poros és piszkos terepen is működőképes. Miután többféle szűrőanyaggal kísérleteztek, rájöttek, hogy az olajozott pamut kombinációja nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a szűrő nagyon hatékonyan felfogja a szennyeződéseket, hanem azt is, hogy ki lehessen mosni és újra lehessen használni, így született meg az eredeti K&N légszűrő. Öt évtizeddel később a K&N még mindig a legmodernebb szűrési technológiát újítja meg, és kiváló védelmet nyújt a leghatékonyabb üzemanyag-felhasználású dragsterektől kezdve a hétköznapi járművekig mindenhol a világon.
Alkalmazás |
---|
DACIA LOGAN II 1.2 (2012/10 -> ) 55Kw/75K |
DACIA LOGAN II 1.2 (2015/5 -> ) 54Kw/73K |
DACIA LOGAN II 1.2 LPG (2012/10 -> ) 55Kw/75K |
DACIA LOGAN II 1.2 LPG (2013/2 -> ) 53Kw/72K |
DACIA LOGAN MCV II 1.2 (2013/2 -> ) 55Kw/75K |
DACIA LOGAN MCV II 1.2 (2015/5 -> ) 54Kw/73K |
DACIA LOGAN MCV II 1.2 LPG (2013/2 -> ) 53Kw/72K |
DACIA LOGAN MCV II 1.2 LPG (2013/2 -> ) 55Kw/75K |
DACIA SANDERO 1.2 16V (2008/11 -> ) 55Kw/75K |
DACIA SANDERO 1.2 16V LPG (2008/11 -> ) 55Kw/75K |
DACIA SANDERO II 1.2 (2012/10 -> ) 55Kw/75K |
DACIA SANDERO II 1.2 (2015/5 -> ) 54Kw/73K |
DACIA SANDERO II 1.2 LPG (2012/10 -> ) 55Kw/75K |
RENAULT CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.2 16V (2010/9 -> ) 76Kw/103K |
RENAULT CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.2 16V (KR02, KR0J) (2008/2 -> ) 55Kw/75K |
RENAULT CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.2 16V (KR0E) (2008/2 -> ) 58Kw/78K |
RENAULT CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.2 16V (KR0P) (2008/2 -> ) 74Kw/101K |
RENAULT CLIO Grandtour (KR0/1_) 1.2 16V Hi-Flex (KR0S) (2008/7 -> ) 55Kw/75K |
RENAULT CLIO Grandtour IV 1.2 16V (2013/1 -> ) 54Kw/73K |
RENAULT CLIO Grandtour IV 1.2 TCe 120 (2013/3 -> ) 88Kw/120K |
RENAULT CLIO Grandtour IV 1.2 TCe 120 (2016/1 -> ) 87Kw/118K |
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 (BR01, BR03, BR0E, CR0E) (2005/10 -> ) 57Kw/78K |
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V (2005/6 -> ) 58Kw/78K |
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V (2010/9 -> ) 76Kw/103K |
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V (BR02, BR0J, BR11, CR02, CR0J, CR11) (2005/6 -> ) 55Kw/75K |
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V (BR0P, CR0P) (2007/5 -> ) 74Kw/101K |
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V (BR0R, BR1D, BR1L, CR0R) (2005/6 -> ) 48Kw/65K |
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V Hi-Flex (BR1U, CR1U) (2008/7 -> ) 55Kw/75K |
RENAULT CLIO IV, CLIO IV (BH_), CLIO MIO IV (BH_), LUTECIA IV, LUTECIA IV (BH_) 1.2 16V (BHA1, BHAK, BHMG, BHMK) (2015/6 -> ) 55Kw/75K |
RENAULT CLIO IV, CLIO IV (BH_), CLIO MIO IV (BH_), LUTECIA IV, LUTECIA IV (BH_) 1.2 LPG 16V (2012/11 -> 2015/6 ) 54Kw/73K |
RENAULT CLIO IV 1.2 16V (2012/11 -> ) 54Kw/73K |
RENAULT CLIO IV 1.2 TCe 120 (2013/3 -> ) 88Kw/120K |
RENAULT CLIO IV 1.2 TCe 120 (2016/1 -> ) 87Kw/118K |
RENAULT CLIO IV Box 1.2 16V (2014/1 -> ) 55Kw/75K |
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (2011/4 -> ) 76Kw/103K |
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (FP0C, FP0K, FP0P) (2005/5 -> ) 48Kw/65K |
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (JP0C, JP0K, FP0C, FP0K, FP0P, JP0P, JP0T) (2004/12 -> ) 55Kw/75K |
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (JP0S) (2004/12 -> ) 58Kw/78K |
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 16V (JP0W) (2007/5 -> ) 74Kw/101K |
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 16V Hi-Flex (2008/10 -> ) 55Kw/75K |
RENAULT TWINGO I (C06_) 1.2 16V (C060) (2004/8 -> 2007/6 ) 44Kw/60K |
RENAULT TWINGO I (C06_) 1.2 16V (C06C, C06D, C06K) (2001/1 -> 2007/6 ) 55Kw/75K |
RENAULT TWINGO II (CN0_) 1.2 (CN0D) (2007/3 -> ) 43Kw/58K |
RENAULT TWINGO II (CN0_) 1.2 16V (CN04, CN0A, CN0B) (2007/3 -> ) 55Kw/75K |
RENAULT TWINGO II (CN0_) 1.2 16V (CN0K, CN0V) (2007/3 -> ) 56Kw/76K |
RENAULT TWINGO II (CN0_) 1.2 TCe 100 (CN0P) (2011/2 -> ) 75Kw/102K |
Dupa inlocuirea filtrului stoc cu acesta, zgomotul de la motor a devenit putin mai gros. Se simte putin si la putere, dar motorul respira mult mai bine. Acceleratiile sunt mai line si mai puternice.
Dobrý den, sedí filtr i na clio druhé generace po facelift 2004 1.2 16v? V popisku není zmíněn, ale jinak motor ve všech zmíněných autech je totožný.
Nemáme skúsenosť či by filter pasoval aj na Vaše vozidlo. Odporúčam preveriť rozmery a ak sú zhodné, produkt bude pasovať.
Ez a fórum a vásárlók közötti információcserét szolgálja. Rendelési információkkal, a termékek elérhetőségével és a reklamációkkal kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
K&N sport betétszűrő ( levegőszűrő )...